Tramvaje MHD Ostrava
Tramvaje
ČKD T3
Za dobu výroby čtyřnápravových tramvají typu T3 v letech 1962 až 1989 byl vyroben úctyhodný počet těchto vozů – téměř 14 tisíc. Je to také nejpočetněji zastoupený typ tramvaje v ostravských ulicích. Prvních 20 "té trojek" bylo do Ostravy dodáno na podzim roku 1965. Prioritou výrobce ČKD Tatra Smíchov byla výroba vozů T3 pro export do Sovětského svazu. Protože dodávky pro tuzemský trh představovaly jen malou část výroby byly dopravním podnikům dodávány upravené exportní verze označené T3SUCS. Do Ostravy byly dodávány od roku 1982. Za dobu svého provozu prošly vozy mnoha úpravami a modernizacemi, od drobných úprav přes výměnu elektrovýzbroje až po komplexní přestavbu na nový typ tramvaje. Dopravní podnik používá tramvaje T3 s několika druhy elektrické výzbroje: s původní odporovou regulací, s výzbrojí TV8, výzbrojí Europulse a Alstom TV Progress.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 000 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 059 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 16 300 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 31/72
ČKD K2
Prvními článkovými tramvajemi v Ostravě byly dva prototypy s označením K1 vybavené elektropneumatickou výzbrojí, které dodal výrobce ČKD Tatra Smíchov ke zkušebnímu provozu v roce 1965. Avšak pro velkou poruchovost byly prototypy v roce 1968 vráceny výrobci.
Tramvaje typu K2, vybavené plně elektrickou výzbrojí, byly do provozu v ostravské MHD poprvé zařazeny roku 1967. V současné době slouží cestujícím 9 vozů typu K2. V letech 1995-1998 bylo v rámci generálních oprav 7 vozů vybaveno zdvojenou výzbrojí TV8 a později, další dva, výzbrojí Alstom TV Progress. Jeden vůz s původní výzbrojí byl v roce 2005 převeden do sbírky historických vozidel.
Základní technické údaje
Délka skříně: 20 400 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 050 mm
Vzdálenost otočných čepů: 2 x 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 21 500 - 21 800 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 49/108
ČKD KT8D5
První z 16 tříčlánkových obousměrných tramvají vyjela do provozu s cestujícími v roce 1989. O rok později ji následovalo zbývajících 15 vozů. Tato tramvaj patří k typové řadě, která byla v ČKD Praha vyvíjena začátkem 80. let a zahrnovala sólo vozy, dvou a tříčlánkové vozy v jednosměrném nebo obousměrném provedení. Od roku 2003 jsou vozy KT8D5 postupně modernizovány na typ KT8D5.RN1 s nízkopodlažním středním článkem a upraveny pro jednosměrný provoz.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 300 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Výška vozu: 3 550 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 000 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 54/177
ČKD KT8D5.RN1
Jde o modernizované vozy KT8D5, které jsou rekonstruovány pro jednosměrný provoz a mají novou nízkopodlažní skříň středního článku. První tramvaj s těmito konstrukčním úpravami byla do provozu s cestujícími zařazena v roce 2003. V současné době je takto modernizováno 14 z 16 vozů KT8D5.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 300 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Výška vozu: 3 550 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 63/157
ČKD T6A5
Konstrukce čtyřnápravových tramvají T6A5 je odvozena od typové řady KT8D5. V roce 1994 bylo do vozového parku dopravního podniku zařazeno prvních 10 vozů a v následujících 3 letech byl stav doplněn na stávajících 38 vozů.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 700 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 165 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 700 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 19 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 30/85
Škoda - Inekon LTM 10.08 (ASTRA)
Vůbec poprvé do provozu s cestujícími vyjela nízkopodlažní tramvaj Škoda – Inekon LTM 10.08 v roce 1998 v Ostravě. V tomtéž roce rozšířil nízkopodlažní park ještě jeden vůz. V letech 1999 - 2001 bylo do provozu zařazeno dalších 12 vozů.
Základní technické údaje
Délka skříně: 19 790 mm
Šířka skříně: 2 460 mm
Výška vozu: 3 460 mm
Vzdálenost otočných spojení skříně: 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 880 mm
Rozvor podvozků: 11 800 mm
Hmotnost prázdného vozu: 24 200 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 41/113
Inekon 2001 TRIO
V roce 2003 rozšířily počet nízkopodlažních vozidel, nasazovaných na linkách Dopravního podniku Ostrava a.s., první tramvaje Inekon 2001 TRIO, které vyrábí Inekon Trams a.s. Na ostravských tramvajových tratích v současnosti jezdí 9 vozidel.
Základní technické údaje
Délka skříně: 20 130 mm
Šířka skříně: 2 460 mm
Výška vozu: 3 460 mm
Vzdálenost otočných spojení skříně: 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 880 mm
Rozvor podvozků: 11 800 mm
Pohotovostní hmotnost: 26 000 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 41/158
T3R.EV
Vozidlo vzniklo komplexní rekonstrukcí tramvajového vozu T3 v dílnách Dopravního podniku Ostrava a.s. ve spolupráci s firmami Pragoimex a.s., VKV Praha s.r.o. a Krnovské opravny a strojírny s.r.o. Vůz má rekonstruovanou skříň vozu, novou elektrickou výzbroj a také nový design. Dopravní podnik má ve vozovém parku jeden takto modernizovaný vůz, který byl poprvé zařazen do provozu s cestujícími v roce 2004.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 000 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 m
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 32/78
Vario LFR.E
Tramvaje Vario LFR.E vznikají komplexní rekonstrukcí a modernizací v provozu osvědčených tramvají typu T3 ve spolupráci s tradičními partnery (Pragoimex a.s., VKV Praha s.r.o. a Krnovské opravny a strojírny s.r.o.) v dílnách Dopravního podniku Ostrava a.s. Při rekonstrukci jsou vozy, mimo jiné, vybaveny moderní elektrickou výzbrojí, modernizovanými podvozky, vozovou skříní s nízkopodlažní střední částí a novým designem. Vozidla Vario LFR.E představují pro dopravní podnik ekonomicky výhodné řešení obnovy tramvajového vozového parku a zároveň zvýšení "bezbariérové" přepravní kapacity. První vůz byl do pravidelného provozu s cestujícím zařazen v roce 2005. Na ostravských tratích v současné době jezdí 21 tramvají Vario LFR.E
Základní technické údaje
Délka skříně: 15 100 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 21 200 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 33/60
Vlečný vůz VV60LF
Nízkopodlažní vlečné vozy VV60LF představují obnovení tradice vlečných vozů, které byly v minulosti zcela běžnou součástí nejen tramvajové dopravy. Jsou výsledkem osvědčené spolupráce dílen Dopravního podniku Ostrava a.s. s firmami Pragoimex a.s., Krnovské opravny a strojírny s.r.o. a Cegelec. Tyto vlečné vozy jsou určeny k provozu v soupravách s motorovými vozy Vario LFR.E nebo T3R.EV. První vlečný vůz byl vyroben v roce 2004. V současnosti má dopravní podnik ve vozovém parku dva vozy VV60LF.
Základní technické údaje
Délka skříně: 10 360 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 200 mm
Vzdálenost otočných čepů: 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 300 mm
Hmotnost prázdného vozu: 8 500 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 30/48
Vario LF3
Zcela nový typ tříčlánkové nízkopodlažní tramvaje s osmi nápravami, shodné koncepce jako osvědčené tramvaje KT8D5. Na vozidle jsou ve velké míře použita konstrukční řešení z kratšího „sourozence" – tramvaje Vario LFR.E. Vario LF3 bylo poprvé představeno na výstavě Czech Raildays v červnu 2006. Před výstavou vůz úspěšně prošel množstvím technických zkoušek a ujel potřebný počet kilometrů ve zkušebním provozu bez cestujících. V srpnu 2006 jezdil na ostravských tratích ve zkušebním provozu s cestujícími a v říjnu 2006 byl zařazen do pravidelného provozu. Další vůz slouží v ostravské MHD od roku 2007.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 100 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 000 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 61/168
Vario LF2
Vario LF2 je další z typové řady nízkopodlažních tramvají Vario LF. Dvoučlánkové vozidlo se třemi hnacími podvozky a sníženou podlahou vstupů mezi podvozky bylo představeno veřejnosti na výstavě Czech Raildays v červnu 2007. O měsíc později bylo zařazeno do běžného provozu.
Základní technické údaje
Délka skříně: 22 600 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Vzdálenost otočných čepů: 2 x 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 31 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 46/94
Vario LF3/2
Koncem července 2008 rozšířila flotilu tramvají Dopravního podniku Ostrava a.s. nová tříčlánková tramvaj typového označení VarioLF3/2. Tato tramvaj, která na první pohled připomíná tříčlánkovou nízkopodlažní tramvaj VarioLF3, je určená pro provoz na městských a rychlodrážních tratích. Nové kolejové vozidlo, konstruované pro obousměrný provoz, se skládá ze tří článků nesených čtyřmi podvozky. Spojení článků je kloubové, přičemž klouby jsou umístěny nad dvěma středními podvozky. Všechny dveřní vstupy mezi podvozky vozidla mají sníženou podlahu. Vario LF3/2 nahrazuje starší typ obousměrné tramvaje KT8D5, který Dopravní podnik hojně využíval například pro přepravu cestujících ve ztížených podmínkách výstavby a rekonstrukce tramvajové tratě podél ulice Místecké. V současné době se vozidla KT8D5 výhodně rekonstruují na jednosměrná, částečně nízkopodlažní vozidla.
Základní technické údaje
Délka včetně spřáhel: 31 200 mm
Šířka: 2 480 mm
Výška: 2 620 mm
Celková hmotnost: 41 500 kg
Počet míst k sezení/stání: 54/175
Maximální obsaditelnost (při 8 os/m2): 334
Max. rychlost: 65 km/h
Podíl nízké podlahy: 50%
Instalovaný trakční výkon: 720 kW
(počty vozidel jsou z ledna 2009)
Komentáře
Přehled komentářů
Давайте представим, что всего 11 долларов США, навсегда изменят Вашу жизнь. Да да, именно 11 долларов и не больше. И эту Компанию надо оплатить только один раз и навсегда, потому что 11 долларов хватает ровно на целый год движения в очереди. И если сегодня при наличии 10 тысяч участников люди за год вылетают на 11-й уровень и к выплате 48 долларов, то не трудно представить когда количество участников увеличится в сотни, тысячи раз а это значит что за год можно выйти на более высокие уровни, где выплаты достигают более 10-ти тысяч долларов США и это всего за 11$. https://stacross-microsystem.blogspot.com/ - Подробнее>>>
https://1.bp.blogspot.com/-Y6l71WhWKEw/X2FdzCDetDI/AAAAAAAAC0Q/rCFgVc1Ze3Apu_ifTDAUS_0SiAZcaUTsgCLcBGAsYHQ/w604-h193/1.png
https://stacross-microsystem.blogspot.com/ - как заработать
https://stacross-microsystem.blogspot.com/ - инвестировать
https://stacross-microsystem.blogspot.com/ - куда инвестировать деньги{/url -
https://stacross-microsystem.blogspot.com/ - стакросс
https://stacross-microsystem.blogspot.com/ - работа на дому
капсулы омега 3 при похудении
(Mandyomifs, 16. 9. 2020 10:42)
Здравствуйте дорогие друзья
Оплата товаров заказанных на сайте Buy2me осуществляется в момент его получения покупателем, в отделении транспортной компании или из рук курьера. Форма оплаты товара, адрес и условия доставки товара, заранее оговариваются с оператором при оформлении заказа. Возможна оплата наличными (наложенный платеж) или банковской картой при получении.
Основной действующий компонент довольно быстро распространяется во все ткани организма, почти не связываясь с белками плазмы. Выводится через почки, метаболизм при этом очень слабый.
В качестве заменителей Турбослима День можно использовать другие препараты для похудения из линейки Эвалар . Например, чай, батончики, капсулы для экспресс-похудения, средства в виде порошка. При наличии необходимости подбора аналогов т других производителей важно предварительно также исключать возможные противопоказания и соблюдать все рекомендации, указанные в инструкциях.
Купить online Нет.
Многие люди, использовавшие этот препарат, жалуются на полную потерю удовольствия от еды. С одной стороны, это помогло им снизить вес, с другой подобные ощущения субъективно переносятся очень тяжело.
https://www.hudeem.mirmyshop.ru/pohudeniya/kakie-sredstva-dlya-pohudeniya-luchshe-vsego.php
И всё же, при прочих равных, жиросжигатели могут быть весьма полезны. Для похудения, а не для здоровья, разумеется=) Хотя ожирение само по себе является причиной многих заболеваний, и лишний вес может нагружать сердечно-сосудистую не меньше, чем йохимбин. Однако к первым двум препаратам, описанным в данной статье, следует проявить особую осторожность, и сто раз подумать, прежде чем принимать решение о их употреблении. Остальные же 3 не так опасны, однако не стоит забывать про плашку в начале статьи!
Аптеки и цены.
При похудении, его прием должен сопровождаться физическими нагрузками и поступлением коэнзима Q10. Подходит для длительного, плавного и физиологичного снижения массы тела. Хорошо сочетается с таурином.
Редуксин.
Игорь Федорович. Много пациентов спрашивают, насколько безопасны препараты Лида и МКЦ. На подобные вопросы всегда отвечаю, что такого рода средства абсолютно безопасны, но нежелательно употреблять их тем, кто может сам заниматься спортом – зачем нарушать обмен веществ? Да, с их помощью происходит расщепление жира, но ведь зачастую можно обойтись более щадящими методами, например, спортзалом.
fГҐglums cykel varberg infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 16. 9. 2020 10:07)
What's up to all, how is everything, I think every one is getting more from this site, and your views are good designed for new viewers. rost.infoforwomen.be/map15.php fГҐglums cykel varberg
alla hjärtans dag present pojkvän infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 16. 9. 2020 8:50)
Hello to every , for the reason that I am truly keen of reading this blog's post to be updated daily. It carries nice data. saho.infoforwomen.be/map26.php alla hjärtans dag present pojkvän
oil based cleanser infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 16. 9. 2020 7:34)
At this time I am going to do my breakfast, once having my breakfast coming over again to read further news. ciege.infoforwomen.be/map12.php oil based cleanser
gratis mat göteborg infoforwomen.nl
(infoforwomen.nl, 16. 9. 2020 6:31)
I just like the helpful information you provide on your articles. I'll bookmark your weblog and take a look at again right here regularly. I'm relatively certain I'll learn a lot of new stuff proper right here! Good luck for the next! techp.infoforwomen.nl/map31.php gratis mat göteborg
kattetis lugt væk infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 16. 9. 2020 6:12)
Great info. Lucky me I came across your website by accident (stumbleupon). I've book-marked it for later! step.infoforwomen.be/map2.php kattetis lugt væk
tips pГҐ farsdagspresent infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 16. 9. 2020 4:56)
Hi there, I enjoy reading through your post. I like to write a little comment to support you. berb.infoforwomen.be/map12.php tips pГҐ farsdagspresent
laga stenskott bromma infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 16. 9. 2020 3:43)
I was suggested this website by my cousin. I'm not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed about my trouble. You're amazing! Thanks! acil.infoforwomen.be/map18.php laga stenskott bromma
hududslæt på kroppen infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 16. 9. 2020 2:35)
Good answer back in return of this difficulty with genuine arguments and telling all on the topic of that. thase.infoforwomen.be/map24.php hududslæt på kroppen
utslag pГҐ underlivet infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 16. 9. 2020 1:31)
Great goods from you, man. I have understand your stuff previous to and you are just extremely fantastic. I really like what you have acquired here, really like what you're stating and the way in which you say it. You make it entertaining and you still take care of to keep it sensible. I can't wait to read far more from you. This is really a tremendous website. plumes.infoforwomen.be/map18.php utslag pГҐ underlivet
lumene anti age infoforwomen.nl
(infoforwomen.nl, 16. 9. 2020 1:13)
A person necessarily lend a hand to make critically posts I would state. This is the first time I frequented your web page and so far? I surprised with the research you made to create this particular post incredible. Wonderful activity! plicr.infoforwomen.nl/map24.php lumene anti age
какие каши лучше подходят для похудения
(Mandyomifs, 16. 9. 2020 0:19)
Всем привет!
Таблетки для похудения действительно могут помочь в достижении стройности при правильном применении. Следуя инструкции, можно избавиться от лишних килограммов, привести в порядок работу пищеварительной системы.
Польза и вред средств для похудения.
Уж сколько раз твердили миру.
Лучше мочегонные таблетки.
Без рецепта Рецептурный товар.
https://hudeem.mirmyshop.ru
Поддерживаю! Мне, чтобы перестать объедаться очень помог Турбослим «Контроль аппетита» и «Дренаж». Он отлично выводит лишнюю жидкость и шлаки, делает кожу упругой и гладкой.
подскажите, есть ли реальный вред принятия противозачаточных.
Эффективный препарат для похудения, снижающий аппетит, способствующий ускорению метаболизма. Комбинированное лекарственное средство для лечения ожирения центрального действия.
Без рецепта Рецептурный товар.
Главная задача конкретного конечного потребителя – разобраться во всем этом разнообразии и постараться выбрать наиболее подходящий для себя товар, с учетом состояния здоровья, величины избыточного веса, бытовых, социальных и финансовых возможностей. Рассмотрим некоторые из предлагаемых препаратов для снижения веса, в названии которых используется определение Slim, что должно стать гарантией стройности и изящности.
clarins instant eye make up remover infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 16. 9. 2020 0:14)
Amazing things here. I am very satisfied to see your article. Thank you a lot and I am having a look forward to touch you. Will you please drop me a mail? omab.infoforwomen.be/map11.php clarins instant eye make up remover
säga upp bahnhof infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 15. 9. 2020 23:00)
Pretty great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to mention that I've really loved surfing around your weblog posts. In any case I'll be subscribing in your rss feed and I am hoping you write once more soon! misli.infoforwomen.be/map18.php säga upp bahnhof
lättbakat bröd utan jäst recept infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 15. 9. 2020 21:47)
Hola! I've been following your weblog for a long time now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Atascocita Texas! Just wanted to say keep up the great work! disdi.infoforwomen.be/map14.php lättbakat bröd utan jäst recept
купить кожаные тапочки мужские
(shoespirapost, 15. 9. 2020 20:36)
полуботинки мужские кожаные купить в спбкупить полуботинки мужские кожаныеженские кожаные кроссовки купить в спбкупить кожаные домашние тапочки женскиекупить кожаные ботинки мужскиекупить туфли женские из натуральной кожикупить кожаные кроссовки мужскиеполуботинки мужские кожаные купить в спбкупить полуботинки мужские кожаныекупить кожаные домашние тапочки женские[url]
blodpropp i lungan infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 15. 9. 2020 20:28)
Article writing is also a fun, if you know afterward you can write if not it is complicated to write. ciege.infoforwomen.be/map19.php blodpropp i lungan
ica maxi växjö handla online infoforwomen.nl
(infoforwomen.nl, 15. 9. 2020 19:39)
I like the helpful information you provide in your articles. I will bookmark your weblog and check again here regularly. I'm quite sure I'll learn many new stuff right here! Good luck for the next! manto.infoforwomen.nl/map11.php ica maxi växjö handla online
extremt trött efter maten infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 15. 9. 2020 19:11)
Hi! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out and tell you I truly enjoy reading your posts. Can you suggest any other blogs/websites/forums that go over the same topics? Many thanks! https://infoforwomen.be/map6.php extremt trött efter maten
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
Как зарабатывают миллионы?
(RussellMip, 16. 9. 2020 11:21)