Tramvaje MHD Ostrava
Tramvaje
ČKD T3
Za dobu výroby čtyřnápravových tramvají typu T3 v letech 1962 až 1989 byl vyroben úctyhodný počet těchto vozů – téměř 14 tisíc. Je to také nejpočetněji zastoupený typ tramvaje v ostravských ulicích. Prvních 20 "té trojek" bylo do Ostravy dodáno na podzim roku 1965. Prioritou výrobce ČKD Tatra Smíchov byla výroba vozů T3 pro export do Sovětského svazu. Protože dodávky pro tuzemský trh představovaly jen malou část výroby byly dopravním podnikům dodávány upravené exportní verze označené T3SUCS. Do Ostravy byly dodávány od roku 1982. Za dobu svého provozu prošly vozy mnoha úpravami a modernizacemi, od drobných úprav přes výměnu elektrovýzbroje až po komplexní přestavbu na nový typ tramvaje. Dopravní podnik používá tramvaje T3 s několika druhy elektrické výzbroje: s původní odporovou regulací, s výzbrojí TV8, výzbrojí Europulse a Alstom TV Progress.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 000 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 059 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 16 300 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 31/72
ČKD K2
Prvními článkovými tramvajemi v Ostravě byly dva prototypy s označením K1 vybavené elektropneumatickou výzbrojí, které dodal výrobce ČKD Tatra Smíchov ke zkušebnímu provozu v roce 1965. Avšak pro velkou poruchovost byly prototypy v roce 1968 vráceny výrobci.
Tramvaje typu K2, vybavené plně elektrickou výzbrojí, byly do provozu v ostravské MHD poprvé zařazeny roku 1967. V současné době slouží cestujícím 9 vozů typu K2. V letech 1995-1998 bylo v rámci generálních oprav 7 vozů vybaveno zdvojenou výzbrojí TV8 a později, další dva, výzbrojí Alstom TV Progress. Jeden vůz s původní výzbrojí byl v roce 2005 převeden do sbírky historických vozidel.
Základní technické údaje
Délka skříně: 20 400 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 050 mm
Vzdálenost otočných čepů: 2 x 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 21 500 - 21 800 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 49/108
ČKD KT8D5
První z 16 tříčlánkových obousměrných tramvají vyjela do provozu s cestujícími v roce 1989. O rok později ji následovalo zbývajících 15 vozů. Tato tramvaj patří k typové řadě, která byla v ČKD Praha vyvíjena začátkem 80. let a zahrnovala sólo vozy, dvou a tříčlánkové vozy v jednosměrném nebo obousměrném provedení. Od roku 2003 jsou vozy KT8D5 postupně modernizovány na typ KT8D5.RN1 s nízkopodlažním středním článkem a upraveny pro jednosměrný provoz.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 300 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Výška vozu: 3 550 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 000 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 54/177
ČKD KT8D5.RN1
Jde o modernizované vozy KT8D5, které jsou rekonstruovány pro jednosměrný provoz a mají novou nízkopodlažní skříň středního článku. První tramvaj s těmito konstrukčním úpravami byla do provozu s cestujícími zařazena v roce 2003. V současné době je takto modernizováno 14 z 16 vozů KT8D5.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 300 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Výška vozu: 3 550 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 63/157
ČKD T6A5
Konstrukce čtyřnápravových tramvají T6A5 je odvozena od typové řady KT8D5. V roce 1994 bylo do vozového parku dopravního podniku zařazeno prvních 10 vozů a v následujících 3 letech byl stav doplněn na stávajících 38 vozů.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 700 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 165 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 700 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 19 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 30/85
Škoda - Inekon LTM 10.08 (ASTRA)
Vůbec poprvé do provozu s cestujícími vyjela nízkopodlažní tramvaj Škoda – Inekon LTM 10.08 v roce 1998 v Ostravě. V tomtéž roce rozšířil nízkopodlažní park ještě jeden vůz. V letech 1999 - 2001 bylo do provozu zařazeno dalších 12 vozů.
Základní technické údaje
Délka skříně: 19 790 mm
Šířka skříně: 2 460 mm
Výška vozu: 3 460 mm
Vzdálenost otočných spojení skříně: 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 880 mm
Rozvor podvozků: 11 800 mm
Hmotnost prázdného vozu: 24 200 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 41/113
Inekon 2001 TRIO
V roce 2003 rozšířily počet nízkopodlažních vozidel, nasazovaných na linkách Dopravního podniku Ostrava a.s., první tramvaje Inekon 2001 TRIO, které vyrábí Inekon Trams a.s. Na ostravských tramvajových tratích v současnosti jezdí 9 vozidel.
Základní technické údaje
Délka skříně: 20 130 mm
Šířka skříně: 2 460 mm
Výška vozu: 3 460 mm
Vzdálenost otočných spojení skříně: 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 880 mm
Rozvor podvozků: 11 800 mm
Pohotovostní hmotnost: 26 000 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 41/158
T3R.EV
Vozidlo vzniklo komplexní rekonstrukcí tramvajového vozu T3 v dílnách Dopravního podniku Ostrava a.s. ve spolupráci s firmami Pragoimex a.s., VKV Praha s.r.o. a Krnovské opravny a strojírny s.r.o. Vůz má rekonstruovanou skříň vozu, novou elektrickou výzbroj a také nový design. Dopravní podnik má ve vozovém parku jeden takto modernizovaný vůz, který byl poprvé zařazen do provozu s cestujícími v roce 2004.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 000 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 m
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 32/78
Vario LFR.E
Tramvaje Vario LFR.E vznikají komplexní rekonstrukcí a modernizací v provozu osvědčených tramvají typu T3 ve spolupráci s tradičními partnery (Pragoimex a.s., VKV Praha s.r.o. a Krnovské opravny a strojírny s.r.o.) v dílnách Dopravního podniku Ostrava a.s. Při rekonstrukci jsou vozy, mimo jiné, vybaveny moderní elektrickou výzbrojí, modernizovanými podvozky, vozovou skříní s nízkopodlažní střední částí a novým designem. Vozidla Vario LFR.E představují pro dopravní podnik ekonomicky výhodné řešení obnovy tramvajového vozového parku a zároveň zvýšení "bezbariérové" přepravní kapacity. První vůz byl do pravidelného provozu s cestujícím zařazen v roce 2005. Na ostravských tratích v současné době jezdí 21 tramvají Vario LFR.E
Základní technické údaje
Délka skříně: 15 100 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 21 200 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 33/60
Vlečný vůz VV60LF
Nízkopodlažní vlečné vozy VV60LF představují obnovení tradice vlečných vozů, které byly v minulosti zcela běžnou součástí nejen tramvajové dopravy. Jsou výsledkem osvědčené spolupráce dílen Dopravního podniku Ostrava a.s. s firmami Pragoimex a.s., Krnovské opravny a strojírny s.r.o. a Cegelec. Tyto vlečné vozy jsou určeny k provozu v soupravách s motorovými vozy Vario LFR.E nebo T3R.EV. První vlečný vůz byl vyroben v roce 2004. V současnosti má dopravní podnik ve vozovém parku dva vozy VV60LF.
Základní technické údaje
Délka skříně: 10 360 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 200 mm
Vzdálenost otočných čepů: 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 300 mm
Hmotnost prázdného vozu: 8 500 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 30/48
Vario LF3
Zcela nový typ tříčlánkové nízkopodlažní tramvaje s osmi nápravami, shodné koncepce jako osvědčené tramvaje KT8D5. Na vozidle jsou ve velké míře použita konstrukční řešení z kratšího „sourozence" – tramvaje Vario LFR.E. Vario LF3 bylo poprvé představeno na výstavě Czech Raildays v červnu 2006. Před výstavou vůz úspěšně prošel množstvím technických zkoušek a ujel potřebný počet kilometrů ve zkušebním provozu bez cestujících. V srpnu 2006 jezdil na ostravských tratích ve zkušebním provozu s cestujícími a v říjnu 2006 byl zařazen do pravidelného provozu. Další vůz slouží v ostravské MHD od roku 2007.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 100 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 000 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 61/168
Vario LF2
Vario LF2 je další z typové řady nízkopodlažních tramvají Vario LF. Dvoučlánkové vozidlo se třemi hnacími podvozky a sníženou podlahou vstupů mezi podvozky bylo představeno veřejnosti na výstavě Czech Raildays v červnu 2007. O měsíc později bylo zařazeno do běžného provozu.
Základní technické údaje
Délka skříně: 22 600 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Vzdálenost otočných čepů: 2 x 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 31 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 46/94
Vario LF3/2
Koncem července 2008 rozšířila flotilu tramvají Dopravního podniku Ostrava a.s. nová tříčlánková tramvaj typového označení VarioLF3/2. Tato tramvaj, která na první pohled připomíná tříčlánkovou nízkopodlažní tramvaj VarioLF3, je určená pro provoz na městských a rychlodrážních tratích. Nové kolejové vozidlo, konstruované pro obousměrný provoz, se skládá ze tří článků nesených čtyřmi podvozky. Spojení článků je kloubové, přičemž klouby jsou umístěny nad dvěma středními podvozky. Všechny dveřní vstupy mezi podvozky vozidla mají sníženou podlahu. Vario LF3/2 nahrazuje starší typ obousměrné tramvaje KT8D5, který Dopravní podnik hojně využíval například pro přepravu cestujících ve ztížených podmínkách výstavby a rekonstrukce tramvajové tratě podél ulice Místecké. V současné době se vozidla KT8D5 výhodně rekonstruují na jednosměrná, částečně nízkopodlažní vozidla.
Základní technické údaje
Délka včetně spřáhel: 31 200 mm
Šířka: 2 480 mm
Výška: 2 620 mm
Celková hmotnost: 41 500 kg
Počet míst k sezení/stání: 54/175
Maximální obsaditelnost (při 8 os/m2): 334
Max. rychlost: 65 km/h
Podíl nízké podlahy: 50%
Instalovaný trakční výkon: 720 kW
(počty vozidel jsou z ledna 2009)
Komentáře
Přehled komentářů
Сегодня разглядывал содержание сети интернет, неожиданно к своему удивлению заметил интересный ресурс. А вот и он: https://xn--80afajmom7au.xn--p1ai/ . Для нас вышеуказанный ресурс показался довольно неплохим. Удачи!
секс турка
(GerardSoisk, 7. 9. 2020 7:40)https://yandex.ru/search/?clid=1882628&text=порно%20трах%20http%3A%2F%2Fporno-traha.com%2F&l10n=ru&lr=10519
секс видимо
(Dennisrot, 7. 9. 2020 7:28)https://yandex.ru/search/?clid=1882628&text=порно%20новинки%20http%3A%2F%2Fporno-novinka.com%2F&l10n=ru&lr=10519
sundbybergs stadsnät internet infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 7. 9. 2020 7:04)
It is in point of fact a great and useful piece of information. I am satisfied that you shared this helpful information with us. Please stay us informed like this. Thanks for sharing. prurb.infoforwomen.be/map26.php sundbybergs stadsnät internet
Finanční nezávislost je to, co všichni potřebují. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 7. 9. 2020 5:31)
Vydělávání peněz v síti je teď jednodušší.
Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
Jen jedno kliknutí může vyrůst vaše peníze opravdu rychle. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 7. 9. 2020 5:31)
Potřebuješ peníze? Vypusťte toho robota a uvidíme, co se dá dělat.
Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
Automatický robot je nejlepší začátek finanční nezávislosti. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 7. 9. 2020 4:53)
Nemusíš být vzhůru celou noc, abys vydělal peníze. Vypusťte robota.
Odkaz - - https://moneylinks.page.link/6SuK
Launch the best investment instrument to start making money today. Link - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 7. 9. 2020 0:58)
Finanční Robot je vaše budoucí bohatství a nezávislost.
Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
News 2020 2021
(Josephdap, 6. 9. 2020 15:27)A new company in which over half a year more than 9 million people https://crowd1.com/signup/tatyanaflorida have registered. Profit comes from the shares of the world's largest gaming channels. Gambling, mobile share with us 50%. Passive and active income. Viber/WhatsApp +12487304178 Skype tatyana.kondratyeva2
Предложу скидки Устранение сайтов конкурента только сегодня
(MirraVlasova, 6. 9. 2020 13:32)
Желаете забанить сайт конкурента или мошенника? С нами это легко выполнить.
Применяем суперэффективные технологии, только проверенные не одним проектом:
- Быстро ликвидируем онлайн-сайты по любым ключевым запросам.
- 300000-400000 спамных беклинков.
- Спамим главный емейл компании письмами с рассылками
- Устранение позиций сайта в поисковиках по самым коммерческим ключевым фразам.
- Секретная методика. Это известно лишь нашим экспертам. Опыт работы больше десяти лет.
- Гарантируем возврат денег через три месяца.
- 100% отчётность.
- Абсолютная секретность работы. Никто не узнает про вас и нашу деятельность.
А так-ЖЕ МОЖЕТЕ ЗАКАЗАТЬ ТАКУЮ-ЖЕ РАССЫЛКУ. ЦЕННА 5000 ру. по базе 33 млн.
Стоимость услуги $50
Полная отчётность.
Оплата: Киви, Yandex.Money, Bitcoin, Visa, MasterCard...
Телегрм: @XRumer_Art
Whatssap: +7(906)53-121-55
Skype: XRumer.pro
электронка: support@xrumer.cc
Potřebuješ peníze? Finanční robot je vaše řešení. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 6. 9. 2020 11:00)
Jeden dolar je nic, ale tady může vyrůst na 100 dolarů.
Odkaz - - https://moneylinks.page.link/6SuK
тур турфирма отдых в турции
(GeorgeAdela, 6. 9. 2020 10:56)
Здравствуйте дорогие друзья
Где искать дешевые авиабилеты
gravid huvudvärk andra trimestern infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 6. 9. 2020 6:29)
Hi, I do believe this is a great blog. I stumbledupon it ;) I will come back once again since i have saved as a favorite it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to guide others. prol.infoforwomen.be/map17.php gravid huvudvärk andra trimestern
голые темные девушки
(Bretttab, 6. 9. 2020 6:29)https://yandex.ru/search/?text=русское%20порно%20http%3A%2F%2Frasha-porno.com&lr=10519&clid=1882628
Věřte finančnímu robotovi, že zbohatne. Odkaz - https://plbtc.page.link/zXbp
(Henryanaep, 6. 9. 2020 5:19)
Tenhle robot ti může přinést peníze 24 hodin denně.
Odkaz - https://tinyurl.com/y7t5j7yc
Našli jsme nejrychlejší způsob, jak být bohatí. Najdi to tady. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 6. 9. 2020 4:02)
Každý si může vydělat tolik, kolik chce žalovat toho robota.
Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
готовый сайт рейтинг букмекеров
(GeorgeAdela, 6. 9. 2020 0:40)
Всем привет!
Не допускайте простых ошибок и правильно развивайте стратегию заработка на ставках.
3 гарантированных способа заработать на ставках.
Выводы о возможности заработка на ставках.
Конторы-онлайн получают данные с задержкой в пару минут. Попадая в эту мертвую зону для конторы, вы можете совершить правильную ставку.
6 основных ошибок новичков:
Людьми движет азарт, они готовы расставаться с деньгами за будоражащие чувства от выигрыша и их не беспокоят поражения, если за ними последуют приятные победы. Они сознательно или бессознательно отказываются от выполнения определенных требований, чтобы получать прибыль со ставок, потому что при этом теряется азарт, это скучно, это не приносит бешеных эмоций. Это превращается в банальные расчеты, при которых эмоции необходимо задвинуть на задний план.
Используя такие ошибки в свою пользу, можно получить прибыль.
https://www.laserproektor.space/stavki-na-sport/stavki-na-sport-bez-identifikatsii.php
Věřte finančnímu robotovi, že zbohatne. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 5. 9. 2020 23:55)
Věřte finančnímu robotovi, že zbohatne.
Odkaz - - https://moneylinks.page.link/6SuK
Nejrychlejší způsob, jak si zesílit peněženku, je najít. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 5. 9. 2020 20:52)
Nemáš žádné finanční schopnosti? Nech robota, ať ti vydělá peníze.
Odkaz - - https://moneylinks.page.link/6SuK
букмекерская контора qiwi
(GeorgeAdela, 5. 9. 2020 18:46)
Здаров
6 основных ошибок новичков:
3 гарантированных способа заработать на ставках.
Чтобы остаться максимально при своих деньгах, ставки делают, опираясь на вилки. Для заработка нужно постоянно открывать новые аккаунты, что может повлечь блокировку счета.
Поэтому, увеличивая рискованность игровой стратегии, вы можете добиться бОльших цифр. Вы можете играть большими суммами, что значительно увеличит возможную прибыль, но при этом увеличивается вероятность проиграть весь банк. Чтобы прибыль от ставок была ощутима, банк должен быть очень внушительным и поэтому вероятность проиграть его полностью является серьезной угрозой.
Ответ на вопрос, можно ли заработать на ставках , кроется в вашем подходе к этому делу.
Выберите спорт, в котором у вас есть уже познания и изучите вдоль и поперек все нюансы до конца. Анализируйте событие и выбирайте оптимальную стратегию при ставке. Не подвергайтесь психологическому давлению и старайтесь делать ставки в онлайн-режиме.
Перспективы беттинга на 2020 год в рамках стран СНГ:
https://www.delaystavki.rushopland.ru/stavok/strategiya-stavok-na-totali.php
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
Какой отличный сайт
(VeraSmuff, 7. 9. 2020 8:11)