Tramvaje MHD Ostrava
Tramvaje
ČKD T3
Za dobu výroby čtyřnápravových tramvají typu T3 v letech 1962 až 1989 byl vyroben úctyhodný počet těchto vozů – téměř 14 tisíc. Je to také nejpočetněji zastoupený typ tramvaje v ostravských ulicích. Prvních 20 "té trojek" bylo do Ostravy dodáno na podzim roku 1965. Prioritou výrobce ČKD Tatra Smíchov byla výroba vozů T3 pro export do Sovětského svazu. Protože dodávky pro tuzemský trh představovaly jen malou část výroby byly dopravním podnikům dodávány upravené exportní verze označené T3SUCS. Do Ostravy byly dodávány od roku 1982. Za dobu svého provozu prošly vozy mnoha úpravami a modernizacemi, od drobných úprav přes výměnu elektrovýzbroje až po komplexní přestavbu na nový typ tramvaje. Dopravní podnik používá tramvaje T3 s několika druhy elektrické výzbroje: s původní odporovou regulací, s výzbrojí TV8, výzbrojí Europulse a Alstom TV Progress.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 000 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 059 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 16 300 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 31/72
ČKD K2
Prvními článkovými tramvajemi v Ostravě byly dva prototypy s označením K1 vybavené elektropneumatickou výzbrojí, které dodal výrobce ČKD Tatra Smíchov ke zkušebnímu provozu v roce 1965. Avšak pro velkou poruchovost byly prototypy v roce 1968 vráceny výrobci.
Tramvaje typu K2, vybavené plně elektrickou výzbrojí, byly do provozu v ostravské MHD poprvé zařazeny roku 1967. V současné době slouží cestujícím 9 vozů typu K2. V letech 1995-1998 bylo v rámci generálních oprav 7 vozů vybaveno zdvojenou výzbrojí TV8 a později, další dva, výzbrojí Alstom TV Progress. Jeden vůz s původní výzbrojí byl v roce 2005 převeden do sbírky historických vozidel.
Základní technické údaje
Délka skříně: 20 400 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 050 mm
Vzdálenost otočných čepů: 2 x 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 21 500 - 21 800 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 49/108
ČKD KT8D5
První z 16 tříčlánkových obousměrných tramvají vyjela do provozu s cestujícími v roce 1989. O rok později ji následovalo zbývajících 15 vozů. Tato tramvaj patří k typové řadě, která byla v ČKD Praha vyvíjena začátkem 80. let a zahrnovala sólo vozy, dvou a tříčlánkové vozy v jednosměrném nebo obousměrném provedení. Od roku 2003 jsou vozy KT8D5 postupně modernizovány na typ KT8D5.RN1 s nízkopodlažním středním článkem a upraveny pro jednosměrný provoz.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 300 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Výška vozu: 3 550 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 000 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 54/177
ČKD KT8D5.RN1
Jde o modernizované vozy KT8D5, které jsou rekonstruovány pro jednosměrný provoz a mají novou nízkopodlažní skříň středního článku. První tramvaj s těmito konstrukčním úpravami byla do provozu s cestujícími zařazena v roce 2003. V současné době je takto modernizováno 14 z 16 vozů KT8D5.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 300 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Výška vozu: 3 550 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 63/157
ČKD T6A5
Konstrukce čtyřnápravových tramvají T6A5 je odvozena od typové řady KT8D5. V roce 1994 bylo do vozového parku dopravního podniku zařazeno prvních 10 vozů a v následujících 3 letech byl stav doplněn na stávajících 38 vozů.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 700 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 165 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 700 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 19 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 30/85
Škoda - Inekon LTM 10.08 (ASTRA)
Vůbec poprvé do provozu s cestujícími vyjela nízkopodlažní tramvaj Škoda – Inekon LTM 10.08 v roce 1998 v Ostravě. V tomtéž roce rozšířil nízkopodlažní park ještě jeden vůz. V letech 1999 - 2001 bylo do provozu zařazeno dalších 12 vozů.
Základní technické údaje
Délka skříně: 19 790 mm
Šířka skříně: 2 460 mm
Výška vozu: 3 460 mm
Vzdálenost otočných spojení skříně: 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 880 mm
Rozvor podvozků: 11 800 mm
Hmotnost prázdného vozu: 24 200 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 41/113
Inekon 2001 TRIO
V roce 2003 rozšířily počet nízkopodlažních vozidel, nasazovaných na linkách Dopravního podniku Ostrava a.s., první tramvaje Inekon 2001 TRIO, které vyrábí Inekon Trams a.s. Na ostravských tramvajových tratích v současnosti jezdí 9 vozidel.
Základní technické údaje
Délka skříně: 20 130 mm
Šířka skříně: 2 460 mm
Výška vozu: 3 460 mm
Vzdálenost otočných spojení skříně: 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 880 mm
Rozvor podvozků: 11 800 mm
Pohotovostní hmotnost: 26 000 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 41/158
T3R.EV
Vozidlo vzniklo komplexní rekonstrukcí tramvajového vozu T3 v dílnách Dopravního podniku Ostrava a.s. ve spolupráci s firmami Pragoimex a.s., VKV Praha s.r.o. a Krnovské opravny a strojírny s.r.o. Vůz má rekonstruovanou skříň vozu, novou elektrickou výzbroj a také nový design. Dopravní podnik má ve vozovém parku jeden takto modernizovaný vůz, který byl poprvé zařazen do provozu s cestujícími v roce 2004.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 000 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 m
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 32/78
Vario LFR.E
Tramvaje Vario LFR.E vznikají komplexní rekonstrukcí a modernizací v provozu osvědčených tramvají typu T3 ve spolupráci s tradičními partnery (Pragoimex a.s., VKV Praha s.r.o. a Krnovské opravny a strojírny s.r.o.) v dílnách Dopravního podniku Ostrava a.s. Při rekonstrukci jsou vozy, mimo jiné, vybaveny moderní elektrickou výzbrojí, modernizovanými podvozky, vozovou skříní s nízkopodlažní střední částí a novým designem. Vozidla Vario LFR.E představují pro dopravní podnik ekonomicky výhodné řešení obnovy tramvajového vozového parku a zároveň zvýšení "bezbariérové" přepravní kapacity. První vůz byl do pravidelného provozu s cestujícím zařazen v roce 2005. Na ostravských tratích v současné době jezdí 21 tramvají Vario LFR.E
Základní technické údaje
Délka skříně: 15 100 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 21 200 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 33/60
Vlečný vůz VV60LF
Nízkopodlažní vlečné vozy VV60LF představují obnovení tradice vlečných vozů, které byly v minulosti zcela běžnou součástí nejen tramvajové dopravy. Jsou výsledkem osvědčené spolupráce dílen Dopravního podniku Ostrava a.s. s firmami Pragoimex a.s., Krnovské opravny a strojírny s.r.o. a Cegelec. Tyto vlečné vozy jsou určeny k provozu v soupravách s motorovými vozy Vario LFR.E nebo T3R.EV. První vlečný vůz byl vyroben v roce 2004. V současnosti má dopravní podnik ve vozovém parku dva vozy VV60LF.
Základní technické údaje
Délka skříně: 10 360 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 200 mm
Vzdálenost otočných čepů: 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 300 mm
Hmotnost prázdného vozu: 8 500 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 30/48
Vario LF3
Zcela nový typ tříčlánkové nízkopodlažní tramvaje s osmi nápravami, shodné koncepce jako osvědčené tramvaje KT8D5. Na vozidle jsou ve velké míře použita konstrukční řešení z kratšího „sourozence" – tramvaje Vario LFR.E. Vario LF3 bylo poprvé představeno na výstavě Czech Raildays v červnu 2006. Před výstavou vůz úspěšně prošel množstvím technických zkoušek a ujel potřebný počet kilometrů ve zkušebním provozu bez cestujících. V srpnu 2006 jezdil na ostravských tratích ve zkušebním provozu s cestujícími a v říjnu 2006 byl zařazen do pravidelného provozu. Další vůz slouží v ostravské MHD od roku 2007.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 100 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 000 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 61/168
Vario LF2
Vario LF2 je další z typové řady nízkopodlažních tramvají Vario LF. Dvoučlánkové vozidlo se třemi hnacími podvozky a sníženou podlahou vstupů mezi podvozky bylo představeno veřejnosti na výstavě Czech Raildays v červnu 2007. O měsíc později bylo zařazeno do běžného provozu.
Základní technické údaje
Délka skříně: 22 600 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Vzdálenost otočných čepů: 2 x 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 31 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 46/94
Vario LF3/2
Koncem července 2008 rozšířila flotilu tramvají Dopravního podniku Ostrava a.s. nová tříčlánková tramvaj typového označení VarioLF3/2. Tato tramvaj, která na první pohled připomíná tříčlánkovou nízkopodlažní tramvaj VarioLF3, je určená pro provoz na městských a rychlodrážních tratích. Nové kolejové vozidlo, konstruované pro obousměrný provoz, se skládá ze tří článků nesených čtyřmi podvozky. Spojení článků je kloubové, přičemž klouby jsou umístěny nad dvěma středními podvozky. Všechny dveřní vstupy mezi podvozky vozidla mají sníženou podlahu. Vario LF3/2 nahrazuje starší typ obousměrné tramvaje KT8D5, který Dopravní podnik hojně využíval například pro přepravu cestujících ve ztížených podmínkách výstavby a rekonstrukce tramvajové tratě podél ulice Místecké. V současné době se vozidla KT8D5 výhodně rekonstruují na jednosměrná, částečně nízkopodlažní vozidla.
Základní technické údaje
Délka včetně spřáhel: 31 200 mm
Šířka: 2 480 mm
Výška: 2 620 mm
Celková hmotnost: 41 500 kg
Počet míst k sezení/stání: 54/175
Maximální obsaditelnost (při 8 os/m2): 334
Max. rychlost: 65 km/h
Podíl nízké podlahy: 50%
Instalovaný trakční výkon: 720 kW
(počty vozidel jsou z ledna 2009)
Komentáře
Přehled komentářů
Malé investice mohou rychle přinést tuny dolarů.
Odkaz - https://plbtc.page.link/zXbp
Метод Тибета
(Carmencilla, 1. 9. 2020 9:09)В 1980-х годах перипатетик, самозваный "метафизик" (или кто он еще там) доктор К : uvelichenie-chlena https://big-penis.com.ru/8.html - Метод Кампо Увеличение полового члена методом Кампо
Finanční robot je skvělý způsob, jak zvládnout a zvýšit svůj příjem. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 1. 9. 2020 7:30)
Každý Váš dolar se může změnit na 100 dolarů po obědě tohoto robota.
Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
Vydělávat peníze, ne válčit! Potřebuješ finančního robota. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 1. 9. 2020 7:30)
Pořád nejsi milionář? Finanční robot z Tebe udělá jeho!
Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
Každý si může vydělat tolik, kolik chce žalovat toho robota. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 1. 9. 2020 3:45)
Vypusťte robota a nechte ho přinést vám peníze.
Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
Online práce vám může přinést fantastický zisk. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 1. 9. 2020 2:18)
Robot je nejlepší způsob pro každého, kdo hledá finanční nezávislost.
Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
Vydělávání peněz na internetu je snadné, pokud používáte robota. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 1. 9. 2020 2:15)
Věřte svému dolaru robotovi a uvidíte, jak vyroste na 100 dolarů.
Odkaz - - https://moneylinks.page.link/6SuK
Новинки Порно Видео в HD
(PORNOgov, 31. 8. 2020 23:58)
Желанное порно видео в офигенном качестве, любуйтесь бесплатно: https://porno-go.top
Безумное порно видео для взрослых просмотр на https://porno-go.top/uprugie-siski/1558-porno-kasting-molodenkoy-blondinki-ot-girlsdoporn.html в HD720
Шикарное секс запись без регистрации онлайн на https://porno-go.top/kastingi-vudmana/9122-natasha-udivila-vudmana-analnym-opytom-rachel-daniellas.html в высоком качестве
ViP порно ролики без границ онлайн на https://porno-go.top/hd-porno/3992-otec-nakazal-svoyu-doch-pryamo-v-kuzove-pikapa.html в HD1080
Сексуальное порно фильмы без регистрации просмотр на https://porno-go.top/amature/9379-parochka-strastno-porezvilas-doma-na-krovati.html в HD720
Горячее секс видео для взрослых просмотр на https://porno-go.top/hd-porno/1170-bdsm-rabynya-uchitsya-horoshim-maneram.html в высоком качестве
Качественная порнушка видео в лучшем качестве, наслаждайтесь бесплатно: https://porno-go.ru
Чувственное порно фильмы для всех смотреть на https://porno-go.top/hd-porno/5293-neskolko-parney-zhestko-trahnuli-goryachuyu-negrityanku.html в HD1080
Возбуждающее порно ролики для всех онлайн на https://porno-go.top/hd-porno/2422-krasivoe-porno-s-hudenkoy-balerinoy..html в высоком качестве
Сексуальное порно ролики для всех просмотр на https://porno-go.top/hd-porno/1552-analnye-zabavy-na-studencheskoy-vecherinki.html в HD1080
Нежное порно ролики бесплатно просмотр на https://porno-go.top/anal/9327-telka-puskaet-dva-chlena-v-popu.html в высоком качестве
Из домашних архивов секс съемка бесплатно онлайн на https://porno-go.top/hd-porno/3220-uspokoil-sestru-svoey-zheny-kotoraya-tolko-chto-rastalas-so-svoim-molodym-chelovekom..html в HD720
Возбуждающее секс видео бесплатно просмотр на https://porno-go.top/hd-porno/2698-snyal-shikarnuyu-devochku-na-parkovke-i-povez-k-sebe-v-gosti..html в высоком качестве
Жгучее порно запись без регистрации просмотр на https://porno-go.top/britye-kiski/1033-krasotka-obozhaet-krepkiy-stoyak.html в HD1080
Finanční robot je nejlepší společník bohatých lidí. Odkaz - https://plbtc.page.link/zXbp
(Henryanaep, 31. 8. 2020 22:44)
Online práce vám může přinést fantastický zisk.
Odkaz - https://plbtc.page.link/zXbp
Nejúspěšnější lidé už používají robota. Opravdu? Odkaz - https://plbtc.page.link/zXbp
(Henryanaep, 31. 8. 2020 17:36)
Vydělat další peníze bez úsilí.
Odkaz - https://tinyurl.com/y7t5j7yc
Vydělávat peníze 24/7 bez jakéhokoliv úsilí a dovedností. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 31. 8. 2020 16:30)
On-line práci, může být skutečně účinná, pokud použijete tento Robot.
Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
Robot je nejlepší způsob pro každého, kdo hledá finanční nezávislost. Odkaz - https://plbtc.page.link/zXbp
(Henryanaep, 31. 8. 2020 16:27)
Nejlepší online práce pro důchodce. Ať tvůj starý věk zbohatne.
Odkaz - https://tinyurl.com/y7t5j7yc
Bez obav, jestli máte padáka. Pracuj online. Odkaz - https://plbtc.page.link/zXbp
(Henryanaep, 31. 8. 2020 15:55)
Kup si všechno, co chceš vydělávat online.
Odkaz - https://tinyurl.com/y7t5j7yc
Интернет реклама. Выбери её правильно
(Larrynog, 31. 8. 2020 14:51)Коуч-консультация - Съэкономь свои деньги! https://youtu.be/mo8XtqLZyhk Выбор самого эффективного вида интернет рекламы для Вашего бизнеса. Опыт 27 лет
Your money keep grow 24/7 if you use the financial Robot. Link - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 31. 8. 2020 14:20)
Vydělávat peníze 24/7 bez jakéhokoliv úsilí a dovedností.
Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
娛樂城介紹
(PhillipBob, 31. 8. 2020 8:19)
娛樂城介紹
https://forum.tw-sportslottery.com/thread-119-1-1.html
erikslund västerås butiker goprizego.nl
(goprizego.nl, 31. 8. 2020 7:08)
It's an amazing post for all the internet users; they will obtain benefit from it I am sure. moaru.goprizego.nl/map25.php erikslund västerås butiker
Pozor! Finanční robot ti může přinést miliony! Odkaz - https://plbtc.page.link/zXbp
(Henryanaep, 30. 8. 2020 19:03)
Online práce vám může přinést fantastický zisk.
Odkaz - https://plbtc.page.link/zXbp
Připojte se ke společnosti úspěšných lidí, kteří zde vydělávají peníze. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 30. 8. 2020 18:48)
Tento robot zaručuje finanční nezávislost.
Odkaz - - https://moneylinks.page.link/6SuK
Vydělávání peněz je velmi snadné, když použijete finančního robota. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 30. 8. 2020 18:41)
Tenhle robot ti může přinést peníze 24 hodin denně.
Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
Nemáš peníze? Vydělej si to online. Odkaz - https://plbtc.page.link/zXbp
(Henryanaep, 1. 9. 2020 13:04)