Tramvaje MHD Ostrava
Tramvaje
ČKD T3
Za dobu výroby čtyřnápravových tramvají typu T3 v letech 1962 až 1989 byl vyroben úctyhodný počet těchto vozů – téměř 14 tisíc. Je to také nejpočetněji zastoupený typ tramvaje v ostravských ulicích. Prvních 20 "té trojek" bylo do Ostravy dodáno na podzim roku 1965. Prioritou výrobce ČKD Tatra Smíchov byla výroba vozů T3 pro export do Sovětského svazu. Protože dodávky pro tuzemský trh představovaly jen malou část výroby byly dopravním podnikům dodávány upravené exportní verze označené T3SUCS. Do Ostravy byly dodávány od roku 1982. Za dobu svého provozu prošly vozy mnoha úpravami a modernizacemi, od drobných úprav přes výměnu elektrovýzbroje až po komplexní přestavbu na nový typ tramvaje. Dopravní podnik používá tramvaje T3 s několika druhy elektrické výzbroje: s původní odporovou regulací, s výzbrojí TV8, výzbrojí Europulse a Alstom TV Progress.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 000 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 059 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 16 300 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 31/72
ČKD K2
Prvními článkovými tramvajemi v Ostravě byly dva prototypy s označením K1 vybavené elektropneumatickou výzbrojí, které dodal výrobce ČKD Tatra Smíchov ke zkušebnímu provozu v roce 1965. Avšak pro velkou poruchovost byly prototypy v roce 1968 vráceny výrobci.
Tramvaje typu K2, vybavené plně elektrickou výzbrojí, byly do provozu v ostravské MHD poprvé zařazeny roku 1967. V současné době slouží cestujícím 9 vozů typu K2. V letech 1995-1998 bylo v rámci generálních oprav 7 vozů vybaveno zdvojenou výzbrojí TV8 a později, další dva, výzbrojí Alstom TV Progress. Jeden vůz s původní výzbrojí byl v roce 2005 převeden do sbírky historických vozidel.
Základní technické údaje
Délka skříně: 20 400 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 050 mm
Vzdálenost otočných čepů: 2 x 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 21 500 - 21 800 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 49/108
ČKD KT8D5
První z 16 tříčlánkových obousměrných tramvají vyjela do provozu s cestujícími v roce 1989. O rok později ji následovalo zbývajících 15 vozů. Tato tramvaj patří k typové řadě, která byla v ČKD Praha vyvíjena začátkem 80. let a zahrnovala sólo vozy, dvou a tříčlánkové vozy v jednosměrném nebo obousměrném provedení. Od roku 2003 jsou vozy KT8D5 postupně modernizovány na typ KT8D5.RN1 s nízkopodlažním středním článkem a upraveny pro jednosměrný provoz.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 300 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Výška vozu: 3 550 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 000 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 54/177
ČKD KT8D5.RN1
Jde o modernizované vozy KT8D5, které jsou rekonstruovány pro jednosměrný provoz a mají novou nízkopodlažní skříň středního článku. První tramvaj s těmito konstrukčním úpravami byla do provozu s cestujícími zařazena v roce 2003. V současné době je takto modernizováno 14 z 16 vozů KT8D5.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 300 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Výška vozu: 3 550 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 63/157
ČKD T6A5
Konstrukce čtyřnápravových tramvají T6A5 je odvozena od typové řady KT8D5. V roce 1994 bylo do vozového parku dopravního podniku zařazeno prvních 10 vozů a v následujících 3 letech byl stav doplněn na stávajících 38 vozů.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 700 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 165 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 700 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 19 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 30/85
Škoda - Inekon LTM 10.08 (ASTRA)
Vůbec poprvé do provozu s cestujícími vyjela nízkopodlažní tramvaj Škoda – Inekon LTM 10.08 v roce 1998 v Ostravě. V tomtéž roce rozšířil nízkopodlažní park ještě jeden vůz. V letech 1999 - 2001 bylo do provozu zařazeno dalších 12 vozů.
Základní technické údaje
Délka skříně: 19 790 mm
Šířka skříně: 2 460 mm
Výška vozu: 3 460 mm
Vzdálenost otočných spojení skříně: 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 880 mm
Rozvor podvozků: 11 800 mm
Hmotnost prázdného vozu: 24 200 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 41/113
Inekon 2001 TRIO
V roce 2003 rozšířily počet nízkopodlažních vozidel, nasazovaných na linkách Dopravního podniku Ostrava a.s., první tramvaje Inekon 2001 TRIO, které vyrábí Inekon Trams a.s. Na ostravských tramvajových tratích v současnosti jezdí 9 vozidel.
Základní technické údaje
Délka skříně: 20 130 mm
Šířka skříně: 2 460 mm
Výška vozu: 3 460 mm
Vzdálenost otočných spojení skříně: 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 880 mm
Rozvor podvozků: 11 800 mm
Pohotovostní hmotnost: 26 000 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 41/158
T3R.EV
Vozidlo vzniklo komplexní rekonstrukcí tramvajového vozu T3 v dílnách Dopravního podniku Ostrava a.s. ve spolupráci s firmami Pragoimex a.s., VKV Praha s.r.o. a Krnovské opravny a strojírny s.r.o. Vůz má rekonstruovanou skříň vozu, novou elektrickou výzbroj a také nový design. Dopravní podnik má ve vozovém parku jeden takto modernizovaný vůz, který byl poprvé zařazen do provozu s cestujícími v roce 2004.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 000 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 m
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 32/78
Vario LFR.E
Tramvaje Vario LFR.E vznikají komplexní rekonstrukcí a modernizací v provozu osvědčených tramvají typu T3 ve spolupráci s tradičními partnery (Pragoimex a.s., VKV Praha s.r.o. a Krnovské opravny a strojírny s.r.o.) v dílnách Dopravního podniku Ostrava a.s. Při rekonstrukci jsou vozy, mimo jiné, vybaveny moderní elektrickou výzbrojí, modernizovanými podvozky, vozovou skříní s nízkopodlažní střední částí a novým designem. Vozidla Vario LFR.E představují pro dopravní podnik ekonomicky výhodné řešení obnovy tramvajového vozového parku a zároveň zvýšení "bezbariérové" přepravní kapacity. První vůz byl do pravidelného provozu s cestujícím zařazen v roce 2005. Na ostravských tratích v současné době jezdí 21 tramvají Vario LFR.E
Základní technické údaje
Délka skříně: 15 100 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 21 200 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 33/60
Vlečný vůz VV60LF
Nízkopodlažní vlečné vozy VV60LF představují obnovení tradice vlečných vozů, které byly v minulosti zcela běžnou součástí nejen tramvajové dopravy. Jsou výsledkem osvědčené spolupráce dílen Dopravního podniku Ostrava a.s. s firmami Pragoimex a.s., Krnovské opravny a strojírny s.r.o. a Cegelec. Tyto vlečné vozy jsou určeny k provozu v soupravách s motorovými vozy Vario LFR.E nebo T3R.EV. První vlečný vůz byl vyroben v roce 2004. V současnosti má dopravní podnik ve vozovém parku dva vozy VV60LF.
Základní technické údaje
Délka skříně: 10 360 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 200 mm
Vzdálenost otočných čepů: 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 300 mm
Hmotnost prázdného vozu: 8 500 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 30/48
Vario LF3
Zcela nový typ tříčlánkové nízkopodlažní tramvaje s osmi nápravami, shodné koncepce jako osvědčené tramvaje KT8D5. Na vozidle jsou ve velké míře použita konstrukční řešení z kratšího „sourozence" – tramvaje Vario LFR.E. Vario LF3 bylo poprvé představeno na výstavě Czech Raildays v červnu 2006. Před výstavou vůz úspěšně prošel množstvím technických zkoušek a ujel potřebný počet kilometrů ve zkušebním provozu bez cestujících. V srpnu 2006 jezdil na ostravských tratích ve zkušebním provozu s cestujícími a v říjnu 2006 byl zařazen do pravidelného provozu. Další vůz slouží v ostravské MHD od roku 2007.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 100 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 000 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 61/168
Vario LF2
Vario LF2 je další z typové řady nízkopodlažních tramvají Vario LF. Dvoučlánkové vozidlo se třemi hnacími podvozky a sníženou podlahou vstupů mezi podvozky bylo představeno veřejnosti na výstavě Czech Raildays v červnu 2007. O měsíc později bylo zařazeno do běžného provozu.
Základní technické údaje
Délka skříně: 22 600 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Vzdálenost otočných čepů: 2 x 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 31 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 46/94
Vario LF3/2
Koncem července 2008 rozšířila flotilu tramvají Dopravního podniku Ostrava a.s. nová tříčlánková tramvaj typového označení VarioLF3/2. Tato tramvaj, která na první pohled připomíná tříčlánkovou nízkopodlažní tramvaj VarioLF3, je určená pro provoz na městských a rychlodrážních tratích. Nové kolejové vozidlo, konstruované pro obousměrný provoz, se skládá ze tří článků nesených čtyřmi podvozky. Spojení článků je kloubové, přičemž klouby jsou umístěny nad dvěma středními podvozky. Všechny dveřní vstupy mezi podvozky vozidla mají sníženou podlahu. Vario LF3/2 nahrazuje starší typ obousměrné tramvaje KT8D5, který Dopravní podnik hojně využíval například pro přepravu cestujících ve ztížených podmínkách výstavby a rekonstrukce tramvajové tratě podél ulice Místecké. V současné době se vozidla KT8D5 výhodně rekonstruují na jednosměrná, částečně nízkopodlažní vozidla.
Základní technické údaje
Délka včetně spřáhel: 31 200 mm
Šířka: 2 480 mm
Výška: 2 620 mm
Celková hmotnost: 41 500 kg
Počet míst k sezení/stání: 54/175
Maximální obsaditelnost (při 8 os/m2): 334
Max. rychlost: 65 km/h
Podíl nízké podlahy: 50%
Instalovaný trakční výkon: 720 kW
(počty vozidel jsou z ledna 2009)
Komentáře
Přehled komentářů
I believe everything posted was very reasonable. However, what about this? suppose you wrote a catchier title? I ain't saying your content isn't good., however what if you added a post title that makes people want more? I mean is a little boring. You might glance at Yahoo's home page and note how they create article titles to get viewers to open the links. You might try adding a video or a pic or two to get readers interested about what you've written. Just my opinion, it might bring your posts a little livelier. stolo.infoforwomen.be/map28.php make up professional
Nauč se, jak si každý den Udělat stovky zády. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 10. 9. 2020 8:41)
Finanční Robot je investiční nástroj číslo 1. Vypusťte to!
Odkaz - - https://moneylinks.page.link/6SuK
Začněte vydělávat tisíce dolarů každý týden jen za použití tohoto robota. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 10. 9. 2020 8:20)
Vydělat si dolary, když zůstaneš doma a vypustíš toho robota.
Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
Pozor! Finanční robot ti může přinést miliony! Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 10. 9. 2020 7:23)
Okamžitě Proměňte $ 1 na $ 100. Použij finančního robota.
Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
Tento robot vám pomůže vydělat stovky dolarů každý den. Odkaz - https://plbtc.page.link/zXbp
(Henryanaep, 10. 9. 2020 5:59)
Finanční Robot je tvůj expert na vydělávání peněz.
Odkaz - https://tinyurl.com/y7t5j7yc
Pozor! Finanční robot ti může přinést miliony! Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 10. 9. 2020 5:56)
Online Bot vám přinese bohatství a spokojenost.
Odkaz - - https://moneylinks.page.link/6SuK
There are two types of people in the world
(XNeinoD, 10. 9. 2020 5:18)
Those who like it in the butt and those who who don't. I know my where I stand - what about you?
- https://www.reddit.com/r/Anal_Cum_Junkies/
Ať ti peníze fungují celý den. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 10. 9. 2020 4:48)
Robot je nejlepší způsob pro každého, kdo hledá finanční nezávislost.
Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
Věřte svému dolaru robotovi a uvidíte, jak vyroste na 100 dolarů. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 10. 9. 2020 4:38)
Malé investice mohou rychle přinést tuny dolarů.
Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
Отличный сайт
(Angelakat, 10. 9. 2020 3:43)Все утро познавал данные инета, неожиданно к своему восторгу заметил крутой веб-сайт. Гляньте: https://images.google.sk/url?rct=j&esrc=s&cd=5&q=https://cs16planet.ru/servers/ . Для меня вышеуказанный вебсайт оказал яркое впечатление. До встречи!
canada pharma limited ri8e8
(mail order pharmacies, 10. 9. 2020 2:46)
Good content. Thanks.
Pozor! Zde si můžete vydělat peníze online! Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 10. 9. 2020 2:08)
Automatický robot je nejlepší začátek finanční nezávislosti.
Odkaz - - https://moneylinks.page.link/6SuK
скачать ставки на спорт с фрибетом
(Mandyomifs, 10. 9. 2020 1:33)
Здаров
Отсутствие точной цели и вариантов ее достижения. Плохое знание правил. Ставки выполняются без предварительного анализа событий. Игра без стратегии. Ставки на виды спорта, в которых игрок ничего не понимает. Риск подвергнуться психологическому давлению.
Поэтому, увеличивая рискованность игровой стратегии, вы можете добиться бОльших цифр. Вы можете играть большими суммами, что значительно увеличит возможную прибыль, но при этом увеличивается вероятность проиграть весь банк. Чтобы прибыль от ставок была ощутима, банк должен быть очень внушительным и поэтому вероятность проиграть его полностью является серьезной угрозой.
Следуйте основным принципам профессиональных игроков:
https://www.shopland.ru.net/stavki/stavki-na-svoi-matchi-cs-go.php
Все очень просто: находясь на стадионе и наблюдая за игрой, вы первым узнаете грядущие перемены.
6 основных ошибок новичков:
Время от времени используя указанные способы можно восстановить затраты на ставки, а если вы хороший игрок, то и получить прибыль.
Potřebuješ peníze? Finanční robot je vaše řešení. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 10. 9. 2020 1:20)
Páni! Je to nejrychlejší způsob finanční nezávislosti.
Odkaz - - https://moneylinks.page.link/6SuK
Každý si může vydělat tolik, kolik chce žalovat toho robota. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 10. 9. 2020 1:15)
Každý Váš dolar se může změnit na 100 dolarů po obědě tohoto robota.
Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
Jen jedno kliknutí může vyrůst vaše peníze opravdu rychle. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 9. 9. 2020 23:29)
Začněte vydělávat tisíce dolarů každý týden.
Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
Už není třeba pracovat. Vypusťte robota. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 9. 9. 2020 22:48)
Vydělávání peněz na internetu je snadné, pokud používáte robota.
Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
Okamžitě Proměňte $ 1 na $ 100. Použij finančního robota. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 9. 9. 2020 21:47)
Vydělávání peněz v síti je teď jednodušší.
Odkaz - - https://moneylinks.page.link/6SuK
ставки на спорт играть игры онлайн
(Mandyomifs, 9. 9. 2020 21:43)
Привет
При работе со ставками иногда происходят ошибки в подсчетах (сбои). Чаще всего можно подобное заметить в Live-играх.
Перспективы беттинга на 2020 год в рамках стран СНГ:
Некоторые могут задаться вопросом, если все так плохо и лишь малая часть людей побеждает букмекера, то почему люди играют, несут свои деньги в пункты приема ставок или пополняют электронные счета букмекерских контор через ЦУПИС. Если прибыль не так велика, а статистика говорит против игрока, то какой в этом смысл? На самом деле все просто.
https://www.shopland.ru.net/stavki/luchshie-vidi-stavok.php
Выберите спорт, в котором у вас есть уже познания и изучите вдоль и поперек все нюансы до конца. Анализируйте событие и выбирайте оптимальную стратегию при ставке. Не подвергайтесь психологическому давлению и старайтесь делать ставки в онлайн-режиме.
Отсутствие точной цели и вариантов ее достижения. Плохое знание правил. Ставки выполняются без предварительного анализа событий. Игра без стратегии. Ставки на виды спорта, в которых игрок ничего не понимает. Риск подвергнуться психологическому давлению.
Начну с того, что любое занятие приносящее прибыль требует от человека определенных качеств и приложенных усилий. Не стоит рассматривать заработок на ставках как простой и доступный. К сожалению, подавляющее большинство игроков оказываются в минусе в долгосрочной перспективе, противостоя букмекерским конторам. Лишь единицам из сотен или даже тысяч удается получать стабильный доход со ставок на спортивные события. Это говорит о том, что хлеб беттеров отнюдь не прост и обычно все складывается против игрока. Есть даже поговорка: “Беттинг – это самый сложный путь к легким деньгам”. Я бы вообще не говорил, что в ставках бывают легкие деньги, в разрезе одного дня – могут быть, но в “долгосроке” – это реально тяжелый труд, как и все остальные.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
make up professional infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 10. 9. 2020 10:58)