Tramvaje MHD Ostrava
Tramvaje
ČKD T3
Za dobu výroby čtyřnápravových tramvají typu T3 v letech 1962 až 1989 byl vyroben úctyhodný počet těchto vozů – téměř 14 tisíc. Je to také nejpočetněji zastoupený typ tramvaje v ostravských ulicích. Prvních 20 "té trojek" bylo do Ostravy dodáno na podzim roku 1965. Prioritou výrobce ČKD Tatra Smíchov byla výroba vozů T3 pro export do Sovětského svazu. Protože dodávky pro tuzemský trh představovaly jen malou část výroby byly dopravním podnikům dodávány upravené exportní verze označené T3SUCS. Do Ostravy byly dodávány od roku 1982. Za dobu svého provozu prošly vozy mnoha úpravami a modernizacemi, od drobných úprav přes výměnu elektrovýzbroje až po komplexní přestavbu na nový typ tramvaje. Dopravní podnik používá tramvaje T3 s několika druhy elektrické výzbroje: s původní odporovou regulací, s výzbrojí TV8, výzbrojí Europulse a Alstom TV Progress.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 000 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 059 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 16 300 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 31/72
ČKD K2
Prvními článkovými tramvajemi v Ostravě byly dva prototypy s označením K1 vybavené elektropneumatickou výzbrojí, které dodal výrobce ČKD Tatra Smíchov ke zkušebnímu provozu v roce 1965. Avšak pro velkou poruchovost byly prototypy v roce 1968 vráceny výrobci.
Tramvaje typu K2, vybavené plně elektrickou výzbrojí, byly do provozu v ostravské MHD poprvé zařazeny roku 1967. V současné době slouží cestujícím 9 vozů typu K2. V letech 1995-1998 bylo v rámci generálních oprav 7 vozů vybaveno zdvojenou výzbrojí TV8 a později, další dva, výzbrojí Alstom TV Progress. Jeden vůz s původní výzbrojí byl v roce 2005 převeden do sbírky historických vozidel.
Základní technické údaje
Délka skříně: 20 400 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 050 mm
Vzdálenost otočných čepů: 2 x 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 21 500 - 21 800 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 49/108
ČKD KT8D5
První z 16 tříčlánkových obousměrných tramvají vyjela do provozu s cestujícími v roce 1989. O rok později ji následovalo zbývajících 15 vozů. Tato tramvaj patří k typové řadě, která byla v ČKD Praha vyvíjena začátkem 80. let a zahrnovala sólo vozy, dvou a tříčlánkové vozy v jednosměrném nebo obousměrném provedení. Od roku 2003 jsou vozy KT8D5 postupně modernizovány na typ KT8D5.RN1 s nízkopodlažním středním článkem a upraveny pro jednosměrný provoz.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 300 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Výška vozu: 3 550 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 000 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 54/177
ČKD KT8D5.RN1
Jde o modernizované vozy KT8D5, které jsou rekonstruovány pro jednosměrný provoz a mají novou nízkopodlažní skříň středního článku. První tramvaj s těmito konstrukčním úpravami byla do provozu s cestujícími zařazena v roce 2003. V současné době je takto modernizováno 14 z 16 vozů KT8D5.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 300 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Výška vozu: 3 550 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 63/157
ČKD T6A5
Konstrukce čtyřnápravových tramvají T6A5 je odvozena od typové řady KT8D5. V roce 1994 bylo do vozového parku dopravního podniku zařazeno prvních 10 vozů a v následujících 3 letech byl stav doplněn na stávajících 38 vozů.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 700 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 165 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 700 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 19 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 30/85
Škoda - Inekon LTM 10.08 (ASTRA)
Vůbec poprvé do provozu s cestujícími vyjela nízkopodlažní tramvaj Škoda – Inekon LTM 10.08 v roce 1998 v Ostravě. V tomtéž roce rozšířil nízkopodlažní park ještě jeden vůz. V letech 1999 - 2001 bylo do provozu zařazeno dalších 12 vozů.
Základní technické údaje
Délka skříně: 19 790 mm
Šířka skříně: 2 460 mm
Výška vozu: 3 460 mm
Vzdálenost otočných spojení skříně: 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 880 mm
Rozvor podvozků: 11 800 mm
Hmotnost prázdného vozu: 24 200 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 41/113
Inekon 2001 TRIO
V roce 2003 rozšířily počet nízkopodlažních vozidel, nasazovaných na linkách Dopravního podniku Ostrava a.s., první tramvaje Inekon 2001 TRIO, které vyrábí Inekon Trams a.s. Na ostravských tramvajových tratích v současnosti jezdí 9 vozidel.
Základní technické údaje
Délka skříně: 20 130 mm
Šířka skříně: 2 460 mm
Výška vozu: 3 460 mm
Vzdálenost otočných spojení skříně: 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 880 mm
Rozvor podvozků: 11 800 mm
Pohotovostní hmotnost: 26 000 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 41/158
T3R.EV
Vozidlo vzniklo komplexní rekonstrukcí tramvajového vozu T3 v dílnách Dopravního podniku Ostrava a.s. ve spolupráci s firmami Pragoimex a.s., VKV Praha s.r.o. a Krnovské opravny a strojírny s.r.o. Vůz má rekonstruovanou skříň vozu, novou elektrickou výzbroj a také nový design. Dopravní podnik má ve vozovém parku jeden takto modernizovaný vůz, který byl poprvé zařazen do provozu s cestujícími v roce 2004.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 000 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 m
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 32/78
Vario LFR.E
Tramvaje Vario LFR.E vznikají komplexní rekonstrukcí a modernizací v provozu osvědčených tramvají typu T3 ve spolupráci s tradičními partnery (Pragoimex a.s., VKV Praha s.r.o. a Krnovské opravny a strojírny s.r.o.) v dílnách Dopravního podniku Ostrava a.s. Při rekonstrukci jsou vozy, mimo jiné, vybaveny moderní elektrickou výzbrojí, modernizovanými podvozky, vozovou skříní s nízkopodlažní střední částí a novým designem. Vozidla Vario LFR.E představují pro dopravní podnik ekonomicky výhodné řešení obnovy tramvajového vozového parku a zároveň zvýšení "bezbariérové" přepravní kapacity. První vůz byl do pravidelného provozu s cestujícím zařazen v roce 2005. Na ostravských tratích v současné době jezdí 21 tramvají Vario LFR.E
Základní technické údaje
Délka skříně: 15 100 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 21 200 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 33/60
Vlečný vůz VV60LF
Nízkopodlažní vlečné vozy VV60LF představují obnovení tradice vlečných vozů, které byly v minulosti zcela běžnou součástí nejen tramvajové dopravy. Jsou výsledkem osvědčené spolupráce dílen Dopravního podniku Ostrava a.s. s firmami Pragoimex a.s., Krnovské opravny a strojírny s.r.o. a Cegelec. Tyto vlečné vozy jsou určeny k provozu v soupravách s motorovými vozy Vario LFR.E nebo T3R.EV. První vlečný vůz byl vyroben v roce 2004. V současnosti má dopravní podnik ve vozovém parku dva vozy VV60LF.
Základní technické údaje
Délka skříně: 10 360 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 200 mm
Vzdálenost otočných čepů: 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 300 mm
Hmotnost prázdného vozu: 8 500 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 30/48
Vario LF3
Zcela nový typ tříčlánkové nízkopodlažní tramvaje s osmi nápravami, shodné koncepce jako osvědčené tramvaje KT8D5. Na vozidle jsou ve velké míře použita konstrukční řešení z kratšího „sourozence" – tramvaje Vario LFR.E. Vario LF3 bylo poprvé představeno na výstavě Czech Raildays v červnu 2006. Před výstavou vůz úspěšně prošel množstvím technických zkoušek a ujel potřebný počet kilometrů ve zkušebním provozu bez cestujících. V srpnu 2006 jezdil na ostravských tratích ve zkušebním provozu s cestujícími a v říjnu 2006 byl zařazen do pravidelného provozu. Další vůz slouží v ostravské MHD od roku 2007.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 100 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 000 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 61/168
Vario LF2
Vario LF2 je další z typové řady nízkopodlažních tramvají Vario LF. Dvoučlánkové vozidlo se třemi hnacími podvozky a sníženou podlahou vstupů mezi podvozky bylo představeno veřejnosti na výstavě Czech Raildays v červnu 2007. O měsíc později bylo zařazeno do běžného provozu.
Základní technické údaje
Délka skříně: 22 600 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Vzdálenost otočných čepů: 2 x 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 31 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 46/94
Vario LF3/2
Koncem července 2008 rozšířila flotilu tramvají Dopravního podniku Ostrava a.s. nová tříčlánková tramvaj typového označení VarioLF3/2. Tato tramvaj, která na první pohled připomíná tříčlánkovou nízkopodlažní tramvaj VarioLF3, je určená pro provoz na městských a rychlodrážních tratích. Nové kolejové vozidlo, konstruované pro obousměrný provoz, se skládá ze tří článků nesených čtyřmi podvozky. Spojení článků je kloubové, přičemž klouby jsou umístěny nad dvěma středními podvozky. Všechny dveřní vstupy mezi podvozky vozidla mají sníženou podlahu. Vario LF3/2 nahrazuje starší typ obousměrné tramvaje KT8D5, který Dopravní podnik hojně využíval například pro přepravu cestujících ve ztížených podmínkách výstavby a rekonstrukce tramvajové tratě podél ulice Místecké. V současné době se vozidla KT8D5 výhodně rekonstruují na jednosměrná, částečně nízkopodlažní vozidla.
Základní technické údaje
Délka včetně spřáhel: 31 200 mm
Šířka: 2 480 mm
Výška: 2 620 mm
Celková hmotnost: 41 500 kg
Počet míst k sezení/stání: 54/175
Maximální obsaditelnost (při 8 os/m2): 334
Max. rychlost: 65 km/h
Podíl nízké podlahy: 50%
Instalovaný trakční výkon: 720 kW
(počty vozidel jsou z ledna 2009)
Komentáře
Přehled komentářů
Its like you read my mind! You appear to know so much about this, like you wrote the book in it or something. I think that you can do with a few pics to drive the message home a little bit, but other than that, this is wonderful blog. A fantastic read. I will definitely be back. queva.aresgrb.se/decorations/giraff-leksak-baby.php giraff leksak baby
Поддержка Студентов on-line
(Stephenemife, 18. 6. 2020 15:35)Курсовая работа на заказ, https://only-student.com/ дипломная работа, магистерская диссертация, реферат, статья, тезисы и даже экзамен On-Line. Специалисты подготовят с учетом пожеланий и методических рекомендаций. Гарантия сопровождение до защиты обеспечивает отличную оценку. Помощь Студента on-line : support@only-student.com
Онлайн карта заболеваний коронавируса
(DavidTix, 18. 6. 2020 14:24)Последние новости заражений коронавируса https://coronavirus-novosti.info/poslednie-novosti-i-statistika-na-karte-v-livane.html
娛樂城介紹
(JamesAtoft, 18. 6. 2020 8:40)
娛樂城介紹
https://forum.tw-sportslottery.com/thread-119-1-1.html
Гидра зеркало | Hydra ссылка - гидра официальный сайт
(Dennisdreak, 18. 6. 2020 1:06)
Гидра зеркало | Hydra ссылка - гидра официальный сайт
https://hydra2web.mobi/ - Hydra ссылка - гидра официальный сайт...
The Annual Production Of Sulfur Dioxide From Burning Coal
(Alfonsoadaro, 17. 6. 2020 14:00)
Sulfur is a single of the most important agricultural and industrial uncooked components and is regarded as a strategic item sulfur is an odourless, tasteless and polyvalent nonmetal which is primarily in the sort of yellow crystals and is obtained from sulphide and sulphate. Sulphur takes place normally in the environment and is the thirteenth most ample factor in the earthâ??s crust. It can be mined in its elemental type, though this approach has declined more than the final decade to much less than 2% of globe manufacturing. These days most elemental sulphur is attained as a co-merchandise recovered from oil and fuel generation in sweetening process.
There are big makers of sulphur in the entire world and diffrent grades are made in big scales for various reasons. The global market is segmented based mostly on stop-person programs, which includes agrochemicals, chemical processing, steel producing, petroleum refining, and other folks. In 2016, the agrochemical industry occupied the biggest share in phrases of sulfur usage.
For a lot more details about sulfur, grades, posts and its suppliers make sure you chec under.
jeans med hål i knäna tastyandinteresting.be
(tastyandinteresting.be, 17. 6. 2020 10:18)
Thanks a lot for sharing this with all of us you really realize what you're speaking approximately! Bookmarked. Please additionally talk over with my web site =). We could have a hyperlink alternate contract between us tastyandinteresting.be/decorations/7-dagers-diett.php jeans med hål i knäna
Гидра зеркало | Hydra ссылка - гидра официальный сайт
(Dennisdreak, 17. 6. 2020 8:37)
Гидра зеркало | Hydra ссылка - гидра официальный сайт
https://hydra2web.mobi/ - Гидра зеркало ...
бурение скважин цена минск
(Andreastry, 16. 6. 2020 21:20)
Добрый день господа! Есть такой интересный сайт для заказа бурения скважин на воду. Бурение скважин в Минске компанией АКВАБУРсервис – полный комплекс качественных и разумных по цене услуг. Заказывайте скважину для воды в АКВАБУРсервис – получите доступ к экологически чистой природной воде по самым выгодным в Минске ценам!
https://drive.google.com/file/d/1Y0zYtrRCia9jfU-BH3WPIbhph6HvwDRl/view?usp=sharing
Увидимся!
Тебе это будет интересно
(DavidPholf, 16. 6. 2020 19:13)
https://otzyvcom.ru/reviews/otzyv-2170.html порно
https://otzyvcom.ru/ смотреть порно онлайн
https://otzyvcom.ru/pages/rules.html проституки вызвать
https://otzyvcom.ru/feedbackl щалавы онлайн
https://otzyvcom.ru/reviews/add купить наркотики
https://otzyvcom.ru/pages/politice.html гидрапон
https://otzyvcom.ru/reviews/otzyv-4049.html шалавы смотреть онлайн
https://otzyvcom.ru/reviews/otzyv-4036.html тулки плохие девочки
https://otzyvcom.ru/reviews/otzyv-4033.html малолетки онлайн
https://otzyvcom.ru/reviews/otzyv-4023.html дешевые шлюхи
XYZ 壯陽藥春藥專賣店 大量購買有優惠
(Gregoryclexy, 16. 6. 2020 18:51)
https://man-r20.com/
XYZ 壯陽藥春藥專賣店 大量購買有優惠
канализация частный дом минск
(Antoniozxz, 16. 6. 2020 8:05)
Здравствуйте товарищи! Есть такой интересный сайт для заказа бурения скважин на воду. Заказывайте скважину для воды в ЕВРОБУРСЕРВИС – получите доступ к экологически чистой природной воде по самым выгодным в Минске ценам! Более подробная информация размещена тут https://drive.google.com/file/d/14WNRakU9DtUUJSwzsL4smlzgF0mODipG/view?usp=sharing
Увидимся!
Work at home. Зарабатывай дома
(EdwardGow, 16. 6. 2020 7:56)Дешевые авиабилеты от проверенных авиакомпаний! https://aviastrana.online/ - Ищете недорогие авиабилеты? Купить авиабилеты онлайн дешево - поиск от 728 проверенных авиакомпаний по всему миру! Самые популярные направления перелетов по самым низким ценам в интернете! У нас самые лучшие цены!
gastro center lund tastyandinteresting.be
(tastyandinteresting.be, 16. 6. 2020 2:10)
My spouse and I absolutely love your blog and find a lot of your post's to be exactly I'm looking for. can you offer guest writers to write content to suit your needs? I wouldn't mind producing a post or elaborating on a number of the subjects you write related to here. Again, awesome website! tastyandinteresting.be/beautiful-things/biotherm-lait-de-gommage.php gastro center lund
New proect 2020
(Larrynog, 15. 6. 2020 6:46)Дешевые авиабилеты от проверенных авиакомпаний! https://aviastrana.online/ - Ищете недорогие авиабилеты? Купить авиабилеты онлайн дешево - поиск от 728 проверенных авиакомпаний по всему миру! Самые популярные направления перелетов по самым низким ценам в интернете! У нас самые лучшие цены!
Медицинские методы лечения преждевременного семяизвержения Медицинские способы
(Carmencilla, 14. 6. 2020 22:58)Преждевременный семяизвержение Они получили наибольшее распространение в быту, т - Сексуальность человека базируется в основном на том, как он переживают и выражают себя сексуально.Физические и эмоциональные аспекты сексуальности включают отношения между людьми, которые выражаются через глубокие чувства или физические проявления https://sexpreparat.ru/azbukasex/cs4-c - Медицинские методы лечения преждевременного семяизвержения Медицинские способы Инъекции
trening som forbrenner fett tastyandinteresting.be
(tastyandinteresting.be, 14. 6. 2020 18:46)
Hello colleagues, good post and fastidious urging commented at this place, I am truly enjoying by these. tastyandinteresting.be/beautiful-things/wanneer-in-de-overgang.php trening som forbrenner fett
бездепозитный бонус казино
(Williampiesk, 14. 6. 2020 14:12)
Добрый день
Ежедневно миллионы людей по всему миру делают ставки в онлайн-казино и букмекерских конторах, испытывают удачу в лотереях. Игроки ищут безопасные сайты с игровыми автоматами и ставками на спорт, пытаются разобраться в правилах работы казино, задают друг другу вопросы о бонусах и делятся советами, как сорвать большой куш.Информационно-развлекательный портал proverkacasino.ru создан для объединения поклонников азартных игр.Пользователям доступны сведения о лицензиях и ключевых особенностях, оценки экспертов и отзывы клиентов.
В описание каждого казино регулярно вносятся сведения о текущих акциях, бонусах, турнирах. На основе объективных обзоров редакция создает черный список мошеннических сайтов, которые обманывают своих посетителей и рейтинг лучших казино.
Рекомендуем также ознакомиться c :
https://zen.yandex.ru/media/id/5ed3c26da3248275781ac404/sloty-ot-quickspin-5ed3cf2da065127e10ad1679
База мэйлов по Климатике
(клиенты климатика slash, 14. 6. 2020 10:38)
Добрый день!
Наше предложение - актуальная База е-мэйл адресов "Кондиционирование и вентиляция 2020".
Географический охват: Россия, Беларусь, Украина, частично страны СНГ.
Данные в табличном виде, доступны для чтения в MS Excel 2000/Google Sheets. Язык - русский.
На данный момент БД содержит порядка 42 тысяч адресов е-мэйл организаций и предпринимателей
оказывающих услуги по поставке, монтажу, обслуживанию климатического и вентиляционного оборудования.
База адресов предоставляется в табличном виде, формат данных MS Excel 2000, либо ссылка на файл в Google Docs.
Ссылка на страницу направляется после оплаты, по запросу на е-мэйл указанный при покупке.
При необходимости предоставим вам ссылку на ознакомительный фрагмент расположенный на Google Docs.
Для этого можно связаться с нами через
skype/live:77a5c07e200bd6e6
или
Вайбер/Ватсап +7 903 316 11 95
mail us: maildatabase-climat@yahoo.com
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
giraff leksak baby aresgrb.se
(aresgrb.se, 18. 6. 2020 19:37)