Tramvaje MHD Ostrava
Tramvaje
ČKD T3
Za dobu výroby čtyřnápravových tramvají typu T3 v letech 1962 až 1989 byl vyroben úctyhodný počet těchto vozů – téměř 14 tisíc. Je to také nejpočetněji zastoupený typ tramvaje v ostravských ulicích. Prvních 20 "té trojek" bylo do Ostravy dodáno na podzim roku 1965. Prioritou výrobce ČKD Tatra Smíchov byla výroba vozů T3 pro export do Sovětského svazu. Protože dodávky pro tuzemský trh představovaly jen malou část výroby byly dopravním podnikům dodávány upravené exportní verze označené T3SUCS. Do Ostravy byly dodávány od roku 1982. Za dobu svého provozu prošly vozy mnoha úpravami a modernizacemi, od drobných úprav přes výměnu elektrovýzbroje až po komplexní přestavbu na nový typ tramvaje. Dopravní podnik používá tramvaje T3 s několika druhy elektrické výzbroje: s původní odporovou regulací, s výzbrojí TV8, výzbrojí Europulse a Alstom TV Progress.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 000 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 059 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 16 300 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 31/72
ČKD K2
Prvními článkovými tramvajemi v Ostravě byly dva prototypy s označením K1 vybavené elektropneumatickou výzbrojí, které dodal výrobce ČKD Tatra Smíchov ke zkušebnímu provozu v roce 1965. Avšak pro velkou poruchovost byly prototypy v roce 1968 vráceny výrobci.
Tramvaje typu K2, vybavené plně elektrickou výzbrojí, byly do provozu v ostravské MHD poprvé zařazeny roku 1967. V současné době slouží cestujícím 9 vozů typu K2. V letech 1995-1998 bylo v rámci generálních oprav 7 vozů vybaveno zdvojenou výzbrojí TV8 a později, další dva, výzbrojí Alstom TV Progress. Jeden vůz s původní výzbrojí byl v roce 2005 převeden do sbírky historických vozidel.
Základní technické údaje
Délka skříně: 20 400 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 050 mm
Vzdálenost otočných čepů: 2 x 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 21 500 - 21 800 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 49/108
ČKD KT8D5
První z 16 tříčlánkových obousměrných tramvají vyjela do provozu s cestujícími v roce 1989. O rok později ji následovalo zbývajících 15 vozů. Tato tramvaj patří k typové řadě, která byla v ČKD Praha vyvíjena začátkem 80. let a zahrnovala sólo vozy, dvou a tříčlánkové vozy v jednosměrném nebo obousměrném provedení. Od roku 2003 jsou vozy KT8D5 postupně modernizovány na typ KT8D5.RN1 s nízkopodlažním středním článkem a upraveny pro jednosměrný provoz.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 300 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Výška vozu: 3 550 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 000 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 54/177
ČKD KT8D5.RN1
Jde o modernizované vozy KT8D5, které jsou rekonstruovány pro jednosměrný provoz a mají novou nízkopodlažní skříň středního článku. První tramvaj s těmito konstrukčním úpravami byla do provozu s cestujícími zařazena v roce 2003. V současné době je takto modernizováno 14 z 16 vozů KT8D5.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 300 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Výška vozu: 3 550 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 63/157
ČKD T6A5
Konstrukce čtyřnápravových tramvají T6A5 je odvozena od typové řady KT8D5. V roce 1994 bylo do vozového parku dopravního podniku zařazeno prvních 10 vozů a v následujících 3 letech byl stav doplněn na stávajících 38 vozů.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 700 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 165 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 700 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 19 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 30/85
Škoda - Inekon LTM 10.08 (ASTRA)
Vůbec poprvé do provozu s cestujícími vyjela nízkopodlažní tramvaj Škoda – Inekon LTM 10.08 v roce 1998 v Ostravě. V tomtéž roce rozšířil nízkopodlažní park ještě jeden vůz. V letech 1999 - 2001 bylo do provozu zařazeno dalších 12 vozů.
Základní technické údaje
Délka skříně: 19 790 mm
Šířka skříně: 2 460 mm
Výška vozu: 3 460 mm
Vzdálenost otočných spojení skříně: 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 880 mm
Rozvor podvozků: 11 800 mm
Hmotnost prázdného vozu: 24 200 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 41/113
Inekon 2001 TRIO
V roce 2003 rozšířily počet nízkopodlažních vozidel, nasazovaných na linkách Dopravního podniku Ostrava a.s., první tramvaje Inekon 2001 TRIO, které vyrábí Inekon Trams a.s. Na ostravských tramvajových tratích v současnosti jezdí 9 vozidel.
Základní technické údaje
Délka skříně: 20 130 mm
Šířka skříně: 2 460 mm
Výška vozu: 3 460 mm
Vzdálenost otočných spojení skříně: 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 880 mm
Rozvor podvozků: 11 800 mm
Pohotovostní hmotnost: 26 000 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 41/158
T3R.EV
Vozidlo vzniklo komplexní rekonstrukcí tramvajového vozu T3 v dílnách Dopravního podniku Ostrava a.s. ve spolupráci s firmami Pragoimex a.s., VKV Praha s.r.o. a Krnovské opravny a strojírny s.r.o. Vůz má rekonstruovanou skříň vozu, novou elektrickou výzbroj a také nový design. Dopravní podnik má ve vozovém parku jeden takto modernizovaný vůz, který byl poprvé zařazen do provozu s cestujícími v roce 2004.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 000 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 m
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 32/78
Vario LFR.E
Tramvaje Vario LFR.E vznikají komplexní rekonstrukcí a modernizací v provozu osvědčených tramvají typu T3 ve spolupráci s tradičními partnery (Pragoimex a.s., VKV Praha s.r.o. a Krnovské opravny a strojírny s.r.o.) v dílnách Dopravního podniku Ostrava a.s. Při rekonstrukci jsou vozy, mimo jiné, vybaveny moderní elektrickou výzbrojí, modernizovanými podvozky, vozovou skříní s nízkopodlažní střední částí a novým designem. Vozidla Vario LFR.E představují pro dopravní podnik ekonomicky výhodné řešení obnovy tramvajového vozového parku a zároveň zvýšení "bezbariérové" přepravní kapacity. První vůz byl do pravidelného provozu s cestujícím zařazen v roce 2005. Na ostravských tratích v současné době jezdí 21 tramvají Vario LFR.E
Základní technické údaje
Délka skříně: 15 100 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 21 200 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 33/60
Vlečný vůz VV60LF
Nízkopodlažní vlečné vozy VV60LF představují obnovení tradice vlečných vozů, které byly v minulosti zcela běžnou součástí nejen tramvajové dopravy. Jsou výsledkem osvědčené spolupráce dílen Dopravního podniku Ostrava a.s. s firmami Pragoimex a.s., Krnovské opravny a strojírny s.r.o. a Cegelec. Tyto vlečné vozy jsou určeny k provozu v soupravách s motorovými vozy Vario LFR.E nebo T3R.EV. První vlečný vůz byl vyroben v roce 2004. V současnosti má dopravní podnik ve vozovém parku dva vozy VV60LF.
Základní technické údaje
Délka skříně: 10 360 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 200 mm
Vzdálenost otočných čepů: 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 300 mm
Hmotnost prázdného vozu: 8 500 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 30/48
Vario LF3
Zcela nový typ tříčlánkové nízkopodlažní tramvaje s osmi nápravami, shodné koncepce jako osvědčené tramvaje KT8D5. Na vozidle jsou ve velké míře použita konstrukční řešení z kratšího „sourozence" – tramvaje Vario LFR.E. Vario LF3 bylo poprvé představeno na výstavě Czech Raildays v červnu 2006. Před výstavou vůz úspěšně prošel množstvím technických zkoušek a ujel potřebný počet kilometrů ve zkušebním provozu bez cestujících. V srpnu 2006 jezdil na ostravských tratích ve zkušebním provozu s cestujícími a v říjnu 2006 byl zařazen do pravidelného provozu. Další vůz slouží v ostravské MHD od roku 2007.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 100 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 000 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 61/168
Vario LF2
Vario LF2 je další z typové řady nízkopodlažních tramvají Vario LF. Dvoučlánkové vozidlo se třemi hnacími podvozky a sníženou podlahou vstupů mezi podvozky bylo představeno veřejnosti na výstavě Czech Raildays v červnu 2007. O měsíc později bylo zařazeno do běžného provozu.
Základní technické údaje
Délka skříně: 22 600 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Vzdálenost otočných čepů: 2 x 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 31 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 46/94
Vario LF3/2
Koncem července 2008 rozšířila flotilu tramvají Dopravního podniku Ostrava a.s. nová tříčlánková tramvaj typového označení VarioLF3/2. Tato tramvaj, která na první pohled připomíná tříčlánkovou nízkopodlažní tramvaj VarioLF3, je určená pro provoz na městských a rychlodrážních tratích. Nové kolejové vozidlo, konstruované pro obousměrný provoz, se skládá ze tří článků nesených čtyřmi podvozky. Spojení článků je kloubové, přičemž klouby jsou umístěny nad dvěma středními podvozky. Všechny dveřní vstupy mezi podvozky vozidla mají sníženou podlahu. Vario LF3/2 nahrazuje starší typ obousměrné tramvaje KT8D5, který Dopravní podnik hojně využíval například pro přepravu cestujících ve ztížených podmínkách výstavby a rekonstrukce tramvajové tratě podél ulice Místecké. V současné době se vozidla KT8D5 výhodně rekonstruují na jednosměrná, částečně nízkopodlažní vozidla.
Základní technické údaje
Délka včetně spřáhel: 31 200 mm
Šířka: 2 480 mm
Výška: 2 620 mm
Celková hmotnost: 41 500 kg
Počet míst k sezení/stání: 54/175
Maximální obsaditelnost (při 8 os/m2): 334
Max. rychlost: 65 km/h
Podíl nízké podlahy: 50%
Instalovaný trakční výkon: 720 kW
(počty vozidel jsou z ledna 2009)
Komentáře
Přehled komentářů
Paramount Full-grown Tube, parole of storm videos -
https://gay0day.com/search/seancody.com-kaleb/
pesto med kyckling aresgrb.se
(aresgrb.se, 8. 7. 2020 18:41)
I love what you guys are usually up too. This type of clever work and exposure! Keep up the terrific works guys I've incorporated you guys to my blogroll. culli.aresgrb.se/for-women/pesto-med-kyckling.php pesto med kyckling
davies og harre positionering aresgrb.se
(aresgrb.se, 8. 7. 2020 15:15)
Hurrah! At last I got a website from where I know how to in fact obtain valuable data regarding my study and knowledge. vasub.aresgrb.se/for-women/davies-og-harr-positionering.php davies og harre positionering
Мониторинг заболеваний коронавируса
(Donaldmeank, 8. 7. 2020 12:19)Последние новости распространения коронавируса https://coronavirus-poslednee.ru/253-rospotrebnadzor-predlagaet-snimat-ogranicheniya-iz-za-pandemii-koronavirusa-v-tri-etapa.html
ski doo kapor aresgrb.se
(aresgrb.se, 8. 7. 2020 11:51)
Your style is really unique in comparison to other folks I've read stuff from. Thank you for posting when you've got the opportunity, Guess I'll just book mark this web site. teni.aresgrb.se/trends/ski-doo-kpor.php ski doo kapor
glutenfria proteinpannkakor aresgrb.se
(aresgrb.se, 8. 7. 2020 8:27)
What's up, everything is going sound here and ofcourse every one is sharing data, that's really excellent, keep up writing. heads.aresgrb.se/trends/glutenfria-proteinpannkakor.php glutenfria proteinpannkakor
30 000 рублей в день. Миф или реальность
(MaxInboXCorp, 8. 7. 2020 8:20)
Высший Инбокс
Уже примерно через два часа Вы непременно гарантированно будете понимать, как наживать в сети, расходуя в общей сложности 50 минут в сутки, пусть даже если Вы еще новичок
С Помощью Вплоть до Результата. Без Денежных Вложений! Без Знаний и Опыта
Не важно, сколько у Вас знаний, навыков и практического опыта. Именно здесь справится вообще любой!
Реальный постоянный доход. Подробнее - www.MAXINBOX.SITE
mange wiki aresgrb.se
(aresgrb.se, 8. 7. 2020 5:01)
Right away I am going away to do my breakfast, once having my breakfast coming over again to read additional news. ando.aresgrb.se/for-men/mange-wiki.php mange wiki
скважины на воду видео
(Andreasbia, 7. 7. 2020 21:29)
Доброго времени суток господа! Предлагаем Вашему вниманию интересный сайт для заказа бурения скважин на воду. Бурение скважин в Минске компанией АКВАБУРсервис – полный комплекс качественных и разумных по цене услуг. Заказывайте скважину для воды в АКВАБУРсервис – получите доступ к экологически чистой природной воде по самым выгодным в Минске ценам!
https://drive.google.com/file/d/1Y0zYtrRCia9jfU-BH3WPIbhph6HvwDRl/view?usp=sharing
От всей души Вам всех благ!
limma sten pa tra aresgrb.se
(aresgrb.se, 7. 7. 2020 18:34)
Keep on working, great job! rande.aresgrb.se/decorations/limma-sten-p-trae.php limma sten pa tra
Не хватает на отпуск? Заработай на Турцию за месяц! https://cloud.mail.ru/public/2Dbo/5fJz4qg6S
(Vikananaep, 7. 7. 2020 10:40)
Переживаешь, что деньги заканчиваются быстрее, чем лето? Обеспечь себе зажиточную осень! Зарабатывай круглый год в сети до 500$ в месяц — это реальность! Узнай подробности здесь
https://cloud.mail.ru/public/5jbh/4PeeQWSRH
--
This e-mail was sent from a contact form on leeann chin bogo coupon 2014
fri fran angest utan medicin goodprizwomen.com
(goodprizwomen.com, 7. 7. 2020 7:25)
great issues altogether, you just won a new reader. What would you suggest about your submit that you simply made some days in the past? Any sure? fauleg.goodprizwomen.com/beauty/fri-frn-ngest-utan-medicin.php fri fran angest utan medicin
Торговля на Pocket Option
(Pocket optionSaubs, 7. 7. 2020 5:45)Кто торговал на <a href="https://pocketoption.imfast.io/" >покет оптион<a/>? Какие стратегии заработка применяли?
New project 2020
(Larrynog, 7. 7. 2020 2:29)A new company in which over half a year more than 6 million people have registered. https://crowd1.com/signup/evg7773 Profit comes from the shares of the world's largest gaming channels. Gambling, mobile share with us 50%. Passive and active income
fast protein aresgrb.se
(aresgrb.se, 6. 7. 2020 10:08)
Spot on with this write-up, I actually think this site needs a lot more attention. I'll probably be returning to read more, thanks for the advice! quego.aresgrb.se/beautiful-things/fast-protein.php fast protein
正版av,av女優,77av,77dvd,av探索論壇
(MichaelSnary, 6. 7. 2020 0:54)
正版av,av女優,77av,77dvd,av探索論壇
https://77av.net/
Дешёвые авиабилеты из Москвы
(Aviabilityalcot, 5. 7. 2020 19:09)
Электронный авиабилет тож e-ticket — это электронная выкройка авиабилета, предлагаемая взамен обычного билетного бланка. Бронирование мест для путь осуществляется стандартным образом, все информация о путешествии, отражаемая для авиабилете, не печатается для бланке, а хранится в специальной базе данных авиакомпании в электронном виде. Так же будто и обыкновенный авиабилет, электронный аттестат является документом, удостоверяющим стачка воздушной перевозки между пассажиром и авиакомпанией. Отличие заключается только в удобстве использования — электронный билет дозволено купить не выходя из дома, его невмоготу забыть или потерять, невзначай залить кофе alias выкинуть впоследствии полёта (забыв о часть, что тот же бланк является и билетом «вспять»).
Говоря об электронном авиабилете, многие отождествляют его с продажами авиабилетов помощью интернет, впрочем это не совсем так — его можно покупать и в обычной кассе или агентстве, а возможность продажи посредством интернет — не центр электронного билета, а лишь одно из его преимуществ. Около этом важно соображать, сколько термин «электронный» не означает «безбумажный» или «безбилетный» (по меньшей мере, в настоящее срок): в соответствии с приложением к приказу Минтранса РФ через 08.11.2006№ 134 «Об установлении формы электронного пассажирского билета и багажной квитанции в гражданской авиации», около покупке электронного авиабилета путешественник обязан получить акт почти названием «маршрут-квитанция» (itinerary gate), в котором содержатся весть о приобретенном билете, а также уведомления, которые являются обязательными в соответствии с законами страны и с международными конвенциями.
Ряд авиакомпаний не требует наличия маршрут-квитанции для регистрации, но мы настоятельно рекомендуем иметь её около себе, т.к она может нуждаться в некоторых российских аэропортах для предъявления службам авиационной безопасности и прохождения паспортного контроля быть полётах за рубеж как соображение наличия обратного билета. Когда электронный аттестат был оплачен пластиковой картой, некоторые авиакомпании могут попросить предъявить и саму пластиковую карту в качестве дополнительной меры, обеспечивающей безопасность полётов.
Преимущества электронного авиабилета https://vk.com/aviabilety_moscow
Авиакомпании и IATA сделали отбор в пользу электронного авиабилета, потому что это более покойный и современный выражение авиаперевозочного документа:
Электронный свидетельство экономит эпоха пассажира — не непременно лететь в кассу и стоять в очереди следовать авиабилетом, позволительно просто подкупать его через интернет.
Электронный свидетельство хранится в надёжно защищённой информационной базе авиаперевозчика, следовательно вам больше не надо волноваться о книга, который свидетельство можно пренебрегать разве потерять, а ведь за выдачу дубликата утраченного авиабилета авиакомпании взимают наказание через 30 накануне 150 евро.
Покупка электронного билета может осуществляться из всякий точки мира, если там лопать выход в интернет — коли вы когда-нибудь, будучи в командировке в другом полушарии, ломали голову, как прежде купить билеты для всей семьи в Сочи, вы понимаете, о чём мы.
К слову, когда вы когда-нибудь решали проблему покупки авиабилета чтобы вашей мамы, которая находится в другом городе и монета на покупку авиабилета ей ещё надо как-то передать, преимущества электронного билета и в этой ситуации быть — вы можете подкупать электронный билет ради своих родственников или друзей, даже если они находятся в непохожий стране, а им останется только приехать в аэропорт и сесть в самолёт.
Если вы путешествуете налегке без багажа сиречь предпочитаете непременно сидеть в 17-м ряду справа у окна независимо от типа самолёта, некоторые авиакомпании в прибавление к электронному авиабилету также предлагают онлайн-регистрациюна путь, которая обычно открыта за 24 часа прежде вылета, а не за 2–3 часа, как в аэропорту.
smoothie bjornbar recept aresgrb.se
(aresgrb.se, 5. 7. 2020 2:08)
I visited multiple web pages except the audio feature for audio songs current at this website is actually fabulous. spone.aresgrb.se/sport/smoothie-bjoernbaer-recept.php smoothie bjornbar recept
New 2020 The best Deal On cash
(Brianclulk, 4. 7. 2020 16:13)
https://angel.co/company/free-tiktok-fans-free-tiktok-followers-1
https://angel.co/company/get-free-tiktok-fans-likes-legit
https://angel.co/company/tik-tok-fans-generator-2020
https://angel.co/company/legit-free-tiktok-fans-1
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
To the fullest extent Of period Tube
(Davidwaymn, 8. 7. 2020 19:19)