Tramvaje MHD Ostrava
Tramvaje
ČKD T3
Za dobu výroby čtyřnápravových tramvají typu T3 v letech 1962 až 1989 byl vyroben úctyhodný počet těchto vozů – téměř 14 tisíc. Je to také nejpočetněji zastoupený typ tramvaje v ostravských ulicích. Prvních 20 "té trojek" bylo do Ostravy dodáno na podzim roku 1965. Prioritou výrobce ČKD Tatra Smíchov byla výroba vozů T3 pro export do Sovětského svazu. Protože dodávky pro tuzemský trh představovaly jen malou část výroby byly dopravním podnikům dodávány upravené exportní verze označené T3SUCS. Do Ostravy byly dodávány od roku 1982. Za dobu svého provozu prošly vozy mnoha úpravami a modernizacemi, od drobných úprav přes výměnu elektrovýzbroje až po komplexní přestavbu na nový typ tramvaje. Dopravní podnik používá tramvaje T3 s několika druhy elektrické výzbroje: s původní odporovou regulací, s výzbrojí TV8, výzbrojí Europulse a Alstom TV Progress.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 000 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 059 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 16 300 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 31/72
ČKD K2
Prvními článkovými tramvajemi v Ostravě byly dva prototypy s označením K1 vybavené elektropneumatickou výzbrojí, které dodal výrobce ČKD Tatra Smíchov ke zkušebnímu provozu v roce 1965. Avšak pro velkou poruchovost byly prototypy v roce 1968 vráceny výrobci.
Tramvaje typu K2, vybavené plně elektrickou výzbrojí, byly do provozu v ostravské MHD poprvé zařazeny roku 1967. V současné době slouží cestujícím 9 vozů typu K2. V letech 1995-1998 bylo v rámci generálních oprav 7 vozů vybaveno zdvojenou výzbrojí TV8 a později, další dva, výzbrojí Alstom TV Progress. Jeden vůz s původní výzbrojí byl v roce 2005 převeden do sbírky historických vozidel.
Základní technické údaje
Délka skříně: 20 400 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 050 mm
Vzdálenost otočných čepů: 2 x 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 21 500 - 21 800 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 49/108
ČKD KT8D5
První z 16 tříčlánkových obousměrných tramvají vyjela do provozu s cestujícími v roce 1989. O rok později ji následovalo zbývajících 15 vozů. Tato tramvaj patří k typové řadě, která byla v ČKD Praha vyvíjena začátkem 80. let a zahrnovala sólo vozy, dvou a tříčlánkové vozy v jednosměrném nebo obousměrném provedení. Od roku 2003 jsou vozy KT8D5 postupně modernizovány na typ KT8D5.RN1 s nízkopodlažním středním článkem a upraveny pro jednosměrný provoz.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 300 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Výška vozu: 3 550 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 000 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 54/177
ČKD KT8D5.RN1
Jde o modernizované vozy KT8D5, které jsou rekonstruovány pro jednosměrný provoz a mají novou nízkopodlažní skříň středního článku. První tramvaj s těmito konstrukčním úpravami byla do provozu s cestujícími zařazena v roce 2003. V současné době je takto modernizováno 14 z 16 vozů KT8D5.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 300 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Výška vozu: 3 550 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 63/157
ČKD T6A5
Konstrukce čtyřnápravových tramvají T6A5 je odvozena od typové řady KT8D5. V roce 1994 bylo do vozového parku dopravního podniku zařazeno prvních 10 vozů a v následujících 3 letech byl stav doplněn na stávajících 38 vozů.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 700 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 165 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 700 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 19 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 30/85
Škoda - Inekon LTM 10.08 (ASTRA)
Vůbec poprvé do provozu s cestujícími vyjela nízkopodlažní tramvaj Škoda – Inekon LTM 10.08 v roce 1998 v Ostravě. V tomtéž roce rozšířil nízkopodlažní park ještě jeden vůz. V letech 1999 - 2001 bylo do provozu zařazeno dalších 12 vozů.
Základní technické údaje
Délka skříně: 19 790 mm
Šířka skříně: 2 460 mm
Výška vozu: 3 460 mm
Vzdálenost otočných spojení skříně: 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 880 mm
Rozvor podvozků: 11 800 mm
Hmotnost prázdného vozu: 24 200 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 41/113
Inekon 2001 TRIO
V roce 2003 rozšířily počet nízkopodlažních vozidel, nasazovaných na linkách Dopravního podniku Ostrava a.s., první tramvaje Inekon 2001 TRIO, které vyrábí Inekon Trams a.s. Na ostravských tramvajových tratích v současnosti jezdí 9 vozidel.
Základní technické údaje
Délka skříně: 20 130 mm
Šířka skříně: 2 460 mm
Výška vozu: 3 460 mm
Vzdálenost otočných spojení skříně: 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 880 mm
Rozvor podvozků: 11 800 mm
Pohotovostní hmotnost: 26 000 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 41/158
T3R.EV
Vozidlo vzniklo komplexní rekonstrukcí tramvajového vozu T3 v dílnách Dopravního podniku Ostrava a.s. ve spolupráci s firmami Pragoimex a.s., VKV Praha s.r.o. a Krnovské opravny a strojírny s.r.o. Vůz má rekonstruovanou skříň vozu, novou elektrickou výzbroj a také nový design. Dopravní podnik má ve vozovém parku jeden takto modernizovaný vůz, který byl poprvé zařazen do provozu s cestujícími v roce 2004.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 000 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 m
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 32/78
Vario LFR.E
Tramvaje Vario LFR.E vznikají komplexní rekonstrukcí a modernizací v provozu osvědčených tramvají typu T3 ve spolupráci s tradičními partnery (Pragoimex a.s., VKV Praha s.r.o. a Krnovské opravny a strojírny s.r.o.) v dílnách Dopravního podniku Ostrava a.s. Při rekonstrukci jsou vozy, mimo jiné, vybaveny moderní elektrickou výzbrojí, modernizovanými podvozky, vozovou skříní s nízkopodlažní střední částí a novým designem. Vozidla Vario LFR.E představují pro dopravní podnik ekonomicky výhodné řešení obnovy tramvajového vozového parku a zároveň zvýšení "bezbariérové" přepravní kapacity. První vůz byl do pravidelného provozu s cestujícím zařazen v roce 2005. Na ostravských tratích v současné době jezdí 21 tramvají Vario LFR.E
Základní technické údaje
Délka skříně: 15 100 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 21 200 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 33/60
Vlečný vůz VV60LF
Nízkopodlažní vlečné vozy VV60LF představují obnovení tradice vlečných vozů, které byly v minulosti zcela běžnou součástí nejen tramvajové dopravy. Jsou výsledkem osvědčené spolupráce dílen Dopravního podniku Ostrava a.s. s firmami Pragoimex a.s., Krnovské opravny a strojírny s.r.o. a Cegelec. Tyto vlečné vozy jsou určeny k provozu v soupravách s motorovými vozy Vario LFR.E nebo T3R.EV. První vlečný vůz byl vyroben v roce 2004. V současnosti má dopravní podnik ve vozovém parku dva vozy VV60LF.
Základní technické údaje
Délka skříně: 10 360 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 200 mm
Vzdálenost otočných čepů: 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 300 mm
Hmotnost prázdného vozu: 8 500 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 30/48
Vario LF3
Zcela nový typ tříčlánkové nízkopodlažní tramvaje s osmi nápravami, shodné koncepce jako osvědčené tramvaje KT8D5. Na vozidle jsou ve velké míře použita konstrukční řešení z kratšího „sourozence" – tramvaje Vario LFR.E. Vario LF3 bylo poprvé představeno na výstavě Czech Raildays v červnu 2006. Před výstavou vůz úspěšně prošel množstvím technických zkoušek a ujel potřebný počet kilometrů ve zkušebním provozu bez cestujících. V srpnu 2006 jezdil na ostravských tratích ve zkušebním provozu s cestujícími a v říjnu 2006 byl zařazen do pravidelného provozu. Další vůz slouží v ostravské MHD od roku 2007.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 100 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 000 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 61/168
Vario LF2
Vario LF2 je další z typové řady nízkopodlažních tramvají Vario LF. Dvoučlánkové vozidlo se třemi hnacími podvozky a sníženou podlahou vstupů mezi podvozky bylo představeno veřejnosti na výstavě Czech Raildays v červnu 2007. O měsíc později bylo zařazeno do běžného provozu.
Základní technické údaje
Délka skříně: 22 600 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Vzdálenost otočných čepů: 2 x 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 31 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 46/94
Vario LF3/2
Koncem července 2008 rozšířila flotilu tramvají Dopravního podniku Ostrava a.s. nová tříčlánková tramvaj typového označení VarioLF3/2. Tato tramvaj, která na první pohled připomíná tříčlánkovou nízkopodlažní tramvaj VarioLF3, je určená pro provoz na městských a rychlodrážních tratích. Nové kolejové vozidlo, konstruované pro obousměrný provoz, se skládá ze tří článků nesených čtyřmi podvozky. Spojení článků je kloubové, přičemž klouby jsou umístěny nad dvěma středními podvozky. Všechny dveřní vstupy mezi podvozky vozidla mají sníženou podlahu. Vario LF3/2 nahrazuje starší typ obousměrné tramvaje KT8D5, který Dopravní podnik hojně využíval například pro přepravu cestujících ve ztížených podmínkách výstavby a rekonstrukce tramvajové tratě podél ulice Místecké. V současné době se vozidla KT8D5 výhodně rekonstruují na jednosměrná, částečně nízkopodlažní vozidla.
Základní technické údaje
Délka včetně spřáhel: 31 200 mm
Šířka: 2 480 mm
Výška: 2 620 mm
Celková hmotnost: 41 500 kg
Počet míst k sezení/stání: 54/175
Maximální obsaditelnost (při 8 os/m2): 334
Max. rychlost: 65 km/h
Podíl nízké podlahy: 50%
Instalovaný trakční výkon: 720 kW
(počty vozidel jsou z ledna 2009)
Komentáře
Přehled komentářů
what Wonderful items from you, man. I possess consider your things previous to and you're just too wonderful. I actually actually like what you have acquired here, definitely like what you are saying and the approach during which you assert it. You're rendering it enjoyable and you continue to look after to stay it smart. I cant wait to learn much more from you. That is actually the terrific web site.
https://www.teamapp.com/clubs/494666/
Face Surgical Masks FFP2, FFP3. Wholesale in stock
(Lindamiz, 10. 4. 2020 6:39)Face Surgical Masks FFP2,FFP3,3 Layers. Wholesale in Stock https://www.restoratio.eu/ We have stock in Estonia. Mask 3 Layers - 2 mil pcs. FFP2 - 300,000 pcs. FFP3 - 300,000 pcs. Minimum lot of 10,000 pcs.You can come see, it all officially, supply contract. Fast delivery to any region of Europe.
www.oh yes mommy.com
(Adanoile, 10. 4. 2020 4:10)
mousi ki chudai
poala porn video
sexy muvis full
xxx sexc vieos
xxx sil paak
rose monroe massage
xxx hus video
nxnx sex video.com
caynish xxx muvi
chut licked fingered
ariella xxx video
mama ka beti.ka.xxx
xxx.video 16 saal
massage sex movie
hindexxx jangal me
bobbs old suck
dasi bhbi xxx
gwalior girl fucking
sex video saniloni
tamil twoboy onegirl
allsex free mobile
(Xavierkax, 9. 4. 2020 19:28)
xixe video sillpak
24 hors porn
hote thule sex
xxx videon.com hd
pornktube full movie
b.f sani lioan
सोनिया के बीएफ
bombay sex vidios
sleep bhanji fuck
xxx hot viduo
america wwe sex
sex h vdoes
mom muter soex
fucking arab 69.com
giving doctorssex practicals
www रोमांस.com xxxhd
xxx photo desi
hd love.com.xxx black
bokep brezzer donload
batche sex video
Law 2020 Estonian, European firms
(WayneNed, 9. 4. 2020 18:13)Registration and sale of ready-made Estonian, European firms. https://diamont.ee/en/company-registration/ Companies with nominee service and bank account. Crypto license. AML service. Remotely. Fast, professional. Zero tax rate. Accounting services
HoOkAh MaGic
(RobertKig, 9. 4. 2020 13:33)
ИнСтА https://www.instagram.com/hookahmagic_su/
Привет!Если ты любишь кальян-значит тебе сюда!
Hello. My first post.
(Michaeltow, 9. 4. 2020 13:14)
Hello
This is my first post here
https://fhgfo8fgfg6fg5df4gfgfv0fvkjf7.com
Великолепный сайт
(VladlenSwite, 9. 4. 2020 1:25)Утром разглядывал данные сети, при этом к своему восторгу открыл неплохой сайт. Вот гляньте: https://eldorado-casino-online.ru/ . Для моих близких данный веб-сайт оказал незабываемое впечатление. Хорошего дня!
Очень нужный сайт
(VladlenSwite, 8. 4. 2020 18:31)Всю ночь исследовал содержание сети интернет, и вдруг к своему удивлению открыл крутой вебсайт. Вот он: https://eldorado-casino-online.ru/ . Для нас этот веб-сайт оказал радостное впечатление. Хорошего дня!
ngentot durasi pendek
(JadaMow, 8. 4. 2020 13:38)
marc rose porno
mota meye sex
telugu hd xnxx
indiyan xxx vidio
sex pron fuck
angreji sex pic
oma opa xxxx
aj applegate rajwap
xxx dater pasat
silm body porn
pornstar all category
digitelplay ground com
japan xxxfill muvis
boys girl sex
indeen vedeo sex
dipali sex video
blach shemale xxx
noty japan sex
beautiful sunny leaon
and f videos
aJSudAbt5reZB833mLUtrN4A
(Charlijuima, 7. 4. 2020 21:21)
Hello to all
In this enigmatical time, I proclivity you all
Rise your family and friends
Вход на Intimcity (Интимсити)
(Chestervonse, 7. 4. 2020 16:46)Вход на Intimcity, войти на Интимсити (кнопка) https://intim.website/
Смотри какие интересные движения начинаются!
(Arsephthize, 7. 4. 2020 13:33)
Привет, мы подобрали для вас лучшие знакомства и
самы интересных девушек и не только, у нас вы найдете лучшие
развлечения и интересные приключения для новых знакомства и
ощущений https://prostitutka-kazan.ru/molodye молоденькие проститутки в Казани, снять молодую проститутку
Свитмода Бай|Sweetmoda|Свитмода
(RebeccaVeimb, 7. 4. 2020 12:44)
Белорусский трикотаж Свитмода|Молодежная женская одежда Свитмода|Одежда женская больших размеров Свитмода Бай|
Приветствую Вас! Выбрал подборку каналов прекрасных в Telegram Messenger исключительно для Вас!
(ThomasLer, 5. 4. 2020 12:02)
https://t.me/NewTehnologiya > Новейшие технологии. Информационный канал, сочетающий в себе интересные новости о науке и высоких технологиях со всего мира. Действительно полезный контент, способный дать пищу для ума. Подписывайтесь и следите за обновлениями новостной ленты.
https://t.me/BtcLifeBitcoin > Биткоин LIFE. Ваш проводник в мире криптовалюты! Канал поможет сориентироваться в актуальной информации об анализах и гипотезах. Свежие новости и обзоры. всё, что вы хотели знать о пиринговой платежной системе. Подписывайтесь и будьте в теме!
https://t.me/BizMotivaciya > Бизнес мотивация - Замотивируйся если не хочешь всю жизнь провести на одном месте. Настала пора двигаться вперед и добиваться поставленных целей! Перестаньте довольствоваться малым, берите от жизни всё! Максимум полезной информации!
https://t.me/StrategyBusiness > Бизнес и успех -Открытие собственного бизнеса задача не из простых. Примерьте на себя роль начинающего предпринимателя, чтобы убедиться стоит ли посвящать свою жизнь этому делу. Выясните для себя сможете ли добиться успеха в собственном деле и на что вы способны.
https://t.me/FaktyInteresnye > Интересные факты- Интересные и необычные факты из жизни о мужчинах, женщинах, животных, любви, деньгах. Веселые и короткие сведения о жизни человека.
https://t.me/biz_bezz > Бизнес без образования. Бизнес идеи, планы, мотивация.
https://t.me/dieta_detka > Это диета детка! - Диетические рецепты, которые приведут твоё тело в порядке. Здоровое питание, диета, ЗОЖ.
https://t.me/fitnesVnature > Фитнес в натуре! Все о фитнесе и здоровом питании.
https://t.me/samodelkinn > Самоделкин. Канал с полезными советами на все случаи жизни. Вам нужно быстро приготовить вкусный ужин или, может быть, вы хотите подчерпнуть новые идеи - подборка полезного контента вам в помощь. Заходите и вдохновляйтесь!
https://t.me/knigo_lover > Любитель книг. Книжным поклонникам посвящается! Канал обо всём, что связано с книгами. Рай для книголюбов и почитателей подобного рода просвещения. Откройте для себя мир, который захватит всё ваше внимание!
Калибровка прошивок ЭБУ от Auto Teams на заказ!!!
(GregoryNop, 5. 4. 2020 11:17)
AUTOTEAMS Калибровка прошивок ЭБУ от Auto Teams на заказ!!! POPCORN ,IMMOoff
,AdBlue, DPF, FAP, EGR ,CAT,O2sensor,VSA,MAF/MAP,TVA,VBA,NOx,Adblue,STAGE1,2. ,Valvematic TOYOTA тел 8 902 01 09150
Так же настойку прошивки autoteams stage1 и stage2 и это не все что может наша компания Auto Teams
телеграмм автотеамс группы https://t.me/ECUtun
Отзывы о Auto Teams
Андрей
Заказывал прошивку от Auto Teams своего Mark X 2.5L, был вялый мертвый, в общем решился вырезать катали, ну и собственно прошить, заказал прошивку у ребят от Autoteams, машина стала огонь! Едет как бес, расход снизился на 1-1.5, были жутко забиты каталики, в совокупе с прошивкой машина стала ехать! Педаль адекватная и сразу чувствуешь отзыв от мотора, коробка стала плавней переключать передачи, мотор стал эластичнее, раньше был тупняк при кик-дауне, сейчас этого нет. Я очень доволен, рекомендую данных ребят. Качественно быстро, не дорого по сравнению с другими. Спасибо!
Евгений
Отчёт о чип тюнинге Creta 2017года 2.0л. ЭБУ sim2k251
Обратился в компанию Автотимс с просьбой сделать прошивку ГБО ТЮН и Е2 на что получил положительный ответ. Вскрыл блок подключил комбик по мануалу и вычитал софт. До работы с блоком искал инфу и везде как под копирку - нет решения по этим блокам. В общем отправил Максиму-Автотимс вычитанное и через какое то время получил мод, записал и поехал на тест драйв. Машина поехала отлично,двигатель натужно не гудит,подхват с самых низов,динамичный разгон и все это еще и на газу. Отдельное спасибо калибровщику за профессионализм. Теперь я точно знаю что у Автотимс есть решение и он вне конкуренции
Олег
Макс Auto Teams молодец ! сделал калибровку для бмв 5 двс 3.0 бензин!
стало меньше жрать и ушли провалы с тупняками просто огонь!
я очень доволен ! рекомендую!
Ильнур
Auto Teams
Работаю с данной команией не один год! Всегда доволен результатом! Всем рекомендую !
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
The Secrets To MONEY 2020
(Louiss7Dam, 10. 4. 2020 11:03)