Tramvaje MHD Ostrava
Tramvaje
ČKD T3
Za dobu výroby čtyřnápravových tramvají typu T3 v letech 1962 až 1989 byl vyroben úctyhodný počet těchto vozů – téměř 14 tisíc. Je to také nejpočetněji zastoupený typ tramvaje v ostravských ulicích. Prvních 20 "té trojek" bylo do Ostravy dodáno na podzim roku 1965. Prioritou výrobce ČKD Tatra Smíchov byla výroba vozů T3 pro export do Sovětského svazu. Protože dodávky pro tuzemský trh představovaly jen malou část výroby byly dopravním podnikům dodávány upravené exportní verze označené T3SUCS. Do Ostravy byly dodávány od roku 1982. Za dobu svého provozu prošly vozy mnoha úpravami a modernizacemi, od drobných úprav přes výměnu elektrovýzbroje až po komplexní přestavbu na nový typ tramvaje. Dopravní podnik používá tramvaje T3 s několika druhy elektrické výzbroje: s původní odporovou regulací, s výzbrojí TV8, výzbrojí Europulse a Alstom TV Progress.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 000 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 059 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 16 300 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 31/72
ČKD K2
Prvními článkovými tramvajemi v Ostravě byly dva prototypy s označením K1 vybavené elektropneumatickou výzbrojí, které dodal výrobce ČKD Tatra Smíchov ke zkušebnímu provozu v roce 1965. Avšak pro velkou poruchovost byly prototypy v roce 1968 vráceny výrobci.
Tramvaje typu K2, vybavené plně elektrickou výzbrojí, byly do provozu v ostravské MHD poprvé zařazeny roku 1967. V současné době slouží cestujícím 9 vozů typu K2. V letech 1995-1998 bylo v rámci generálních oprav 7 vozů vybaveno zdvojenou výzbrojí TV8 a později, další dva, výzbrojí Alstom TV Progress. Jeden vůz s původní výzbrojí byl v roce 2005 převeden do sbírky historických vozidel.
Základní technické údaje
Délka skříně: 20 400 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 050 mm
Vzdálenost otočných čepů: 2 x 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 21 500 - 21 800 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 49/108
ČKD KT8D5
První z 16 tříčlánkových obousměrných tramvají vyjela do provozu s cestujícími v roce 1989. O rok později ji následovalo zbývajících 15 vozů. Tato tramvaj patří k typové řadě, která byla v ČKD Praha vyvíjena začátkem 80. let a zahrnovala sólo vozy, dvou a tříčlánkové vozy v jednosměrném nebo obousměrném provedení. Od roku 2003 jsou vozy KT8D5 postupně modernizovány na typ KT8D5.RN1 s nízkopodlažním středním článkem a upraveny pro jednosměrný provoz.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 300 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Výška vozu: 3 550 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 000 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 54/177
ČKD KT8D5.RN1
Jde o modernizované vozy KT8D5, které jsou rekonstruovány pro jednosměrný provoz a mají novou nízkopodlažní skříň středního článku. První tramvaj s těmito konstrukčním úpravami byla do provozu s cestujícími zařazena v roce 2003. V současné době je takto modernizováno 14 z 16 vozů KT8D5.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 300 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Výška vozu: 3 550 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 63/157
ČKD T6A5
Konstrukce čtyřnápravových tramvají T6A5 je odvozena od typové řady KT8D5. V roce 1994 bylo do vozového parku dopravního podniku zařazeno prvních 10 vozů a v následujících 3 letech byl stav doplněn na stávajících 38 vozů.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 700 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 165 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 700 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 19 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 30/85
Škoda - Inekon LTM 10.08 (ASTRA)
Vůbec poprvé do provozu s cestujícími vyjela nízkopodlažní tramvaj Škoda – Inekon LTM 10.08 v roce 1998 v Ostravě. V tomtéž roce rozšířil nízkopodlažní park ještě jeden vůz. V letech 1999 - 2001 bylo do provozu zařazeno dalších 12 vozů.
Základní technické údaje
Délka skříně: 19 790 mm
Šířka skříně: 2 460 mm
Výška vozu: 3 460 mm
Vzdálenost otočných spojení skříně: 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 880 mm
Rozvor podvozků: 11 800 mm
Hmotnost prázdného vozu: 24 200 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 41/113
Inekon 2001 TRIO
V roce 2003 rozšířily počet nízkopodlažních vozidel, nasazovaných na linkách Dopravního podniku Ostrava a.s., první tramvaje Inekon 2001 TRIO, které vyrábí Inekon Trams a.s. Na ostravských tramvajových tratích v současnosti jezdí 9 vozidel.
Základní technické údaje
Délka skříně: 20 130 mm
Šířka skříně: 2 460 mm
Výška vozu: 3 460 mm
Vzdálenost otočných spojení skříně: 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 880 mm
Rozvor podvozků: 11 800 mm
Pohotovostní hmotnost: 26 000 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 41/158
T3R.EV
Vozidlo vzniklo komplexní rekonstrukcí tramvajového vozu T3 v dílnách Dopravního podniku Ostrava a.s. ve spolupráci s firmami Pragoimex a.s., VKV Praha s.r.o. a Krnovské opravny a strojírny s.r.o. Vůz má rekonstruovanou skříň vozu, novou elektrickou výzbroj a také nový design. Dopravní podnik má ve vozovém parku jeden takto modernizovaný vůz, který byl poprvé zařazen do provozu s cestujícími v roce 2004.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 000 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 m
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 32/78
Vario LFR.E
Tramvaje Vario LFR.E vznikají komplexní rekonstrukcí a modernizací v provozu osvědčených tramvají typu T3 ve spolupráci s tradičními partnery (Pragoimex a.s., VKV Praha s.r.o. a Krnovské opravny a strojírny s.r.o.) v dílnách Dopravního podniku Ostrava a.s. Při rekonstrukci jsou vozy, mimo jiné, vybaveny moderní elektrickou výzbrojí, modernizovanými podvozky, vozovou skříní s nízkopodlažní střední částí a novým designem. Vozidla Vario LFR.E představují pro dopravní podnik ekonomicky výhodné řešení obnovy tramvajového vozového parku a zároveň zvýšení "bezbariérové" přepravní kapacity. První vůz byl do pravidelného provozu s cestujícím zařazen v roce 2005. Na ostravských tratích v současné době jezdí 21 tramvají Vario LFR.E
Základní technické údaje
Délka skříně: 15 100 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 21 200 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 33/60
Vlečný vůz VV60LF
Nízkopodlažní vlečné vozy VV60LF představují obnovení tradice vlečných vozů, které byly v minulosti zcela běžnou součástí nejen tramvajové dopravy. Jsou výsledkem osvědčené spolupráce dílen Dopravního podniku Ostrava a.s. s firmami Pragoimex a.s., Krnovské opravny a strojírny s.r.o. a Cegelec. Tyto vlečné vozy jsou určeny k provozu v soupravách s motorovými vozy Vario LFR.E nebo T3R.EV. První vlečný vůz byl vyroben v roce 2004. V současnosti má dopravní podnik ve vozovém parku dva vozy VV60LF.
Základní technické údaje
Délka skříně: 10 360 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 200 mm
Vzdálenost otočných čepů: 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 300 mm
Hmotnost prázdného vozu: 8 500 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 30/48
Vario LF3
Zcela nový typ tříčlánkové nízkopodlažní tramvaje s osmi nápravami, shodné koncepce jako osvědčené tramvaje KT8D5. Na vozidle jsou ve velké míře použita konstrukční řešení z kratšího „sourozence" – tramvaje Vario LFR.E. Vario LF3 bylo poprvé představeno na výstavě Czech Raildays v červnu 2006. Před výstavou vůz úspěšně prošel množstvím technických zkoušek a ujel potřebný počet kilometrů ve zkušebním provozu bez cestujících. V srpnu 2006 jezdil na ostravských tratích ve zkušebním provozu s cestujícími a v říjnu 2006 byl zařazen do pravidelného provozu. Další vůz slouží v ostravské MHD od roku 2007.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 100 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 000 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 61/168
Vario LF2
Vario LF2 je další z typové řady nízkopodlažních tramvají Vario LF. Dvoučlánkové vozidlo se třemi hnacími podvozky a sníženou podlahou vstupů mezi podvozky bylo představeno veřejnosti na výstavě Czech Raildays v červnu 2007. O měsíc později bylo zařazeno do běžného provozu.
Základní technické údaje
Délka skříně: 22 600 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Vzdálenost otočných čepů: 2 x 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 31 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 46/94
Vario LF3/2
Koncem července 2008 rozšířila flotilu tramvají Dopravního podniku Ostrava a.s. nová tříčlánková tramvaj typového označení VarioLF3/2. Tato tramvaj, která na první pohled připomíná tříčlánkovou nízkopodlažní tramvaj VarioLF3, je určená pro provoz na městských a rychlodrážních tratích. Nové kolejové vozidlo, konstruované pro obousměrný provoz, se skládá ze tří článků nesených čtyřmi podvozky. Spojení článků je kloubové, přičemž klouby jsou umístěny nad dvěma středními podvozky. Všechny dveřní vstupy mezi podvozky vozidla mají sníženou podlahu. Vario LF3/2 nahrazuje starší typ obousměrné tramvaje KT8D5, který Dopravní podnik hojně využíval například pro přepravu cestujících ve ztížených podmínkách výstavby a rekonstrukce tramvajové tratě podél ulice Místecké. V současné době se vozidla KT8D5 výhodně rekonstruují na jednosměrná, částečně nízkopodlažní vozidla.
Základní technické údaje
Délka včetně spřáhel: 31 200 mm
Šířka: 2 480 mm
Výška: 2 620 mm
Celková hmotnost: 41 500 kg
Počet míst k sezení/stání: 54/175
Maximální obsaditelnost (při 8 os/m2): 334
Max. rychlost: 65 km/h
Podíl nízké podlahy: 50%
Instalovaný trakční výkon: 720 kW
(počty vozidel jsou z ledna 2009)
Komentáře
Přehled komentářů
Thanks for the post!
Всё великое непостижимо просто
(Jasonkep, 5. 4. 2020 7:56)Всё великое непостижимо просто - ему незачем красоваться или прятаться. Пустое и бесполезное напротив, всегда скрывается под покровом значительности и тайны
Автозапчасти для вашего автомобиля
(Jeromevinna, 4. 4. 2020 21:00)
https://leemancar.ru/carbase
https://leemancar.ru/light
https://leemancar.ru/batteries_catalog
Game LIFE 遊戲情報
(ErnestTit, 4. 4. 2020 19:28)
Game LIFE 遊戲情報
https://gamelife.tw/portal.php
Tips for MONEY – Even In This Down Economy
(Rodneyniz, 4. 4. 2020 18:50)kumagenyo Wonderful items from you, person. I have consider your stuff previous to and if you're just too wonderful. We actually like what an individual have acquired here, undoubtedly like what you are saying and the way during which you claim it. You're rendering it enjoyable and you continue to care for to stay it wise. I cant wait to find out much more from you. That is actually the terrific web site.
zalim sex videos
(Isabellarouth, 4. 4. 2020 12:24)
download pron moms.com
mno www xxx
xnxx momand son
student bf old
cum twice joi
sam xxx viedo
xxxxxxx com punjad
sex mom sliping
xxx sourab sunny
hindi x xxx
1080p 18 sex
yoga badmasti vids
silpa sherry xxx
bokep japanese mobile
xxx.com malam jumat
xxx vedo ma
hd xxxxx movi.com
xxx mal sex
miakhalifa xxxxxx outdoor
red wap iwank.com
seena in sex
(Isaiahvek, 4. 4. 2020 11:51)
sansi sex video
sex 720p vidoes
girls man sex
mora land xxx
muther seduce son
saniliyoni bulu film
eva addems xxx
japanese masturbation video
prone hd 18
big redwap com
miteinupi sexc vidio
brazzas xxxn boys
katrina boobs xxxxxz
aicen girl sex
3gp king fun
yong garls sex
sanny keyon xnxx
hollywood ladki chudai
xxxx mondan girl
full sex english
zoey kush deepthroat
(JackStime, 4. 4. 2020 11:16)
xxn video donlod
brother stepsister camping
chut ko fadna
raju rukmani sex
sunny leone www.com
sexy chhaka images
wwf hd fucking
foren xxx videos
xxnu six video
xxx panchayat seva
4k porn balatkari
kenyan swahili hotpussy
viking barbie xxx
style sexi videos
chris jaricho sex.com
ramba सेक स
dounwload bokep mom
xxx.sany leon downlod
faren sex video
xxxxxx video ddd
揚歌-教學麥克風直營店】官方線上購物網站─JM-180B有線麥克風擴音器│無線麥克風擴音器│揚歌小蜜蜂│專營教學麥克風及教學擴音器
(Williamfit, 3. 4. 2020 2:18)
【揚歌-教學麥克風直營店】官方線上購物網站─JM-180B有線麥克風擴音器│無線麥克風擴音器│揚歌小蜜蜂│專營教學麥克風及教學擴音器
https://mic-shop.com/
Face Surgical Masks FFP2, FFP3. Wholesale in stock
(Lindamiz, 2. 4. 2020 17:14)Face Surgical Masks FFP2,FFP3,3 Layers. Wholesale in Stock https://www.restoratio.eu/ We have stock in Estonia. Mask 3 Layers - 2 mil pcs. FFP2 - 300,000 pcs. FFP3 - 300,000 pcs. Minimum lot of 10,000 pcs.You can come see, it all officially, supply contract. Fast delivery to any region of Europe.
Как заработать в кризис?
(Kennethcom, 1. 4. 2020 20:02)
Как сделать первые деньги без вложений?
Карантин, кризис, изоляция....
Многие остаются без работы и теряют бизнес..
Единственный выход это заработок онлайн.
Вот тебе одна из них- https://clck.ru/Mg4q9
Перестань смотреть на проблемы,
научись искать выход и новые возможности.
Если хочешь получить скидку 40% , тогда при оплате
впиши промокод- pikrosta
Удачи тебе и крепости духа!
Eskadron -- brand adored by horse riders all around the whole world
(CyberXHox, 1. 4. 2020 15:13)
Eskadron is among the very valued equestrian brands in the world that focuses on the creation of supreme quality design clothing and equipment. This Italian concern has been founded by Pikeur wanting to meet the jockeys' demands, have been looking for professional but also fashionable equestrian accessories. Thus, why is Eskadron so special and why their selections are therefore popular with riders?Eskadron -- why would bikers from all over the world love this new?
Eskadron continues to be exceptionally popular among horseriding lovers for twelve or more years now. This new products are characterized by their highquality attention for detail. Eskadron can also be appreciated for their unique practicality, elegance, innovativeness of their endeavors, modern layout, and accessibility. The brand's offer includes both professional ones and items for amateur riders. Thus, you'll find basic equestrian clothing, expert equestrian, and assorted accessories necessary for your appropriate saddling of a horse. Eskadron offers saddle cloths, halters, rugs, bell boots for horses, boots, fly hats, bandages, however in addition hoodies, tshirts, breeches, also reveal jackets. All products come from the European Union, which additionally verifies their own quality.Eskadron's ranges
Eskadron has lots of selections. Many are seasonal, others are always available in their own offer. The most Well-known collections of this brand are:
Vintage Sports - launched twice per calendar year, this line consists exclusively of horse riding equipment. Products from this collection are extremely simple, in standard soft colors but at the same time quite tasteful.
Platinum Card - starts once a year for people who enjoy conventional solutions. You'll mostly find gray and black shades together with delicate graphic themes.
Young Star - lineup for children that begin their adventure with horse riding. It's basic horse riding accessories in bright colors and exceptional designs.
Equestrian Fanatics - clothing line designed for riders who like to stick out. Available jackets, hoodies, and backpacks successfully unite casual clothing with equestrianism.
Vintage offer - Their steady offer of clothing, equipment, and accessories. You'll find products useful for training and everyday rides but additionally elegant show clothing.
Eskadron can be a fresh used by cyclists from all over the globe. For the sake of safety and riding both yours and your horse's, it is worth investing in supreme quality articles, which would enable you to fully enjoy this sport that is exceptional.
выиграть казино
(AlbertGraiz, 1. 4. 2020 8:31)https://vk.com/topic-905278_40739069 Р РїРѕ моему лучше быть уважаемой моделью для 10 мемберов чем обычным "ногираздвигателем" для 20) РЎ уважаемой моделью хотят общаться. https://vk.com/topic-902021_39997707 Перевести деньги РЅР° банковский счёт РЅРµ составит РѕСЃРѕР±РѕРіРѕ труда. https://vk.com/topic-905467_43802912 Если Сѓ вас РІ РіРѕСЂРѕРґРµ нет кабельного провайдера, то лучшего варианта чем тот, РЅР° котором ты сейчас просто нет. https://vk.com/topic-302134_40224312 Популярность сайтов СЃ заграничными посетителями привлекает Рє себе внимание РјРЅРѕРіРёС… моделей. https://vk.com/topic-501158_40867611 Основные СЂСѓР±СЂРёРєРё - сайт есть Рё если сайта нет, РІ РЅРёС… перечислены методы Рё СЃРїРѕСЃРѕР±С‹ заработка РЅР° СЃРІРѕРёС… сайтах РІ РѕРґРЅРѕР№, Рё, соответственно, для кто планирует зарабатывать РЅРµ РЅР° сайтах. https://vk.com/topic-905504_40102391 Если СЃ английским языком Сѓ вас совсем беда (РЅР° самом деле нужен РЅРµ очень высокий уровень для успешной работы) то вам остается работать РЅР° русскоязычных сайтах. https://vk.com/topic-303418_40625221 Деньги Заработки модели видеочата начинаются РѕС‚ 1000$ РІ месяц. https://vk.com/topic-904017_43820503 Работа для девушек вебкам моделью без опыта РІ Санкт-Петербурге. https://vk.com/topic-11246_39964236 Давайте разберемся, что поменялось РІ индустрии Р·Р° прошедшие РіРѕРґС‹, сколько зарабатывают модели РІ 2017 Рё какими данными нужно обладать, чтобы построить успешную карьеру. https://vk.com/topic-905361_40166601 Вакансия Р Содель видеочата (Р Р†Р ВµР В±Р С”Р В°Р С Р Содель, веб Р Содель, интернет-Р Содель или webcam Р Содель) является наиболее востребованной Р Р…Р В° рынке инфорРСационных Р С‘ развлекательных интернет-услуг РІРѕ Р Р†РЎРѓР ВµР С Р СРёСЂРµ. https://vk.com/topic-304361_40217750 Можно СЃ волчьим билетом внезапно оказаться, что больше РЅРё РЅР° РѕРґРЅРѕРј сайте работать тебя РЅРµ РІРѕР·СЊРјСѓС‚. https://vk.com/topic-302134_40186035 Специфика работы заключается РІ общении СЃ людьми инкогнито, приоритетно противоположного пола, находящимися РІ самых различных местах РїРѕ всему РјРёСЂСѓ. https://vk.com/topic-905644_39988654 Опустим так же милую беседу СЃ ней Р·Р° чашечкой кофе Рё перейдём Рє РѕСЃРЅРѕРІРЅРѕРјСѓ материалу. https://vk.com/topic-302134_40153736 Коваленко Лена: Одноклассники: www. https://vk.com/topic-902042_40330385 Привлекательным должно быть РІСЃС‘, Р° хитрости видеооператоров здесь уместны.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
tyhrthgehe
(Davidgync, 5. 4. 2020 8:38)