Tramvaje MHD Ostrava
Tramvaje
ČKD T3
Za dobu výroby čtyřnápravových tramvají typu T3 v letech 1962 až 1989 byl vyroben úctyhodný počet těchto vozů – téměř 14 tisíc. Je to také nejpočetněji zastoupený typ tramvaje v ostravských ulicích. Prvních 20 "té trojek" bylo do Ostravy dodáno na podzim roku 1965. Prioritou výrobce ČKD Tatra Smíchov byla výroba vozů T3 pro export do Sovětského svazu. Protože dodávky pro tuzemský trh představovaly jen malou část výroby byly dopravním podnikům dodávány upravené exportní verze označené T3SUCS. Do Ostravy byly dodávány od roku 1982. Za dobu svého provozu prošly vozy mnoha úpravami a modernizacemi, od drobných úprav přes výměnu elektrovýzbroje až po komplexní přestavbu na nový typ tramvaje. Dopravní podnik používá tramvaje T3 s několika druhy elektrické výzbroje: s původní odporovou regulací, s výzbrojí TV8, výzbrojí Europulse a Alstom TV Progress.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 000 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 059 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 16 300 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 31/72
ČKD K2
Prvními článkovými tramvajemi v Ostravě byly dva prototypy s označením K1 vybavené elektropneumatickou výzbrojí, které dodal výrobce ČKD Tatra Smíchov ke zkušebnímu provozu v roce 1965. Avšak pro velkou poruchovost byly prototypy v roce 1968 vráceny výrobci.
Tramvaje typu K2, vybavené plně elektrickou výzbrojí, byly do provozu v ostravské MHD poprvé zařazeny roku 1967. V současné době slouží cestujícím 9 vozů typu K2. V letech 1995-1998 bylo v rámci generálních oprav 7 vozů vybaveno zdvojenou výzbrojí TV8 a později, další dva, výzbrojí Alstom TV Progress. Jeden vůz s původní výzbrojí byl v roce 2005 převeden do sbírky historických vozidel.
Základní technické údaje
Délka skříně: 20 400 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 050 mm
Vzdálenost otočných čepů: 2 x 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 21 500 - 21 800 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 49/108
ČKD KT8D5
První z 16 tříčlánkových obousměrných tramvají vyjela do provozu s cestujícími v roce 1989. O rok později ji následovalo zbývajících 15 vozů. Tato tramvaj patří k typové řadě, která byla v ČKD Praha vyvíjena začátkem 80. let a zahrnovala sólo vozy, dvou a tříčlánkové vozy v jednosměrném nebo obousměrném provedení. Od roku 2003 jsou vozy KT8D5 postupně modernizovány na typ KT8D5.RN1 s nízkopodlažním středním článkem a upraveny pro jednosměrný provoz.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 300 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Výška vozu: 3 550 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 000 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 54/177
ČKD KT8D5.RN1
Jde o modernizované vozy KT8D5, které jsou rekonstruovány pro jednosměrný provoz a mají novou nízkopodlažní skříň středního článku. První tramvaj s těmito konstrukčním úpravami byla do provozu s cestujícími zařazena v roce 2003. V současné době je takto modernizováno 14 z 16 vozů KT8D5.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 300 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Výška vozu: 3 550 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 63/157
ČKD T6A5
Konstrukce čtyřnápravových tramvají T6A5 je odvozena od typové řady KT8D5. V roce 1994 bylo do vozového parku dopravního podniku zařazeno prvních 10 vozů a v následujících 3 letech byl stav doplněn na stávajících 38 vozů.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 700 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 165 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 700 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 19 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 30/85
Škoda - Inekon LTM 10.08 (ASTRA)
Vůbec poprvé do provozu s cestujícími vyjela nízkopodlažní tramvaj Škoda – Inekon LTM 10.08 v roce 1998 v Ostravě. V tomtéž roce rozšířil nízkopodlažní park ještě jeden vůz. V letech 1999 - 2001 bylo do provozu zařazeno dalších 12 vozů.
Základní technické údaje
Délka skříně: 19 790 mm
Šířka skříně: 2 460 mm
Výška vozu: 3 460 mm
Vzdálenost otočných spojení skříně: 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 880 mm
Rozvor podvozků: 11 800 mm
Hmotnost prázdného vozu: 24 200 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 41/113
Inekon 2001 TRIO
V roce 2003 rozšířily počet nízkopodlažních vozidel, nasazovaných na linkách Dopravního podniku Ostrava a.s., první tramvaje Inekon 2001 TRIO, které vyrábí Inekon Trams a.s. Na ostravských tramvajových tratích v současnosti jezdí 9 vozidel.
Základní technické údaje
Délka skříně: 20 130 mm
Šířka skříně: 2 460 mm
Výška vozu: 3 460 mm
Vzdálenost otočných spojení skříně: 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 880 mm
Rozvor podvozků: 11 800 mm
Pohotovostní hmotnost: 26 000 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 41/158
T3R.EV
Vozidlo vzniklo komplexní rekonstrukcí tramvajového vozu T3 v dílnách Dopravního podniku Ostrava a.s. ve spolupráci s firmami Pragoimex a.s., VKV Praha s.r.o. a Krnovské opravny a strojírny s.r.o. Vůz má rekonstruovanou skříň vozu, novou elektrickou výzbroj a také nový design. Dopravní podnik má ve vozovém parku jeden takto modernizovaný vůz, který byl poprvé zařazen do provozu s cestujícími v roce 2004.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 000 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 m
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 32/78
Vario LFR.E
Tramvaje Vario LFR.E vznikají komplexní rekonstrukcí a modernizací v provozu osvědčených tramvají typu T3 ve spolupráci s tradičními partnery (Pragoimex a.s., VKV Praha s.r.o. a Krnovské opravny a strojírny s.r.o.) v dílnách Dopravního podniku Ostrava a.s. Při rekonstrukci jsou vozy, mimo jiné, vybaveny moderní elektrickou výzbrojí, modernizovanými podvozky, vozovou skříní s nízkopodlažní střední částí a novým designem. Vozidla Vario LFR.E představují pro dopravní podnik ekonomicky výhodné řešení obnovy tramvajového vozového parku a zároveň zvýšení "bezbariérové" přepravní kapacity. První vůz byl do pravidelného provozu s cestujícím zařazen v roce 2005. Na ostravských tratích v současné době jezdí 21 tramvají Vario LFR.E
Základní technické údaje
Délka skříně: 15 100 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 21 200 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 33/60
Vlečný vůz VV60LF
Nízkopodlažní vlečné vozy VV60LF představují obnovení tradice vlečných vozů, které byly v minulosti zcela běžnou součástí nejen tramvajové dopravy. Jsou výsledkem osvědčené spolupráce dílen Dopravního podniku Ostrava a.s. s firmami Pragoimex a.s., Krnovské opravny a strojírny s.r.o. a Cegelec. Tyto vlečné vozy jsou určeny k provozu v soupravách s motorovými vozy Vario LFR.E nebo T3R.EV. První vlečný vůz byl vyroben v roce 2004. V současnosti má dopravní podnik ve vozovém parku dva vozy VV60LF.
Základní technické údaje
Délka skříně: 10 360 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 200 mm
Vzdálenost otočných čepů: 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 300 mm
Hmotnost prázdného vozu: 8 500 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 30/48
Vario LF3
Zcela nový typ tříčlánkové nízkopodlažní tramvaje s osmi nápravami, shodné koncepce jako osvědčené tramvaje KT8D5. Na vozidle jsou ve velké míře použita konstrukční řešení z kratšího „sourozence" – tramvaje Vario LFR.E. Vario LF3 bylo poprvé představeno na výstavě Czech Raildays v červnu 2006. Před výstavou vůz úspěšně prošel množstvím technických zkoušek a ujel potřebný počet kilometrů ve zkušebním provozu bez cestujících. V srpnu 2006 jezdil na ostravských tratích ve zkušebním provozu s cestujícími a v říjnu 2006 byl zařazen do pravidelného provozu. Další vůz slouží v ostravské MHD od roku 2007.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 100 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 000 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 61/168
Vario LF2
Vario LF2 je další z typové řady nízkopodlažních tramvají Vario LF. Dvoučlánkové vozidlo se třemi hnacími podvozky a sníženou podlahou vstupů mezi podvozky bylo představeno veřejnosti na výstavě Czech Raildays v červnu 2007. O měsíc později bylo zařazeno do běžného provozu.
Základní technické údaje
Délka skříně: 22 600 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Vzdálenost otočných čepů: 2 x 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 31 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 46/94
Vario LF3/2
Koncem července 2008 rozšířila flotilu tramvají Dopravního podniku Ostrava a.s. nová tříčlánková tramvaj typového označení VarioLF3/2. Tato tramvaj, která na první pohled připomíná tříčlánkovou nízkopodlažní tramvaj VarioLF3, je určená pro provoz na městských a rychlodrážních tratích. Nové kolejové vozidlo, konstruované pro obousměrný provoz, se skládá ze tří článků nesených čtyřmi podvozky. Spojení článků je kloubové, přičemž klouby jsou umístěny nad dvěma středními podvozky. Všechny dveřní vstupy mezi podvozky vozidla mají sníženou podlahu. Vario LF3/2 nahrazuje starší typ obousměrné tramvaje KT8D5, který Dopravní podnik hojně využíval například pro přepravu cestujících ve ztížených podmínkách výstavby a rekonstrukce tramvajové tratě podél ulice Místecké. V současné době se vozidla KT8D5 výhodně rekonstruují na jednosměrná, částečně nízkopodlažní vozidla.
Základní technické údaje
Délka včetně spřáhel: 31 200 mm
Šířka: 2 480 mm
Výška: 2 620 mm
Celková hmotnost: 41 500 kg
Počet míst k sezení/stání: 54/175
Maximální obsaditelnost (při 8 os/m2): 334
Max. rychlost: 65 km/h
Podíl nízké podlahy: 50%
Instalovaný trakční výkon: 720 kW
(počty vozidel jsou z ledna 2009)
Komentáře
Přehled komentářů
Je nejlepší čas vypustit robota, aby získal víc peněz.
Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
Очень интересный сайт
(ViktoriaNer, 7. 9. 2020 23:26)Почти час познавал материалы интернет, при этом к своему восторгу увидел неплохой вебсайт. Гляньте: https://xn--80afajmom7au.xn--p1ai/ . Для моих близких данный сайт оказался весьма нужным. Всех благ!
Už není třeba hledat práci. Pracuj online. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 7. 9. 2020 21:09)
Pořád nejsi milionář? Hned to sprav!
Odkaz - - https://moneylinks.page.link/6SuK
Какой отличный сайт
(AllaLap, 7. 9. 2020 20:53)Пол дня просматривал данные интернет, случайно к своему восторгу заметил полезный ресурс. Вот посмотрите: https://cse.google.al/url?rct=j&cad=rja&q=https://cs16planet.ru/servers/ . Для нас вышеуказанный сайт явился весьма полезным. Хорошего дня!
Finanční robot je tvůj vzorec úspěchu. Přečtěte si o tom více. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 7. 9. 2020 20:49)
Začněte vydělávat tisíce dolarů každý týden.
Odkaz - - https://moneylinks.page.link/6SuK
Nejúspěšnější lidé už používají robota. Opravdu? Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 7. 9. 2020 17:51)
Použití tohoto robota je nejlepší způsob, jak z vás udělat boháče.
Odkaz - - https://moneylinks.page.link/6SuK
My víme, jak udělat naši budoucnost bohatou a ty? Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 7. 9. 2020 17:23)
Podívejte se na nejnovější způsob, jak vydělat fantastický zisk.
Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
леон ставки на спорт официальный сайт вход
(GeorgeAdela, 7. 9. 2020 17:20)
Здаров
Как начать зарабатывать стабильно?
Некоторые могут задаться вопросом, если все так плохо и лишь малая часть людей побеждает букмекера, то почему люди играют, несут свои деньги в пункты приема ставок или пополняют электронные счета букмекерских контор через ЦУПИС. Если прибыль не так велика, а статистика говорит против игрока, то какой в этом смысл? На самом деле все просто.
Выберите спорт, в котором у вас есть уже познания и изучите вдоль и поперек все нюансы до конца. Анализируйте событие и выбирайте оптимальную стратегию при ставке. Не подвергайтесь психологическому давлению и старайтесь делать ставки в онлайн-режиме.
Поэтому, увеличивая рискованность игровой стратегии, вы можете добиться бОльших цифр. Вы можете играть большими суммами, что значительно увеличит возможную прибыль, но при этом увеличивается вероятность проиграть весь банк. Чтобы прибыль от ставок была ощутима, банк должен быть очень внушительным и поэтому вероятность проиграть его полностью является серьезной угрозой.
В самом начале статьи, предваряя длительные рассуждения, отвечу – зарабатывать на ставках однозначно можно. Сколько можно заработать, какую стратегию использовать, на какие виды спорта ставить – на все эти и многие другие вопросы будет дан развернутый ответ в данной статье.
Игра по принципу после гола .
Ответ на вопрос, можно ли заработать на ставках , кроется в вашем подходе к этому делу.
https://www.mexnakidki.site/stavki/dota-stavki-na-dengi.php
Začněte vydělávat tisíce dolarů každý týden jen za použití tohoto robota. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 7. 9. 2020 14:04)
Začněte pracovat online pomocí finančního robota.
Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
Dokonce i dítě ví, jak vydělat peníze. Tenhle robot je to, co potřebuješ! Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 7. 9. 2020 13:44)
Dokonce i dítě ví, jak vydělat peníze. Opravdu?
Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
Download music mp3 flac vinyl rip
(Scottloula, 7. 9. 2020 12:18)
A sneak peak inside 3 pages of the Deluxe cover.I was a young, inexperienced actor who didn t realize that it wasn t like theater, Partain later said.Provide you with more relevant content in email bulletins to which you may be subscribed;.Record companies lost interest after the industry-changing success of Thriller.And he dropped his trousers and said, Look, look what he done to me.
https://sitterffivepupkanalxoemysaddecow.co
Nauč se, jak si každý den Udělat stovky zády. Odkaz - https://plbtc.page.link/zXbp
(Henryanaep, 7. 9. 2020 12:18)
Finanční Robot je vaše budoucí bohatství a nezávislost.
Odkaz - https://tinyurl.com/y7t5j7yc
Download music mp3 flac vinyl rip
(Scottloula, 7. 9. 2020 10:37)
Bruce Springsteen Neil Young photo in Sydney, Australia, March 22, 1985 Photo from Thrasher Archives.Willie Hutch-In And Out.We do not know the identity of the artists who produced the tapestry.Photo courtesy of Mike Maguire.First Impressions of Earth 2006 featured more robust, polished production and greater songwriting ambition than the band s earlier recordings but failed to command a similar level of fervour.
https://luegoberechecktinjoaschelmiclochawolf.co
фото голых женщин живот
(GerardSoisk, 7. 9. 2020 9:53)https://yandex.ru/search/?clid=1882628&text=порно%20трах%20http%3A%2F%2Fporno-traha.com%2F&l10n=ru&lr=10519
голые женщины после секса
(Dennisrot, 7. 9. 2020 9:43)https://yandex.ru/search/?clid=1882628&text=порно%20новинки%20http%3A%2F%2Fporno-novinka.com%2F&l10n=ru&lr=10519
My víme, jak udělat naši budoucnost bohatou a ty? Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 7. 9. 2020 8:48)
V budoucnu zbohatněte pomocí tohoto finančního robota.
Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
Potřebuješ peníze? Rychle to sem dostaňte! Stiskněte tohle a vypusťte robota. Odkaz - https://plbtc.page.link/zXbp
(Henryanaep, 7. 9. 2020 8:44)
Dokonce i dítě ví, jak vydělat peníze. Tenhle robot je to, co potřebuješ!
Odkaz - https://plbtc.page.link/zXbp
Potřebuješ peníze? Zasloužíš si to, aniž bys opustil svůj domov. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 7. 9. 2020 8:14)
Podívejte se, jak Robot vydělává 1000 dolarů z $ 1 investice.
Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
Každý si teď může vydělat, kolik chce. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryanaep, 8. 9. 2020 1:11)