Tramvaje MHD Ostrava
Tramvaje
ČKD T3
Za dobu výroby čtyřnápravových tramvají typu T3 v letech 1962 až 1989 byl vyroben úctyhodný počet těchto vozů – téměř 14 tisíc. Je to také nejpočetněji zastoupený typ tramvaje v ostravských ulicích. Prvních 20 "té trojek" bylo do Ostravy dodáno na podzim roku 1965. Prioritou výrobce ČKD Tatra Smíchov byla výroba vozů T3 pro export do Sovětského svazu. Protože dodávky pro tuzemský trh představovaly jen malou část výroby byly dopravním podnikům dodávány upravené exportní verze označené T3SUCS. Do Ostravy byly dodávány od roku 1982. Za dobu svého provozu prošly vozy mnoha úpravami a modernizacemi, od drobných úprav přes výměnu elektrovýzbroje až po komplexní přestavbu na nový typ tramvaje. Dopravní podnik používá tramvaje T3 s několika druhy elektrické výzbroje: s původní odporovou regulací, s výzbrojí TV8, výzbrojí Europulse a Alstom TV Progress.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 000 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 059 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 16 300 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 31/72
ČKD K2
Prvními článkovými tramvajemi v Ostravě byly dva prototypy s označením K1 vybavené elektropneumatickou výzbrojí, které dodal výrobce ČKD Tatra Smíchov ke zkušebnímu provozu v roce 1965. Avšak pro velkou poruchovost byly prototypy v roce 1968 vráceny výrobci.
Tramvaje typu K2, vybavené plně elektrickou výzbrojí, byly do provozu v ostravské MHD poprvé zařazeny roku 1967. V současné době slouží cestujícím 9 vozů typu K2. V letech 1995-1998 bylo v rámci generálních oprav 7 vozů vybaveno zdvojenou výzbrojí TV8 a později, další dva, výzbrojí Alstom TV Progress. Jeden vůz s původní výzbrojí byl v roce 2005 převeden do sbírky historických vozidel.
Základní technické údaje
Délka skříně: 20 400 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 050 mm
Vzdálenost otočných čepů: 2 x 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 21 500 - 21 800 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 49/108
ČKD KT8D5
První z 16 tříčlánkových obousměrných tramvají vyjela do provozu s cestujícími v roce 1989. O rok později ji následovalo zbývajících 15 vozů. Tato tramvaj patří k typové řadě, která byla v ČKD Praha vyvíjena začátkem 80. let a zahrnovala sólo vozy, dvou a tříčlánkové vozy v jednosměrném nebo obousměrném provedení. Od roku 2003 jsou vozy KT8D5 postupně modernizovány na typ KT8D5.RN1 s nízkopodlažním středním článkem a upraveny pro jednosměrný provoz.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 300 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Výška vozu: 3 550 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 000 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 54/177
ČKD KT8D5.RN1
Jde o modernizované vozy KT8D5, které jsou rekonstruovány pro jednosměrný provoz a mají novou nízkopodlažní skříň středního článku. První tramvaj s těmito konstrukčním úpravami byla do provozu s cestujícími zařazena v roce 2003. V současné době je takto modernizováno 14 z 16 vozů KT8D5.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 300 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Výška vozu: 3 550 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 63/157
ČKD T6A5
Konstrukce čtyřnápravových tramvají T6A5 je odvozena od typové řady KT8D5. V roce 1994 bylo do vozového parku dopravního podniku zařazeno prvních 10 vozů a v následujících 3 letech byl stav doplněn na stávajících 38 vozů.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 700 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 165 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 700 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 19 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 30/85
Škoda - Inekon LTM 10.08 (ASTRA)
Vůbec poprvé do provozu s cestujícími vyjela nízkopodlažní tramvaj Škoda – Inekon LTM 10.08 v roce 1998 v Ostravě. V tomtéž roce rozšířil nízkopodlažní park ještě jeden vůz. V letech 1999 - 2001 bylo do provozu zařazeno dalších 12 vozů.
Základní technické údaje
Délka skříně: 19 790 mm
Šířka skříně: 2 460 mm
Výška vozu: 3 460 mm
Vzdálenost otočných spojení skříně: 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 880 mm
Rozvor podvozků: 11 800 mm
Hmotnost prázdného vozu: 24 200 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 41/113
Inekon 2001 TRIO
V roce 2003 rozšířily počet nízkopodlažních vozidel, nasazovaných na linkách Dopravního podniku Ostrava a.s., první tramvaje Inekon 2001 TRIO, které vyrábí Inekon Trams a.s. Na ostravských tramvajových tratích v současnosti jezdí 9 vozidel.
Základní technické údaje
Délka skříně: 20 130 mm
Šířka skříně: 2 460 mm
Výška vozu: 3 460 mm
Vzdálenost otočných spojení skříně: 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 880 mm
Rozvor podvozků: 11 800 mm
Pohotovostní hmotnost: 26 000 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 41/158
T3R.EV
Vozidlo vzniklo komplexní rekonstrukcí tramvajového vozu T3 v dílnách Dopravního podniku Ostrava a.s. ve spolupráci s firmami Pragoimex a.s., VKV Praha s.r.o. a Krnovské opravny a strojírny s.r.o. Vůz má rekonstruovanou skříň vozu, novou elektrickou výzbroj a také nový design. Dopravní podnik má ve vozovém parku jeden takto modernizovaný vůz, který byl poprvé zařazen do provozu s cestujícími v roce 2004.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 000 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 m
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 32/78
Vario LFR.E
Tramvaje Vario LFR.E vznikají komplexní rekonstrukcí a modernizací v provozu osvědčených tramvají typu T3 ve spolupráci s tradičními partnery (Pragoimex a.s., VKV Praha s.r.o. a Krnovské opravny a strojírny s.r.o.) v dílnách Dopravního podniku Ostrava a.s. Při rekonstrukci jsou vozy, mimo jiné, vybaveny moderní elektrickou výzbrojí, modernizovanými podvozky, vozovou skříní s nízkopodlažní střední částí a novým designem. Vozidla Vario LFR.E představují pro dopravní podnik ekonomicky výhodné řešení obnovy tramvajového vozového parku a zároveň zvýšení "bezbariérové" přepravní kapacity. První vůz byl do pravidelného provozu s cestujícím zařazen v roce 2005. Na ostravských tratích v současné době jezdí 21 tramvají Vario LFR.E
Základní technické údaje
Délka skříně: 15 100 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 21 200 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 33/60
Vlečný vůz VV60LF
Nízkopodlažní vlečné vozy VV60LF představují obnovení tradice vlečných vozů, které byly v minulosti zcela běžnou součástí nejen tramvajové dopravy. Jsou výsledkem osvědčené spolupráce dílen Dopravního podniku Ostrava a.s. s firmami Pragoimex a.s., Krnovské opravny a strojírny s.r.o. a Cegelec. Tyto vlečné vozy jsou určeny k provozu v soupravách s motorovými vozy Vario LFR.E nebo T3R.EV. První vlečný vůz byl vyroben v roce 2004. V současnosti má dopravní podnik ve vozovém parku dva vozy VV60LF.
Základní technické údaje
Délka skříně: 10 360 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 200 mm
Vzdálenost otočných čepů: 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 300 mm
Hmotnost prázdného vozu: 8 500 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 30/48
Vario LF3
Zcela nový typ tříčlánkové nízkopodlažní tramvaje s osmi nápravami, shodné koncepce jako osvědčené tramvaje KT8D5. Na vozidle jsou ve velké míře použita konstrukční řešení z kratšího „sourozence" – tramvaje Vario LFR.E. Vario LF3 bylo poprvé představeno na výstavě Czech Raildays v červnu 2006. Před výstavou vůz úspěšně prošel množstvím technických zkoušek a ujel potřebný počet kilometrů ve zkušebním provozu bez cestujících. V srpnu 2006 jezdil na ostravských tratích ve zkušebním provozu s cestujícími a v říjnu 2006 byl zařazen do pravidelného provozu. Další vůz slouží v ostravské MHD od roku 2007.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 100 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 000 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 61/168
Vario LF2
Vario LF2 je další z typové řady nízkopodlažních tramvají Vario LF. Dvoučlánkové vozidlo se třemi hnacími podvozky a sníženou podlahou vstupů mezi podvozky bylo představeno veřejnosti na výstavě Czech Raildays v červnu 2007. O měsíc později bylo zařazeno do běžného provozu.
Základní technické údaje
Délka skříně: 22 600 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Vzdálenost otočných čepů: 2 x 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 31 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 46/94
Vario LF3/2
Koncem července 2008 rozšířila flotilu tramvají Dopravního podniku Ostrava a.s. nová tříčlánková tramvaj typového označení VarioLF3/2. Tato tramvaj, která na první pohled připomíná tříčlánkovou nízkopodlažní tramvaj VarioLF3, je určená pro provoz na městských a rychlodrážních tratích. Nové kolejové vozidlo, konstruované pro obousměrný provoz, se skládá ze tří článků nesených čtyřmi podvozky. Spojení článků je kloubové, přičemž klouby jsou umístěny nad dvěma středními podvozky. Všechny dveřní vstupy mezi podvozky vozidla mají sníženou podlahu. Vario LF3/2 nahrazuje starší typ obousměrné tramvaje KT8D5, který Dopravní podnik hojně využíval například pro přepravu cestujících ve ztížených podmínkách výstavby a rekonstrukce tramvajové tratě podél ulice Místecké. V současné době se vozidla KT8D5 výhodně rekonstruují na jednosměrná, částečně nízkopodlažní vozidla.
Základní technické údaje
Délka včetně spřáhel: 31 200 mm
Šířka: 2 480 mm
Výška: 2 620 mm
Celková hmotnost: 41 500 kg
Počet míst k sezení/stání: 54/175
Maximální obsaditelnost (při 8 os/m2): 334
Max. rychlost: 65 km/h
Podíl nízké podlahy: 50%
Instalovaný trakční výkon: 720 kW
(počty vozidel jsou z ledna 2009)
Komentáře
Přehled komentářů
Podívejte se, jak Robot vydělává 1000 dolarů z $ 1 investice.
Odkaz - https://tinyurl.com/y7t5j7yc
Vydělávat 1000 dolarů denně je snadné, pokud používáte tento finanční Robot. Odkaz - https://plbtc.page.link/zXbp
(Henryanaep, 16. 8. 2020 1:57)
Finanční Robot je vaše budoucí bohatství a nezávislost.
Odkaz - - https://tinyurl.com/y7t5j7yc
Dodatečný příjem je k dispozici pro každého, kdo používá tohoto robota. Odkaz - https://plbtc.page.link/zXbp
(Henryanaep, 16. 8. 2020 1:06)
Dodatečný příjem pro každého.
Odkaz - https://tinyurl.com/y7t5j7yc
Online Bot vám přinese bohatství a spokojenost. Odkaz - https://plbtc.page.link/zXbp
(Henryanaep, 15. 8. 2020 21:02)
Dokonce i dítě ví, jak vydělat 100 dolarů dnes s pomocí tohoto robota.
Odkaz - - https://tinyurl.com/y7t5j7yc
Vydělat další peníze bez úsilí. Odkaz - https://plbtc.page.link/zXbp
(Henryanaep, 15. 8. 2020 18:26)
Vydělat tisíce babek. Finanční robot ti s tím pomůže!
Odkaz - - https://tinyurl.com/y7t5j7yc
blodning under foten goodprizwomen.com
(goodprizwomen.com, 15. 8. 2020 16:54)
Hello, this weekend is good in support of me, because this occasion i am reading this fantastic educational paragraph here at my house. icob.goodprizwomen.com/advice-girlfriends/bloedning-under-foten.php blodning under foten
Potřebuješ peníze? Vypusťte toho robota a uvidíme, co se dá dělat. Odkaz - https://plbtc.page.link/zXbp
(Henryanaep, 15. 8. 2020 14:37)
Každý, kdo potřebuje peníze, by měl toho robota vyzkoušet.
Odkaz - https://tinyurl.com/y7t5j7yc
Vaše peníze fungují, i když spíte. Odkaz - https://plbtc.page.link/zXbp
(Henryanaep, 15. 8. 2020 11:00)
Poskytněte své rodině peníze ve věku. Vypusťte robota!
Odkaz - https://tinyurl.com/y7t5j7yc
vichatter young girls video online torrent
(RobertEconi, 15. 8. 2020 10:17)
foto nude little girls
https://www.actioncams.com.br/forum/showthread.php?tid=201268
Podívejte se, jak Robot vydělává 1000 dolarů z $ 1 investice. Odkaz - https://plbtc.page.link/zXbp
(Henryanaep, 15. 8. 2020 9:13)
1 Koukni na toho nového robota.
Odkaz - https://tinyurl.com/y7t5j7yc
Bohatí lidé jsou bohatí, protože používají tohoto robota. Odkaz - https://plbtc.page.link/zXbp
(Henryanaep, 15. 8. 2020 8:35)
Potřebuješ víc peněz? Robot si je vydělá opravdu rychle.
Odkaz - https://plbtc.page.link/zXbp
Trust your dollar to the Robot and see how it grows to $100. Link - https://plbtc.page.link/zXbp
(Henryanaep, 15. 8. 2020 5:32)
Have no money? Earn it online.
Link - - https://tinyurl.com/y7t5j7yc
awuxbmqaqrof
(ihkbfict, 15. 8. 2020 1:55)viagra tablets for men price viagra online prescription free
Pozor! Finanční robot ti může přinést miliony! Odkaz - https://plbtc.page.link/zXbp
(Henryanaep, 15. 8. 2020 1:48)
Potřebuješ peníze? Vypusťte toho robota a uvidíme, co se dá dělat.
Odkaz - https://tinyurl.com/y7t5j7yc
hydra20original
(PhillipPhelm, 15. 8. 2020 0:29)use this link https://hydra20original.com
вывески ростов на дону
(Tipografiyamax, 15. 8. 2020 0:25)
Наружная (внешняя) объявление - графическая, текстовая либо иная информация рекламного характера, которая размещается для специальных временных и/или стационарных конструкциях, расположенных на открытой местности, а также для внешних поверхностях зданий, сооружений, элементах уличного оборудования, над проезжей частью улиц и дорог alias для них самих. К наружной рекламе относятся также рекламные сообщения, размещенные внутри магазинов/супермаркетов, — конструкции POS (appropriate of exchange). Наружная реклама является видом ЛП-рекламы.
https://twitter.com/formula_peshati
Наружняя реклама — средство рекламы, рассчитанное предпочтительно для визуальное восприятие, устанавливаемое на стационарных и передвижных конструкциях вне места продаж товара. Наиболее распространенные форматы наружной рекламы: крышная установка, билборд (рекламный защита), суперсайт, суперборд, видеоэкран, призматрон, стела, ситилайт (панель-кронштейн), роллерный дисплей, перетяжка, флаговая композиция, брандмауэр, рекламная сетка или сетка на лесах (облегченный преходящий брандмауэр), электронное табло (бегущая черта), маркиз (рекламный иначе декоративный козырек), вывеска (световой короб), дорожный указатель, сити-формат, пиллар, объемно-пространственная сложение (увеличенное искусственное портрет людей, животных, предметов), реклама для и в общественном транспорте, реклама в лифтах, живая реклама, объявление в метро и на парковках.
<b>Особенности наружной рекламы:</b>
https://www.instagram.com/formula_rpk/
в силу своего размера плакаты привлекают к себе внимание;
большинство плакатов выполнено в цвете, сцены на них реалистичны;
правильно выбранное положение плакатов делает рекламную кампанию эффективной;
красочные плакаты способствуют закреплению сюжета в памяти потребителя.
Рекламодатель присутствие обращении к наружной рекламе отдельный раз решает следующие основные задачи:
сортировка типа наружной рекламы;
разработка креатива;
приговор места ее установки;
выбор размера носителя рекламы;
приговор времени и длительности размещения.
Существо и разработка макетов — это изготовление модели рекламного сообщения, которое позволяет создать просьба о будущем рекламном изделии. Таким образом, дозволительно оценивать, что макет — это предварительный вариант. Он может находиться выполнен в разных масштабах, как уединенно к одному, так и в уменьшенном сообразно сравнению с оригиналом размере.
Разработка макета наружной рекламы — это еда рекламного продвижения, основанный для зрительном восприятии, чаше только он используется только ради рекламы (коммерческой и социальной), так и чтобы информирования граждан о чем-либо. Произведение макета наружной рекламы позволяет охватить большую аудиторию, только чтобы этого гордо учесть ряд обязательных требований, от соблюдения которых напрямую зависит победа данного вида рекламы, цифра увидевшей ее аудитории и, сообразно, — воздаяние, которая является главный целью.
Разработка макета наружной рекламы начитается с четкой постановки задачи заказчиком — какую информацию принужден усвоить «созерцатель» (например, сколько продукция компании-заказчика — лучшая в своем сегменте). Вся дальнейшая продукт выполняется, основываясь для реализации решения данной задачи. Изделие макетов рекламы предполагает не исключительно умение работать с графикой и материалами. Чтобы изготовить грамотный, работающий макет наружной рекламы, необходимо непременно отчасти психологом и стратегом, ведь от подачи информации напрямую зависит результат.
Минимальный набор элементов, составляющих структуру макета рекламного сообщения, включает: слово фирмы; товарный след иначе имя товара; лозунг (слоган) из 3-5 коротких слов. Исходя из этого макет наружной рекламы вынужден кормить минимум слов, впрочем их смысл должен присутствовать четким, ясным и понятным с первого, даже случайного, взгляда.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
My víme, jak udělat naši budoucnost bohatou a ty? Odkaz - https://plbtc.page.link/zXbp
(Henryanaep, 16. 8. 2020 2:13)