Tramvaje MHD Ostrava
Tramvaje
ČKD T3
Za dobu výroby čtyřnápravových tramvají typu T3 v letech 1962 až 1989 byl vyroben úctyhodný počet těchto vozů – téměř 14 tisíc. Je to také nejpočetněji zastoupený typ tramvaje v ostravských ulicích. Prvních 20 "té trojek" bylo do Ostravy dodáno na podzim roku 1965. Prioritou výrobce ČKD Tatra Smíchov byla výroba vozů T3 pro export do Sovětského svazu. Protože dodávky pro tuzemský trh představovaly jen malou část výroby byly dopravním podnikům dodávány upravené exportní verze označené T3SUCS. Do Ostravy byly dodávány od roku 1982. Za dobu svého provozu prošly vozy mnoha úpravami a modernizacemi, od drobných úprav přes výměnu elektrovýzbroje až po komplexní přestavbu na nový typ tramvaje. Dopravní podnik používá tramvaje T3 s několika druhy elektrické výzbroje: s původní odporovou regulací, s výzbrojí TV8, výzbrojí Europulse a Alstom TV Progress.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 000 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 059 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 16 300 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 31/72
ČKD K2
Prvními článkovými tramvajemi v Ostravě byly dva prototypy s označením K1 vybavené elektropneumatickou výzbrojí, které dodal výrobce ČKD Tatra Smíchov ke zkušebnímu provozu v roce 1965. Avšak pro velkou poruchovost byly prototypy v roce 1968 vráceny výrobci.
Tramvaje typu K2, vybavené plně elektrickou výzbrojí, byly do provozu v ostravské MHD poprvé zařazeny roku 1967. V současné době slouží cestujícím 9 vozů typu K2. V letech 1995-1998 bylo v rámci generálních oprav 7 vozů vybaveno zdvojenou výzbrojí TV8 a později, další dva, výzbrojí Alstom TV Progress. Jeden vůz s původní výzbrojí byl v roce 2005 převeden do sbírky historických vozidel.
Základní technické údaje
Délka skříně: 20 400 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 050 mm
Vzdálenost otočných čepů: 2 x 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 21 500 - 21 800 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 49/108
ČKD KT8D5
První z 16 tříčlánkových obousměrných tramvají vyjela do provozu s cestujícími v roce 1989. O rok později ji následovalo zbývajících 15 vozů. Tato tramvaj patří k typové řadě, která byla v ČKD Praha vyvíjena začátkem 80. let a zahrnovala sólo vozy, dvou a tříčlánkové vozy v jednosměrném nebo obousměrném provedení. Od roku 2003 jsou vozy KT8D5 postupně modernizovány na typ KT8D5.RN1 s nízkopodlažním středním článkem a upraveny pro jednosměrný provoz.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 300 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Výška vozu: 3 550 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 000 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 54/177
ČKD KT8D5.RN1
Jde o modernizované vozy KT8D5, které jsou rekonstruovány pro jednosměrný provoz a mají novou nízkopodlažní skříň středního článku. První tramvaj s těmito konstrukčním úpravami byla do provozu s cestujícími zařazena v roce 2003. V současné době je takto modernizováno 14 z 16 vozů KT8D5.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 300 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Výška vozu: 3 550 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 63/157
ČKD T6A5
Konstrukce čtyřnápravových tramvají T6A5 je odvozena od typové řady KT8D5. V roce 1994 bylo do vozového parku dopravního podniku zařazeno prvních 10 vozů a v následujících 3 letech byl stav doplněn na stávajících 38 vozů.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 700 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 165 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 700 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 19 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 30/85
Škoda - Inekon LTM 10.08 (ASTRA)
Vůbec poprvé do provozu s cestujícími vyjela nízkopodlažní tramvaj Škoda – Inekon LTM 10.08 v roce 1998 v Ostravě. V tomtéž roce rozšířil nízkopodlažní park ještě jeden vůz. V letech 1999 - 2001 bylo do provozu zařazeno dalších 12 vozů.
Základní technické údaje
Délka skříně: 19 790 mm
Šířka skříně: 2 460 mm
Výška vozu: 3 460 mm
Vzdálenost otočných spojení skříně: 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 880 mm
Rozvor podvozků: 11 800 mm
Hmotnost prázdného vozu: 24 200 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 41/113
Inekon 2001 TRIO
V roce 2003 rozšířily počet nízkopodlažních vozidel, nasazovaných na linkách Dopravního podniku Ostrava a.s., první tramvaje Inekon 2001 TRIO, které vyrábí Inekon Trams a.s. Na ostravských tramvajových tratích v současnosti jezdí 9 vozidel.
Základní technické údaje
Délka skříně: 20 130 mm
Šířka skříně: 2 460 mm
Výška vozu: 3 460 mm
Vzdálenost otočných spojení skříně: 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 880 mm
Rozvor podvozků: 11 800 mm
Pohotovostní hmotnost: 26 000 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 41/158
T3R.EV
Vozidlo vzniklo komplexní rekonstrukcí tramvajového vozu T3 v dílnách Dopravního podniku Ostrava a.s. ve spolupráci s firmami Pragoimex a.s., VKV Praha s.r.o. a Krnovské opravny a strojírny s.r.o. Vůz má rekonstruovanou skříň vozu, novou elektrickou výzbroj a také nový design. Dopravní podnik má ve vozovém parku jeden takto modernizovaný vůz, který byl poprvé zařazen do provozu s cestujícími v roce 2004.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 000 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 m
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 32/78
Vario LFR.E
Tramvaje Vario LFR.E vznikají komplexní rekonstrukcí a modernizací v provozu osvědčených tramvají typu T3 ve spolupráci s tradičními partnery (Pragoimex a.s., VKV Praha s.r.o. a Krnovské opravny a strojírny s.r.o.) v dílnách Dopravního podniku Ostrava a.s. Při rekonstrukci jsou vozy, mimo jiné, vybaveny moderní elektrickou výzbrojí, modernizovanými podvozky, vozovou skříní s nízkopodlažní střední částí a novým designem. Vozidla Vario LFR.E představují pro dopravní podnik ekonomicky výhodné řešení obnovy tramvajového vozového parku a zároveň zvýšení "bezbariérové" přepravní kapacity. První vůz byl do pravidelného provozu s cestujícím zařazen v roce 2005. Na ostravských tratích v současné době jezdí 21 tramvají Vario LFR.E
Základní technické údaje
Délka skříně: 15 100 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 21 200 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 33/60
Vlečný vůz VV60LF
Nízkopodlažní vlečné vozy VV60LF představují obnovení tradice vlečných vozů, které byly v minulosti zcela běžnou součástí nejen tramvajové dopravy. Jsou výsledkem osvědčené spolupráce dílen Dopravního podniku Ostrava a.s. s firmami Pragoimex a.s., Krnovské opravny a strojírny s.r.o. a Cegelec. Tyto vlečné vozy jsou určeny k provozu v soupravách s motorovými vozy Vario LFR.E nebo T3R.EV. První vlečný vůz byl vyroben v roce 2004. V současnosti má dopravní podnik ve vozovém parku dva vozy VV60LF.
Základní technické údaje
Délka skříně: 10 360 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 200 mm
Vzdálenost otočných čepů: 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 300 mm
Hmotnost prázdného vozu: 8 500 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 30/48
Vario LF3
Zcela nový typ tříčlánkové nízkopodlažní tramvaje s osmi nápravami, shodné koncepce jako osvědčené tramvaje KT8D5. Na vozidle jsou ve velké míře použita konstrukční řešení z kratšího „sourozence" – tramvaje Vario LFR.E. Vario LF3 bylo poprvé představeno na výstavě Czech Raildays v červnu 2006. Před výstavou vůz úspěšně prošel množstvím technických zkoušek a ujel potřebný počet kilometrů ve zkušebním provozu bez cestujících. V srpnu 2006 jezdil na ostravských tratích ve zkušebním provozu s cestujícími a v říjnu 2006 byl zařazen do pravidelného provozu. Další vůz slouží v ostravské MHD od roku 2007.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 100 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 000 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 61/168
Vario LF2
Vario LF2 je další z typové řady nízkopodlažních tramvají Vario LF. Dvoučlánkové vozidlo se třemi hnacími podvozky a sníženou podlahou vstupů mezi podvozky bylo představeno veřejnosti na výstavě Czech Raildays v červnu 2007. O měsíc později bylo zařazeno do běžného provozu.
Základní technické údaje
Délka skříně: 22 600 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Vzdálenost otočných čepů: 2 x 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 31 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 46/94
Vario LF3/2
Koncem července 2008 rozšířila flotilu tramvají Dopravního podniku Ostrava a.s. nová tříčlánková tramvaj typového označení VarioLF3/2. Tato tramvaj, která na první pohled připomíná tříčlánkovou nízkopodlažní tramvaj VarioLF3, je určená pro provoz na městských a rychlodrážních tratích. Nové kolejové vozidlo, konstruované pro obousměrný provoz, se skládá ze tří článků nesených čtyřmi podvozky. Spojení článků je kloubové, přičemž klouby jsou umístěny nad dvěma středními podvozky. Všechny dveřní vstupy mezi podvozky vozidla mají sníženou podlahu. Vario LF3/2 nahrazuje starší typ obousměrné tramvaje KT8D5, který Dopravní podnik hojně využíval například pro přepravu cestujících ve ztížených podmínkách výstavby a rekonstrukce tramvajové tratě podél ulice Místecké. V současné době se vozidla KT8D5 výhodně rekonstruují na jednosměrná, částečně nízkopodlažní vozidla.
Základní technické údaje
Délka včetně spřáhel: 31 200 mm
Šířka: 2 480 mm
Výška: 2 620 mm
Celková hmotnost: 41 500 kg
Počet míst k sezení/stání: 54/175
Maximální obsaditelnost (při 8 os/m2): 334
Max. rychlost: 65 km/h
Podíl nízké podlahy: 50%
Instalovaný trakční výkon: 720 kW
(počty vozidel jsou z ledna 2009)
Komentáře
Přehled komentářů
Всё великое непостижимо просто - ему незачем красоваться или прятаться. Пустое и бесполезное напротив, всегда скрывается под покровом значительности и тайны
The Norwegian LAMININE
(WayneNed, 1. 4. 2020 1:51)The Norwegian LAMININE https://healthevolutionproject.com?p=B1Baj7FSI are 4 times more affordable, as Laminine by LPGN
Вакансии
(RobertshogS, 31. 3. 2020 21:25)
Привет всем
Тут появился отличный проект
«Sky Web» намерена помочь людям найти работу, связаться с коллегами по работе или бизнесу.
Вот ссылка на сайт https://skyweb.store/
娛樂城介紹
(Gregoryclexy, 31. 3. 2020 16:04)
娛樂城介紹
https://forum.tw-sportslottery.com/thread-119-1-1.html
Selling Aged Twitter Accounts for Cheap 2008-2015
(WallaceKetle, 31. 3. 2020 1:11)
HQ Twitter 2007 - 2019 Aged Accounts Starting from 1$
Prices:
2017,2018,2019-1$ per account
2015,2016-4$ per account
2013,2014 - 5$ per account
2012 - 6$ per account
2011 - 7$ per account
2010 - 8$ per account
2009 - 10$ per account
2008 - 20$ per account ( limited stock)
The Accounts
Have zero or less than 50 followers.
Gender can be both male and female.
May or may not have profile pic and tweets.
I have full access to the accounts,
Accounts are delivered instant after paying.
My Contact Info
Email - congmmo@gmail . com
https://sellaccs.net
Discord : CongMMO#9766
Skype & Telegram : congmmo
ICQ : @652720497
Please don't PM here on this website , i rarely check it
For quick response contact me on discord or email.
Join my discord server to buy instantly - Link
Instant Buy from the below link
Buy link
Due to timezone difference it might take some time to get back to you. Please wait patiently.
I am verified seller here and have 100% positive feedback
Payments Methods Accepted- BTC, Paypal (additional transaction/miner fee )
Please don't waste my time if u r not serious.
Terms
All sales are final, once accounts delivered, no refunds
Twitter rules are becoming very strict everyday so I will not be held responsible for the suspension or banning of account in the near future.
I also sell accounts with followers, check my other threads.
News 2020 - 2021
(KeithBes, 31. 3. 2020 0:23)Балясины для лестниц от производителя! https://balyasiny-optom.ru/ Изготовим балясины и ножки для мебели любой формы: точеные, граненые, витые, резные, комбинированные (дерево + металл) из сосны, дуба, бука, ясеня. Токарные станки с ЧПУ, быстрая и качественная обработка. Шлифовка под покраску
Premium Aged Twitters WITH FOLLOWERS
(PatrickDib, 30. 3. 2020 19:01)
All of the accounts were opened in Turkey. It is delivered together with the first mails. (hotmail)
Per account Prices :
2016-2017 = 1$
2014-2015 = 3$
2013 = 4$
2012 = 5$
2011 = 6$
2010 = 7$
Accounts detail :
- Have 0 or less than 75 followers.
- Gender can be male or female.
- There may be no tweets.
- May not be profile photo
- Accounts are seamless.
- Instant delivery at the end of payment.
https://sellaccs.net
Skype & Telegram : congmmo
ICQ : @652720497
Email : congmmo@gmail . com
Conditions :
- I do not accept responsibility after submitting the account.
- There is no refund.
CamaronaldBar
(Michaelsog, 30. 3. 2020 9:54)
https://baltles96.ru
https://king-link.ru
https://gidrochistka.ru
https://a-kafedra.ru
https://androidreview.ru
https://svadbavsibiri.ru
https://tkpetrovich.ru
https://aboutchild.ru
https://medicinemaska.online
https://medicinemaska.ru
https://maskykupit.online
https://maskykupit.ru
https://kupitmasky.online
https://kupitmasky.ru
Shopping, Aliexspress
(Robertsap, 30. 3. 2020 9:35)
10 pcs, artificial tulip flower, real touch, artificial bouquet, artificial flower for wedding decoration, flowers for home decor
https://s.click.aliexpress.com/e/_dWA6ixy
*****
10 шт., искусственный цветок тюльпана, настоящий на ощупь, искусственный букет, искусственный цветок для свадебного украшения, цветы для домашнего декора
Вы получите акцию стоимостью до 20000 рублей в подарок
(LouisTiema, 29. 3. 2020 13:52)
Всем привет. Вы знаете, что в России всего 1% людей так или иначе связан с рынком ценных бумаг? Я не осуждаю, просто в Америке это цифра равна 70%. Россияне как огня боятся любых операций со своими кровными. И напрасно, ведь появилось очень много надежных возможностей немного увеличить свои сбережения.Во-вторых, все мы с Вами знаем, что нам, мягко говоря, врут насчет инфляции и она определенно превышает проценты по банковским вкладам.
Т. е. даже если вы храните деньги в банке вы максимум сохраняете свои, так как процент максимум равен инфляции. И ничего не приумножаете. Поэтому надо что-то думать.В России очень любят покупать квартиры и потом их сдавать, но во-первых, рынок недвижимости уже совсем не тот, что 6-8 лет назад скажем, кто хотел в Москву - в основном уже приехал, ажиотаж спадает, плюс предложения по недвижимости превышают спрос. И если вы хорошо посчитаете, то максимальная доходность в год от сдачи в аренду своего жилья будет приносить вам около 3% годовых, что как минимум в два раза меньше даже банковских депозитов.Тинькофф Инвестиции - это лишь один из возможных инструментов, но очень понятный и доходчивый. Что это такое?--> Это инструмент, который позволяет вам (как в магазине) покупать ценные бумаги на бирже, не устанавливая себе никаких торговых терминалов, ничего. Просто как в магазине.Что можно купить?--> акции российских и инностранных компаний, валюту, ETF, облигации и т. д.Как открыть?--> Оставить заявку, Вам привезут документу в удобное время в удобное место.Что с налогами?--> Налоги за Вас заплатит Тинькофф при наличии у Вас прибыли от продажи ценных бумаг и выведении денег с брокерского счета.Как пользоваться?--> в личном кабинете Тинькофф-банка или мобильном приложении.
News 2020 - 2021
(KeithBes, 28. 3. 2020 17:50)Только в Украине: котел шахтного типа, https://kotel-es.shop/ шахтный котел нижнего горения, шахтный котел холмова, шахтный котел, котел холмова, твердопаливні котли тривалого горіння, шахтный котел длительного горения, котли тривалого горіння, котли на дровах +38096 246 6811, +38099 566-6448 Лидия
Купить больничный лист
(Emiledew, 28. 3. 2020 17:47)
Как оформить больничный лист без болезни
CamaronaldBar
(Michaelsog, 28. 3. 2020 16:48)
https://baltles96.ru
https://king-link.ru
https://gidrochistka.ru
https://a-kafedra.ru
https://androidreview.ru
https://svadbavsibiri.ru
https://tkpetrovich.ru
https://aboutchild.ru
https://medicinemaska.online
https://medicinemaska.ru
https://maskykupit.online
https://maskykupit.ru
https://kupitmasky.online
https://kupitmasky.ru
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
Всё великое непостижимо просто
(Jasonkep, 1. 4. 2020 5:24)