Tramvaje MHD Ostrava
Tramvaje
ČKD T3
Za dobu výroby čtyřnápravových tramvají typu T3 v letech 1962 až 1989 byl vyroben úctyhodný počet těchto vozů – téměř 14 tisíc. Je to také nejpočetněji zastoupený typ tramvaje v ostravských ulicích. Prvních 20 "té trojek" bylo do Ostravy dodáno na podzim roku 1965. Prioritou výrobce ČKD Tatra Smíchov byla výroba vozů T3 pro export do Sovětského svazu. Protože dodávky pro tuzemský trh představovaly jen malou část výroby byly dopravním podnikům dodávány upravené exportní verze označené T3SUCS. Do Ostravy byly dodávány od roku 1982. Za dobu svého provozu prošly vozy mnoha úpravami a modernizacemi, od drobných úprav přes výměnu elektrovýzbroje až po komplexní přestavbu na nový typ tramvaje. Dopravní podnik používá tramvaje T3 s několika druhy elektrické výzbroje: s původní odporovou regulací, s výzbrojí TV8, výzbrojí Europulse a Alstom TV Progress.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 000 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 059 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 16 300 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 31/72
ČKD K2
Prvními článkovými tramvajemi v Ostravě byly dva prototypy s označením K1 vybavené elektropneumatickou výzbrojí, které dodal výrobce ČKD Tatra Smíchov ke zkušebnímu provozu v roce 1965. Avšak pro velkou poruchovost byly prototypy v roce 1968 vráceny výrobci.
Tramvaje typu K2, vybavené plně elektrickou výzbrojí, byly do provozu v ostravské MHD poprvé zařazeny roku 1967. V současné době slouží cestujícím 9 vozů typu K2. V letech 1995-1998 bylo v rámci generálních oprav 7 vozů vybaveno zdvojenou výzbrojí TV8 a později, další dva, výzbrojí Alstom TV Progress. Jeden vůz s původní výzbrojí byl v roce 2005 převeden do sbírky historických vozidel.
Základní technické údaje
Délka skříně: 20 400 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 050 mm
Vzdálenost otočných čepů: 2 x 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 21 500 - 21 800 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 49/108
ČKD KT8D5
První z 16 tříčlánkových obousměrných tramvají vyjela do provozu s cestujícími v roce 1989. O rok později ji následovalo zbývajících 15 vozů. Tato tramvaj patří k typové řadě, která byla v ČKD Praha vyvíjena začátkem 80. let a zahrnovala sólo vozy, dvou a tříčlánkové vozy v jednosměrném nebo obousměrném provedení. Od roku 2003 jsou vozy KT8D5 postupně modernizovány na typ KT8D5.RN1 s nízkopodlažním středním článkem a upraveny pro jednosměrný provoz.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 300 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Výška vozu: 3 550 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 000 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 54/177
ČKD KT8D5.RN1
Jde o modernizované vozy KT8D5, které jsou rekonstruovány pro jednosměrný provoz a mají novou nízkopodlažní skříň středního článku. První tramvaj s těmito konstrukčním úpravami byla do provozu s cestujícími zařazena v roce 2003. V současné době je takto modernizováno 14 z 16 vozů KT8D5.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 300 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Výška vozu: 3 550 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 63/157
ČKD T6A5
Konstrukce čtyřnápravových tramvají T6A5 je odvozena od typové řady KT8D5. V roce 1994 bylo do vozového parku dopravního podniku zařazeno prvních 10 vozů a v následujících 3 letech byl stav doplněn na stávajících 38 vozů.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 700 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 165 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 700 mm
Rozvor náprav: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 19 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 30/85
Škoda - Inekon LTM 10.08 (ASTRA)
Vůbec poprvé do provozu s cestujícími vyjela nízkopodlažní tramvaj Škoda – Inekon LTM 10.08 v roce 1998 v Ostravě. V tomtéž roce rozšířil nízkopodlažní park ještě jeden vůz. V letech 1999 - 2001 bylo do provozu zařazeno dalších 12 vozů.
Základní technické údaje
Délka skříně: 19 790 mm
Šířka skříně: 2 460 mm
Výška vozu: 3 460 mm
Vzdálenost otočných spojení skříně: 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 880 mm
Rozvor podvozků: 11 800 mm
Hmotnost prázdného vozu: 24 200 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 41/113
Inekon 2001 TRIO
V roce 2003 rozšířily počet nízkopodlažních vozidel, nasazovaných na linkách Dopravního podniku Ostrava a.s., první tramvaje Inekon 2001 TRIO, které vyrábí Inekon Trams a.s. Na ostravských tramvajových tratích v současnosti jezdí 9 vozidel.
Základní technické údaje
Délka skříně: 20 130 mm
Šířka skříně: 2 460 mm
Výška vozu: 3 460 mm
Vzdálenost otočných spojení skříně: 7 500 mm
Rozvor náprav: 1 880 mm
Rozvor podvozků: 11 800 mm
Pohotovostní hmotnost: 26 000 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 41/158
T3R.EV
Vozidlo vzniklo komplexní rekonstrukcí tramvajového vozu T3 v dílnách Dopravního podniku Ostrava a.s. ve spolupráci s firmami Pragoimex a.s., VKV Praha s.r.o. a Krnovské opravny a strojírny s.r.o. Vůz má rekonstruovanou skříň vozu, novou elektrickou výzbroj a také nový design. Dopravní podnik má ve vozovém parku jeden takto modernizovaný vůz, který byl poprvé zařazen do provozu s cestujícími v roce 2004.
Základní technické údaje
Délka skříně: 14 000 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 6 400 mm
Rozvor náprav: 1 900 m
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 32/78
Vario LFR.E
Tramvaje Vario LFR.E vznikají komplexní rekonstrukcí a modernizací v provozu osvědčených tramvají typu T3 ve spolupráci s tradičními partnery (Pragoimex a.s., VKV Praha s.r.o. a Krnovské opravny a strojírny s.r.o.) v dílnách Dopravního podniku Ostrava a.s. Při rekonstrukci jsou vozy, mimo jiné, vybaveny moderní elektrickou výzbrojí, modernizovanými podvozky, vozovou skříní s nízkopodlažní střední částí a novým designem. Vozidla Vario LFR.E představují pro dopravní podnik ekonomicky výhodné řešení obnovy tramvajového vozového parku a zároveň zvýšení "bezbariérové" přepravní kapacity. První vůz byl do pravidelného provozu s cestujícím zařazen v roce 2005. Na ostravských tratích v současné době jezdí 21 tramvají Vario LFR.E
Základní technické údaje
Délka skříně: 15 100 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 21 200 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 33/60
Vlečný vůz VV60LF
Nízkopodlažní vlečné vozy VV60LF představují obnovení tradice vlečných vozů, které byly v minulosti zcela běžnou součástí nejen tramvajové dopravy. Jsou výsledkem osvědčené spolupráce dílen Dopravního podniku Ostrava a.s. s firmami Pragoimex a.s., Krnovské opravny a strojírny s.r.o. a Cegelec. Tyto vlečné vozy jsou určeny k provozu v soupravách s motorovými vozy Vario LFR.E nebo T3R.EV. První vlečný vůz byl vyroben v roce 2004. V současnosti má dopravní podnik ve vozovém parku dva vozy VV60LF.
Základní technické údaje
Délka skříně: 10 360 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Výška vozu: 3 200 mm
Vzdálenost otočných čepů: 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 300 mm
Hmotnost prázdného vozu: 8 500 kg
Maximální rychlost: 70 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 30/48
Vario LF3
Zcela nový typ tříčlánkové nízkopodlažní tramvaje s osmi nápravami, shodné koncepce jako osvědčené tramvaje KT8D5. Na vozidle jsou ve velké míře použita konstrukční řešení z kratšího „sourozence" – tramvaje Vario LFR.E. Vario LF3 bylo poprvé představeno na výstavě Czech Raildays v červnu 2006. Před výstavou vůz úspěšně prošel množstvím technických zkoušek a ujel potřebný počet kilometrů ve zkušebním provozu bez cestujících. V srpnu 2006 jezdil na ostravských tratích ve zkušebním provozu s cestujícími a v říjnu 2006 byl zařazen do pravidelného provozu. Další vůz slouží v ostravské MHD od roku 2007.
Základní technické údaje
Délka skříně: 30 100 mm
Šířka skříně: 2 500 mm
Vzdálenost otočných čepů: 3 x 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 38 000 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 61/168
Vario LF2
Vario LF2 je další z typové řady nízkopodlažních tramvají Vario LF. Dvoučlánkové vozidlo se třemi hnacími podvozky a sníženou podlahou vstupů mezi podvozky bylo představeno veřejnosti na výstavě Czech Raildays v červnu 2007. O měsíc později bylo zařazeno do běžného provozu.
Základní technické údaje
Délka skříně: 22 600 mm
Šířka skříně: 2 480 mm
Vzdálenost otočných čepů: 2 x 7 500 mm
Rozvor podvozků: 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu: 31 500 kg
Maximální rychlost: 65 km/hod
Počet míst k sezení/stání: 46/94
Vario LF3/2
Koncem července 2008 rozšířila flotilu tramvají Dopravního podniku Ostrava a.s. nová tříčlánková tramvaj typového označení VarioLF3/2. Tato tramvaj, která na první pohled připomíná tříčlánkovou nízkopodlažní tramvaj VarioLF3, je určená pro provoz na městských a rychlodrážních tratích. Nové kolejové vozidlo, konstruované pro obousměrný provoz, se skládá ze tří článků nesených čtyřmi podvozky. Spojení článků je kloubové, přičemž klouby jsou umístěny nad dvěma středními podvozky. Všechny dveřní vstupy mezi podvozky vozidla mají sníženou podlahu. Vario LF3/2 nahrazuje starší typ obousměrné tramvaje KT8D5, který Dopravní podnik hojně využíval například pro přepravu cestujících ve ztížených podmínkách výstavby a rekonstrukce tramvajové tratě podél ulice Místecké. V současné době se vozidla KT8D5 výhodně rekonstruují na jednosměrná, částečně nízkopodlažní vozidla.
Základní technické údaje
Délka včetně spřáhel: 31 200 mm
Šířka: 2 480 mm
Výška: 2 620 mm
Celková hmotnost: 41 500 kg
Počet míst k sezení/stání: 54/175
Maximální obsaditelnost (při 8 os/m2): 334
Max. rychlost: 65 km/h
Podíl nízké podlahy: 50%
Instalovaný trakční výkon: 720 kW
(počty vozidel jsou z ledna 2009)
Komentáře
Přehled komentářů
Гипсовые 3D панели и декоративный камень для внутренней отделки купить в Ижевске. ProDecor18
Счастливые обладатели 3Д/3D панелей уже оценили их достоинства:
Отличное решение для любого интерьера, добавь оригинальности и фактуры
С их помощью можно изменить пропорции комнаты
Окрашиваются в любой цвет
Гипсовые 3D панели - это экологически чистый продукт
Визуально увеличивают пространство
Не имеют швов после монтажа
Отвечают противопожарной безопасности, не подвержены горению
Естественным образом регулируют влажность помещения
Обладает шумопоглощающими свойствами и утепления
На нашем производстве мы используем только высоко качественные материалы от надёжных и проверенных производителей, что обеспечивает высочайшее качество и ровную геометрию готовых панелей.
Размеры панели 500 на 500 мм.
Дополнительные скидки за объем.
Подбор цвета индивидуально.
Доставка.
Услуги по монтажу.
Телефон: 8 982 794 37 44
ProDecor18
https://vk.com/prodecor18
https://www.instagram.com/prodecor18/
#декор #интерьер #3dпанели #декоративныйкамень
Смотрите как выиграть деньги в игровые автоматы ешки
(Vitus_Britva_ret, 31. 1. 2020 15:19)
Здравствуйте!
<b>Смотрите</b> <b>как выиграть деньги в игровые автоматы ешки</b> https://www.youtube.com/watch?v=KuYjvRIp-QI <b>:-) Жесть</b>
<b>Понравилось: 8465477785 пользователям</b>
Очень нужный сайт
(MihailBem, 31. 1. 2020 14:34)Целый вечер анализировал содержимое инета, и неожиданно к своему удивлению обнаружил лучший ресурс. Гляньте: https://vzlomchik2.com/vzlom_yandex.html . Для моих близких вышеуказанный веб-сайт показался весьма полезным. Успехов всем!
Смотрите как выиграть в казино advance rp
(Vitus_Britva_ret, 31. 1. 2020 9:25)
Всем привет!
<b>Смотрите</b> <b>как выиграть в казино advance rp</b> https://www.youtube.com/watch?v=9r1lwLiMbdo <b>:-) Жесть</b>
<b>Понравилось: 8465477785 пользователям</b>
Смотрите видео как выиграть в игровой автомат что лучше
(Vitus_Britva_ret, 30. 1. 2020 17:27)
Всем привет!
<b>Смотрите</b> <b>видео как выиграть в игровой автомат что лучше</b> https://www.youtube.com/watch?v=KuYjvRIp-QI <b>:-) Жесть</b>
<b>Понравилось: 8465477785 пользователям</b>
Смотрите как выиграть деньги в игровые автоматы распечатать
(Vitus_Britva_ret, 30. 1. 2020 11:32)
Доброго Всем настроения!
<b>Смотрите</b> <b>как выиграть деньги в игровые автоматы распечатать</b> https://youtu.be/O8AwNgDni3Y <b>:-) Жесть</b>
<b>Понравилось: 8465477785 пользователям</b>
Размеры полового члена звезд российского шоу-бизнеса. Размеры полового члена.Какие размеры пениса у звезд.
(FrankTok, 30. 1. 2020 8:43)член артиста - Потом просто засунули все данные в компьютер, и он совершенно неожиданно выдал формулу зависимости от длины стопы : seks https://big-penis.com.ru/seks/56.html - Звезды шоу-бизнеса Размеры звезд российского шоу-бизнеса
Смотрите как выиграть в игровые автоматы на улице
(Vitus_Britva_ret, 30. 1. 2020 5:36)
Здравствуйте!
<b>Смотрите</b> <b>как выиграть в игровые автоматы на улице</b> https://www.instagram.com/p/B6GUvBvAMo2/ <b>:-) Жесть</b>
<b>Понравилось: 8465477785 пользователям</b>
Смотрите какой самый большой выигрыш евроопт
(Vitus_Britva_ret, 29. 1. 2020 15:56)
Привет!
<b>Смотрите</b> <b>какой самый большой выигрыш евроопт</b> https://www.youtube.com/channel/UCRO2Yx2e6zoz0hSiAWSFolQ?sub_confirmation=1 <b>:-) Жесть</b>
<b>Понравилось: 8465477785 пользователям</b>
Развлечения в свободное время
(WilmerDries, 29. 1. 2020 14:20)В новомодных реалиях каждый старается выбирать всячески красивые и инновационные слотмашины. Это допускает удобный случай не проще простого обыгрывать, а наслаждаться время провождением. То, о чем вы так издавна мечтали ныне , осуществлено на одном интернет-сайте, вот ссылка: https://vulcan-casino24.com/ - клуб казино, которая тебя доведет к результату. Совершенно все слоты собраны так, что вы можете активировать максимум бонусов. На случай если вам интересно, то можете сразу же регистрироваться.
Смотрите какой самый большой ледокол в мире
(Vitus_Britva_ret, 29. 1. 2020 9:18)
Здравствуйте!
<b>Смотрите</b> <b>какой самый большой ледокол в мире</b> https://youtu.be/HvrSvGIONO0 <b>:-) Жесть</b>
<b>Понравилось: 8465477785 пользователям</b>
изготовление наружной рекламы
(Tipografiyamax, 28. 1. 2020 15:54)
Наружная (внешняя) объявление - графическая, текстовая либо иная информация рекламного характера, которая размещается на специальных временных и/или стационарных конструкциях, расположенных на открытой местности, а также на внешних поверхностях зданий, сооружений, элементах уличного оборудования, над проезжей частью улиц и дорог или на них самих. К наружной рекламе относятся также рекламные сообщения, размещенные внутри магазинов/супермаркетов, — конструкции POS (unit of mark-down). Наружная объявление является видом ЛП-рекламы.
https://www.instagram.com/arenaplus.ru/
Наружняя объявление — способ рекламы, рассчитанное предпочтительно на визуальное восприятие, устанавливаемое для стационарных и передвижных конструкциях вне места продаж товара. Наиболее распространенные форматы наружной рекламы: крышная установка, билборд (рекламный защита), суперсайт, суперборд, видеоэкран, призматрон, стела, ситилайт (панель-кронштейн), роллерный дисплей, перетяжка, флаговая композиция, брандмауэр, рекламная сетка или сетка для лесах (облегченный бренный брандмауэр), электронное табло (бегущая линия), маркиз (рекламный сиречь декоративный козырек), вывеска (световой короб), дорожный указатель, сити-формат, пиллар, объемно-пространственная сложение (увеличенное искусственное изображение людей, животных, предметов), реклама для и в общественном транспорте, реклама в лифтах, живая реклама, реклама в метро и для парковках.
<b>Особенности наружной рекламы:</b>
https://twitter.com/ArenaPlus_shop
в силу своего размера плакаты привлекают к себе забота;
большинство плакатов выполнено в цвете, сцены для них реалистичны;
правильно выбранное положение плакатов делает рекламную кампанию эффективной;
красочные плакаты способствуют закреплению сюжета в памяти потребителя.
Рекламодатель при обращении к наружной рекламе круг однажды решает следующие основные задачи:
https://vk.com/club78348515
сортировка типа наружной рекламы;
разработка креатива;
определение места ее установки;
сортировка размера носителя рекламы;
приговор времени и длительности размещения.
Создание и разработка макетов — это действие модели рекламного сообщения, которое позволяет создать понятие о будущем рекламном изделии. Таким образом, позволительно расчислять, сколько макет — это предварительный вариант. Он может быть выполнен в разных масштабах, якобы единодержавно к одному, так и в уменьшенном по сравнению с оригиналом размере.
Разработка макета наружной рекламы — это замашка рекламного продвижения, основанный для зрительном восприятии, чаше всего он используется вроде для рекламы (коммерческой и социальной), беспричинно и чтобы информирования граждан о чем-либо. Произведение макета наружной рекламы позволяет овладевать большую аудиторию, но чтобы этого важно учесть много обязательных требований, от соблюдения которых напрямую зависит успех данного вида рекламы, наличность увидевшей ее аудитории и, соответственно, — отдача, которая является основной целью.
Разработка макета наружной рекламы начитается с четкой постановки задачи заказчиком — какую информацию обязан усвоить «свидетель» (например, сколько продукция компании-заказчика — лучшая в своем сегменте). Вся дальнейшая продукт выполняется, основываясь для реализации решения данной задачи. Изделие макетов рекламы предполагает не только умение сидеть с графикой и материалами. Дабы изготовить грамотный, работающий макет наружной рекламы, должен непременно отчасти психологом и стратегом, ведь от подачи информации напрямую зависит результат.
Минимальный ассортимент элементов, составляющих структуру макета рекламного сообщения, включает: имя фирмы; товарный след иначе слово товара; пароль (слоган) из 3-5 коротких слов. Исходя из этого макет наружной рекламы вынужден кормить минимум слов, впрочем их значение обязан продолжаться четким, ясным и понятным с первого, даже случайного, взгляда.
Get discount -30% when ordering the creation and promotion of the site.
(Nancyfrasp, 28. 1. 2020 11:59)
Get discount -30% when ordering the creation and promotion of the site.
Need a selling website? We will create a modern and convenient site for you, with good usability for both your partners and customers.
When ordering the creation and promotion of the site until 01/31/2020, you get a -30% discount.
yoursites@yahoo.com
Помощь в получении кредита в Самаре
(KorNOB, 27. 1. 2020 21:08)Помощь в получении кредита в Самаре kredit-vs.ru
Рабочая ссылочка на трёхголовую
(Danielacats, 27. 1. 2020 20:27)
Рабочая ссылочка на трёхголовую : https://hidraruzxphew4af.online/
С Новым Годом, и Рождеством, Друзья !
Premium Aged Twitters 2007-2013
(Robertspoof, 26. 1. 2020 21:19)
Aged Twitter 2009 to 2015 Accounts For Sale - check new thread for new prices
The accounts are empty or with less than 50 followers.
2008 - 10$ Per Account
2009 - 9$ Per Account
2010 - 8$ Per Account
2011 - 7$ Per Account
2012 - 6$ Per Account
2013 - 5$ Per Account
2014 - 4$ Per Account
2015 - 3$ Per Account
with Format
Username:Password Twitter:Live Email:Password Email,
joindate,tweets,following,followers and likes.
Buy for testing accept! pls check with me before you buy
https://sellaccs.net
You Can Contact me via
Email - congmmo@gmail . com
Discord : CongMMO#9766
Skype & Telegram : congmmo
ICQ : @652720497
Msg me on discord or skype for faster response.
Payments accepted PayPal,Payoneer or ETH,ETC,LTC or Another Crypto.
(Extra 5% transaction fee)
I will provide Username:Password Twitter:Live Email:Password Email of the account.
Accounts are delivered instant after paying.
Thank you!
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
Гипсовые 3D панели и декоративный камень Ижевск - https://vk.com/prodecor18
(AliceGen, 31. 1. 2020 17:52)